LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Playstation 3 actie van Postbank
Playstation 3 actie van Postbank
Aléén 7 mei te bestellen via Postbank....
De Playstation 3 i.c.m 2 spellen voor 234 euro en een gros rentepunten.
Schitterende aanbieding!
Maar schijn bedriegt, ik heb samen met mijn broer en vader, vanaf 6 mei half 12 klaar gezeten achter de pc.
Om een Playstation 3 te bestellen.
Afijn, een paar minuten na 12, er ontstaat een storing op de Postbanksite.
Even later nog geen Playstation 3 te bekennen in de Shop.
Een tijd later, namelijk 4 minuten voor half 3 's nachts (2.26) op 7 mei dus, verschijnt er een 'bestel snel' knop onder de Playstation 3, die er schijnbaar nu dus wel op staat.
Erop klikken heeft echter weinig zin, want men word netjes gevraagd om in te loggen.
Wel vreemd, want je bent al ingelogd om in de shop te komen.
Maargoed, dan maar nog 1 keer inloggen.
We zien de actie staan, Ps3 234euro bla bla, erop klikken brengt je in dezelfde cirkel, namelijk eerst inloggen en dan pas is het mogelijk in te bestellen.
Nou hier ga ik maar niet op door, deze vicieuze cirkel ging nog even zo door.
'S morgens om 8uur dan maar meteen gebeld met de lijn die Postbank beschikbaar stelt voor bestellingen.
Na 20minuutjes á 10ct. pm aan deze lijn te hebben gezeten en de Postbank dus op deze manier 2 euro te schenken, werd mij verteld dat er op dat moment nog geen bestellingen mogelijk waren.
Ik kon het proberen via de Postbanksite, waar inmiddels de playstation 3 nergens meer te bevinden was......
Ik vertelde de medewerker dat dat niet ging werken, waarop zij antwoorde dat ik het na 9en nog een keer moest proberen, aangezien de actie van de dag ervoor ook om 9uur pas online was gezet.
Dus ik opgehangen, het was inmiddels 8.26, ik kijk op de Postbanksite.
Nergens geen Playstation 3 actie te bekennen.
En om precies 8.30, verschijnt er in beeld dat de Playstation 3 uitverkocht is.
Naar mijn mening is de Playstation 3 alleen nog nooit in de shop geweest!
Dus ik bel weer met de klantenservice, schenk Postbank nog eens 2 euro en 50 cent
En vertel daar mijn hele verhaal.
Ik krijg van haar te horen, dat de Playstation 3 inderdaad is uitverkocht, hij is niet via telefoon verkocht, maar allemaal via de site.
Ik heb vanaf 0.00 7mei, continu de site zitten vernieuwen...
Een paar uurtjes tussendoor geslapen, namelijk van 3 tot 7.
Toen weer die leuke site van hun zitten vernieuwen.
Samen met mijn broer én vader, 3 verschillende pc's dus.
Ondertussen zitten bellen met Postbank.
Alleen ik heb nooit een playstation kunnen bestellen.
Hij heeft er wel opgestaan maar dan kwam je dus in een cirkelwerking terecht, en vervolgens was hij weer weg......
Mij word dus verteld na 9en proberen te bestellen, omdat hij dan op de site zou komen, maar in de 9uren van de 7e mei heeft naar mijn mening nooit een Playstation 3 op internet gestaan.
Bovendien waren er 500 exemplaren!
De tijd die ik er 'tevergeefs' aan besteed heb, zou genoeg moeten zijn om er 1 van die 500 te moeten kunnen bestellen neem ik aan!
Hebben de Postbankmedewerkers zelf een voorrang gehad om te bestellen?
De Playstation 3 i.c.m 2 spellen voor 234 euro en een gros rentepunten.
Schitterende aanbieding!
Maar schijn bedriegt, ik heb samen met mijn broer en vader, vanaf 6 mei half 12 klaar gezeten achter de pc.
Om een Playstation 3 te bestellen.
Afijn, een paar minuten na 12, er ontstaat een storing op de Postbanksite.
Even later nog geen Playstation 3 te bekennen in de Shop.
Een tijd later, namelijk 4 minuten voor half 3 's nachts (2.26) op 7 mei dus, verschijnt er een 'bestel snel' knop onder de Playstation 3, die er schijnbaar nu dus wel op staat.
Erop klikken heeft echter weinig zin, want men word netjes gevraagd om in te loggen.
Wel vreemd, want je bent al ingelogd om in de shop te komen.
Maargoed, dan maar nog 1 keer inloggen.
We zien de actie staan, Ps3 234euro bla bla, erop klikken brengt je in dezelfde cirkel, namelijk eerst inloggen en dan pas is het mogelijk in te bestellen.
Nou hier ga ik maar niet op door, deze vicieuze cirkel ging nog even zo door.
'S morgens om 8uur dan maar meteen gebeld met de lijn die Postbank beschikbaar stelt voor bestellingen.
Na 20minuutjes á 10ct. pm aan deze lijn te hebben gezeten en de Postbank dus op deze manier 2 euro te schenken, werd mij verteld dat er op dat moment nog geen bestellingen mogelijk waren.
Ik kon het proberen via de Postbanksite, waar inmiddels de playstation 3 nergens meer te bevinden was......
Ik vertelde de medewerker dat dat niet ging werken, waarop zij antwoorde dat ik het na 9en nog een keer moest proberen, aangezien de actie van de dag ervoor ook om 9uur pas online was gezet.
Dus ik opgehangen, het was inmiddels 8.26, ik kijk op de Postbanksite.
Nergens geen Playstation 3 actie te bekennen.
En om precies 8.30, verschijnt er in beeld dat de Playstation 3 uitverkocht is.
Naar mijn mening is de Playstation 3 alleen nog nooit in de shop geweest!
Dus ik bel weer met de klantenservice, schenk Postbank nog eens 2 euro en 50 cent
En vertel daar mijn hele verhaal.
Ik krijg van haar te horen, dat de Playstation 3 inderdaad is uitverkocht, hij is niet via telefoon verkocht, maar allemaal via de site.
Ik heb vanaf 0.00 7mei, continu de site zitten vernieuwen...
Een paar uurtjes tussendoor geslapen, namelijk van 3 tot 7.
Toen weer die leuke site van hun zitten vernieuwen.
Samen met mijn broer én vader, 3 verschillende pc's dus.
Ondertussen zitten bellen met Postbank.
Alleen ik heb nooit een playstation kunnen bestellen.
Hij heeft er wel opgestaan maar dan kwam je dus in een cirkelwerking terecht, en vervolgens was hij weer weg......
Mij word dus verteld na 9en proberen te bestellen, omdat hij dan op de site zou komen, maar in de 9uren van de 7e mei heeft naar mijn mening nooit een Playstation 3 op internet gestaan.
Bovendien waren er 500 exemplaren!
De tijd die ik er 'tevergeefs' aan besteed heb, zou genoeg moeten zijn om er 1 van die 500 te moeten kunnen bestellen neem ik aan!
Hebben de Postbankmedewerkers zelf een voorrang gehad om te bestellen?
Re: Playstation 3 actie van Postbank
Heb exact hetzelfde probleem gehad met deze actie voor de Playstation 3. Denk dat de postbank heel wat centen heeft verdient aan al die mensen de tevergeefs met de klantenservice hebben gebeld a 10cent gemiddelde wacht tijd 15 tot 20 min(heb zelf ook 3x gebeld).
De actie van gisteren 6 mei was ook al geen succes door storingen bij de Postbank. Ben ook echt benieuwd of het iemand gelukt is die Playstation 3 te bemachtigen. Het zou op prijs gesteld worden als ze dat even laten weten. Ook medewerkers die voorang hebben gekregen zouden dit best (anoniem) mogen laten weten
Postbank, succes met jullie razende oplicht week
De actie van gisteren 6 mei was ook al geen succes door storingen bij de Postbank. Ben ook echt benieuwd of het iemand gelukt is die Playstation 3 te bemachtigen. Het zou op prijs gesteld worden als ze dat even laten weten. Ook medewerkers die voorang hebben gekregen zouden dit best (anoniem) mogen laten weten
Postbank, succes met jullie razende oplicht week
Het is me gelukt om er een te bemachtigen, ik heb net een bevestigings mailtje gehad (7 mei 13:00). Ik ben onwijs happy. Kan me heel goed jullie teleurstelling voorstellen. Ik keek er toch al meer dan een week naar uit.
Maar ter info:
Ik ben om 6:30 opgestaan en heb precies gedaan wat er in het actie mailtje stond en kon gewoon bestellen.
(Let wel als ik het op het actie mailtje sta en daar druk op bestellen, had ik hetzelfde probleem als jullie. Wat ik dus gedaan heb is inloggen op postbank.nl, klikken op de link rentepunten rechts naast het blauwe blokje sparen. Dan naar de winkel, en dan op razende rente punten week klikken en dan bestellen)
Het was wel allemaal verwarrend en een puinhoop. Ik was al bezig de dag van te voren om de benzine bon te krijgen wat slecht afliep.
Des te groter was vanochtend mijn verassing toen ik opstond en gelijk kon bestellen.
Vriend van mij proberen te bellen maar wou niet wakker worden. Om 8 uur heeft hij het geprobeert en toen was alles verkocht (Hij had ook gehoord dat ze pas om 9 uur in de winkel kwamen.)
Maar ter info:
Ik ben om 6:30 opgestaan en heb precies gedaan wat er in het actie mailtje stond en kon gewoon bestellen.
(Let wel als ik het op het actie mailtje sta en daar druk op bestellen, had ik hetzelfde probleem als jullie. Wat ik dus gedaan heb is inloggen op postbank.nl, klikken op de link rentepunten rechts naast het blauwe blokje sparen. Dan naar de winkel, en dan op razende rente punten week klikken en dan bestellen)
Het was wel allemaal verwarrend en een puinhoop. Ik was al bezig de dag van te voren om de benzine bon te krijgen wat slecht afliep.
Des te groter was vanochtend mijn verassing toen ik opstond en gelijk kon bestellen.
Vriend van mij proberen te bellen maar wou niet wakker worden. Om 8 uur heeft hij het geprobeert en toen was alles verkocht (Hij had ook gehoord dat ze pas om 9 uur in de winkel kwamen.)
Heb het zelfde gedaan als jou. Blijkbaar heb jij meer mazzel gehad. Ik sta elke ochtend om 05:30 naast mijn bed , maar lukte niet om te bestellen. Het is goed te weten dat er wel mensen zijn die er een konden bemachtigen,
Veel PS3 plezier
Veel PS3 plezier
Het is mij ook gelukt om een PS 3 te bemachtigen.
Het lukte mij ook alleen maar door te klikken op de link rentepunten rechts naast het blauwe blokje sparen. Dan tabje van winkel, en dan weer op de razende rente punten week klikken en dan bestellen.
Dat wordt ook zo uitgelegd en bestellen via de inlogknop werkt niet, waarom ze die mogelijkheid open laten, is mij ook onduidelijk.
Het lukte mij ook alleen maar door te klikken op de link rentepunten rechts naast het blauwe blokje sparen. Dan tabje van winkel, en dan weer op de razende rente punten week klikken en dan bestellen.
Dat wordt ook zo uitgelegd en bestellen via de inlogknop werkt niet, waarom ze die mogelijkheid open laten, is mij ook onduidelijk.
Ook ik ben beetgenomen door deze aktie, ik kreeg de ene na de andere foutmelding, dan weer deed de shop het niet, dan weer had ik 0 rentepunten.
al ruim voor 9 uur ( wanneer ze bestelbaar zouden worden volgens de FAQ ) waren ze , toen de site bij mij wel werkte op.
De postbank laat zich flink van de verkeerde kant zien, en kweekt met dit soort akties meer kwaad dan goed. Ik overweeg om de hele postbank aju te zeggen en een bank te zoeken die gewoon een redelijke rente biedt in plaats van die nep punten die ook nog eens na 3 jaar verdwijnen
al ruim voor 9 uur ( wanneer ze bestelbaar zouden worden volgens de FAQ ) waren ze , toen de site bij mij wel werkte op.
De postbank laat zich flink van de verkeerde kant zien, en kweekt met dit soort akties meer kwaad dan goed. Ik overweeg om de hele postbank aju te zeggen en een bank te zoeken die gewoon een redelijke rente biedt in plaats van die nep punten die ook nog eens na 3 jaar verdwijnen
You're kidding ? Verdwijnen die punten na 3 jaar ? Wist ik niet,..
Als ik het zo lees heb ik veel geluk gehad.
Ik zag overigens dat er een link vanuit tweakers naar dit topic verwees. En in twijfel trok of het me zo vroeg lukte.
Ik ben echt om 6:30 opgestaan, mischien met 10 minuten speling. Heb me aangekleed, pc aangezet en besteld. Iets voor 7en heb ik die vriend van mij gebeld, toen was de bestellign al gedaan.
Als ik het zo lees heb ik veel geluk gehad.
Ik zag overigens dat er een link vanuit tweakers naar dit topic verwees. En in twijfel trok of het me zo vroeg lukte.
Ik ben echt om 6:30 opgestaan, mischien met 10 minuten speling. Heb me aangekleed, pc aangezet en besteld. Iets voor 7en heb ik die vriend van mij gebeld, toen was de bestellign al gedaan.
Laatst gewijzigd door Rboefje op 07 mei 2008 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja, dat staat dus in de kleine lettertjes. Dat weten veel mensen niet, en daar zullen we met zijn allen wel achter komen als die flutpunten meer dan 3 jaar bestaan, en je saldo langzaam lager wordt, of niet meer groeit...
Dus zeg maar dahaaag tegen je Seafury sloep, met een actievoorraad van 3...
Dus zeg maar dahaaag tegen je Seafury sloep, met een actievoorraad van 3...
Ik begrijp dat ik veel geluk heb gehad.
Ik heb mijn pc om 07:30 opgestart en bij mijn 2e poging (toen wel de goede link gebruikt) was het raak.
Ik heb om 15:10 uur de bevestiging gekregen van de Postbank. En ze hebben het geld en de rentepunten al meteen afgeboekt.
Ik heb mijn pc om 07:30 opgestart en bij mijn 2e poging (toen wel de goede link gebruikt) was het raak.
Ik heb om 15:10 uur de bevestiging gekregen van de Postbank. En ze hebben het geld en de rentepunten al meteen afgeboekt.
Dezelfde problemen hier. Even na middernacht lag de PB site eruit (inloggen gaf een melding dat er onderhoud werd gepleegd).
Volgens de informatie van de PB zouden de dagaanbiedingen pas na negen uur besteld kunnen worden. Dus dan zet je ze uiteraard om 7 uur al op de site zodat er na 7:30 niks meer is.
Dat is dus de De Kracht van de Prutsbank!
Overigens kost dit staaltje van consumentenbelazerij de PB meer geld dan mij. Ik heb zojuist mijn prive spaarrekeningen en zakelijke rekeningen overgeheven naar een bank waar ik bijna 4.5% rente krijg. Alles bij elkaar gaat het om een aardig bedrag.
Nu wacht ik gewoon op een leuke internet aanbieding. Per saldo ben ik dus beter af en heeft de PB het nakijken. Prutsers!
Volgens de informatie van de PB zouden de dagaanbiedingen pas na negen uur besteld kunnen worden. Dus dan zet je ze uiteraard om 7 uur al op de site zodat er na 7:30 niks meer is.
Dat is dus de De Kracht van de Prutsbank!
Overigens kost dit staaltje van consumentenbelazerij de PB meer geld dan mij. Ik heb zojuist mijn prive spaarrekeningen en zakelijke rekeningen overgeheven naar een bank waar ik bijna 4.5% rente krijg. Alles bij elkaar gaat het om een aardig bedrag.
Nu wacht ik gewoon op een leuke internet aanbieding. Per saldo ben ik dus beter af en heeft de PB het nakijken. Prutsers!
SCRAT: Heb je voor mij de naam van het soort rekening en bij welke bank je die bijna 4,5% krijgt? Als het maar geen Russiche of Turkse bank is.
@bosoele
Kijk eens op de site van bizner.nl voor een zakelijke rekening.
4.4% bij een 4-mnd deposito, dus mogelijkheid voor rente op rente indien je meerdere malen achtereen inlegt.
Overigens loop je bij Turkse of Russische Banken geen significant risico zolang ze onder de garantieregeling vallen EN je niet meer inlegd dan 20000 euro.
Kijk eens op de site van bizner.nl voor een zakelijke rekening.
4.4% bij een 4-mnd deposito, dus mogelijkheid voor rente op rente indien je meerdere malen achtereen inlegt.
Overigens loop je bij Turkse of Russische Banken geen significant risico zolang ze onder de garantieregeling vallen EN je niet meer inlegd dan 20000 euro.
Zelfde problemen hier, eindelijk iets dat het waard is om te bestellen...
Het bestellen zou op de dag zelf vanaf 9:00 mogelijk zijn, dus netjes rond 8:30 de site open gezet, om vervolgens te zien dat hij al uitverkocht is...
Het bestellen zou op de dag zelf vanaf 9:00 mogelijk zijn, dus netjes rond 8:30 de site open gezet, om vervolgens te zien dat hij al uitverkocht is...
ik heb de PS3 om 7:17 besteld, maar helaas vanmiddag een mail gehad dat deze niet meer leverbaar is.
terwijl ik op andere forums zie dat er mensen de PS3 hebben betseld om 7:30
die wel mail hebben gehad dat dze bestelling doorgevoerd wordt.
vreemde situatie....
terwijl ik op andere forums zie dat er mensen de PS3 hebben betseld om 7:30
die wel mail hebben gehad dat dze bestelling doorgevoerd wordt.
vreemde situatie....
Wat een desillusie zeg! Het is mij gelukt om rond 7:55 de bestelprocedure te voltooien. Ik had ook in m'n hoofd dat het vanaf 9 uur kon, maar gelukkig zag ik in het topic op tweakers.net op tijd dat de PS3 al besteld kon worden. Helemaal blij natuurlijk dat het me gelukt was om te bestellen. Maar wat een teleurstelling toen ik net een mailtje kreeg met de mededeling:
Grrrrr...... laat dan op z'n minst direct zien dat ze uitverkocht zijn in plaats van je de hele bestelprocedure te laten doorlopen. Het is natuurlijk ook al van de zotte om het bestellen opeens eerder dan 9 uu rmogelijk te maken. Gisteren met die benzinebonnen was het ook al zo'n blamage!Helaas is het niet mogelijk om uw bestelling te verwerken.
De reden hiervoor is dat het product tijdelijk niet meer leverbaar is.
U kunt op een later tijdstip via het bestelformulier weer proberen dit product te bestellen.
Ook ik was er klaar voor om de bestelling te doen op 7 mei 00.01 uur en kreeg meteen te zien, dat de site offline was.
De hele nacht vergeefse pogingen gedaan. Later op de dag, tijdens kantoortijd, heb ik gebeld met PB en werd mij verteld, dat pas vanaf 08.00 uur de bestelling gedaan had kunnen worden.
Op de site kon ik nergens deze "openingstijden" vinden.
Ik had via de klantenservice van PB een mailtje gestuurd met mijn klacht, omdat een telefoontje weer geld zou kosten en dat is het niet waard.
Gelukkig voor de overige bestellers, dat het hun wel is gelukt om de PS3 te bemachtigen.
Ik voel mij wel beetgenomen, als ik hoor, dat er mensen zijn, die op andere tijdstippen tóch hebben kunnen bestellen.
Hoe zit dat met de geldigheid van de spaarpunten en waar kon gevonden worden op tweakersnet, dat de bestelling gedaan kon worden cq dat de "winkel" open was?
De hele nacht vergeefse pogingen gedaan. Later op de dag, tijdens kantoortijd, heb ik gebeld met PB en werd mij verteld, dat pas vanaf 08.00 uur de bestelling gedaan had kunnen worden.
Op de site kon ik nergens deze "openingstijden" vinden.
Ik had via de klantenservice van PB een mailtje gestuurd met mijn klacht, omdat een telefoontje weer geld zou kosten en dat is het niet waard.
Gelukkig voor de overige bestellers, dat het hun wel is gelukt om de PS3 te bemachtigen.
Ik voel mij wel beetgenomen, als ik hoor, dat er mensen zijn, die op andere tijdstippen tóch hebben kunnen bestellen.
Hoe zit dat met de geldigheid van de spaarpunten en waar kon gevonden worden op tweakersnet, dat de bestelling gedaan kon worden cq dat de "winkel" open was?
jvijssel, zie hier op het forum van tweakers voor de eerste meldingen (om 7:27 vanochtend) dat bestellen mogelijk was.
Uit de reacties blijkt dat het daadwerkelijk doorlopen van de bestelprocedure ongeveer tussen 7:10 en 8:10 mogelijk is geweest. Ware het niet dat dus blijkbaar niet alle bestellingen geaccepteerd zijn.
Uit de reacties blijkt dat het daadwerkelijk doorlopen van de bestelprocedure ongeveer tussen 7:10 en 8:10 mogelijk is geweest. Ware het niet dat dus blijkbaar niet alle bestellingen geaccepteerd zijn.
harry piekema
Laatst gewijzigd door yarz op 01 jun 2008 15:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Voor mij het zelfde verhaal. Ook zat eerst 's nachts klaar. Aangespoord door de spam die ze al tijden sturen over de actie. Ik denk woensdag is woensdag... nope niets dus. Hoop ergenis maar geen reactie. Dan maar de volgende ochtend. Voor acht uur klaar.... wachten tot de actie aanbieding in de winkel zou verschijnen. Niet dus. Dan, na 15 minuten maar bellen... een half uur tot drie kwartier gewacht tot er opgenomen wordt. Doodleuk laat de mevrouw weten dat deze is uitverkocht! Ik vroeg haar vanaf waneer deze actie op internet is gezet. Vanaf 8 uur vertelde ze. Ik zei dat dat niet kan omdat ik steeds aan het proberen ben geweest. Oh... klanten hebben ons gebeld dat het ze wel gelukt is kreeg ik horen!! Waarom ze dan niet uitverkocht op de actie in de winkel hebben gezet maar deze geheel verwijderd wist ze niet. Nou ik wel en daarom voel ik me zwaar bedonderd, laat de mensen maar bellen. Voor 10 cent pm hebben ze de dik aan de actie verdiend. Ik ga nu definitief weg bij de postbank. Ben het gelazer nu zat. Al mijn verzekeringen, rekeningen enz... . Ik ga mijn service weer bij een echte bank halen....
Eddy
Eddy
Gelukkig ben ik dus niet de enige......
Ik vind het niet kunnen hoe de postbank dit geregeld heeft!!
Ik ben blij voor degenen die er wel eentje gaan krijgen
Vind het alleen niet kunnen om eerst te zeggen alléén 7mei (dan denk ik dus op 6mei om tien voor 12 klaar zitten.....)
En na een nacht pagina's verversen..... komen ze pas 'om 9uur' in de winkel, wat mij dus werd verteld aan de telefoon om 8.20.
TERWIJL ZE OP DAT MOMENT AL UITVERKOCHT WAREN!
Ook goeie communicatie dus onderling bij postbank, ook de mensen die eerst besteld hebben, en vervolgens een mail krijgen dat hij 'tijdelijk' niet leverbaar is ????????? alsin jammer maar helaas je gaat hem niet krijgen.
Dat zei madame aan de telefoon de 2e keer dus ook tegen mij:
Het spijt me, ze zijn momenteel niet meer te bestellen, ze zijn uitverkocht..
Waarop mijn antwoord was, wanneer kan ik dan wel weer bestellen?
Zij: Nee,ze zijn gewoon momenteel niet meer te bestellen..
Juist ......
Ik hoop dat Postbank z'n medewerkers naast de playstations ook een paar drankjes doet op een terrasje vandaag....
Aangezien ze per persoon een eurotje of 5 verdienen aan telefoonkosten.
Laten we hopen dat postbank het goedmaakt door er nog 1000 in te kopen, en aan ons te verkopen voor 200?
Ik vind het niet kunnen hoe de postbank dit geregeld heeft!!
Ik ben blij voor degenen die er wel eentje gaan krijgen
Vind het alleen niet kunnen om eerst te zeggen alléén 7mei (dan denk ik dus op 6mei om tien voor 12 klaar zitten.....)
En na een nacht pagina's verversen..... komen ze pas 'om 9uur' in de winkel, wat mij dus werd verteld aan de telefoon om 8.20.
TERWIJL ZE OP DAT MOMENT AL UITVERKOCHT WAREN!
Ook goeie communicatie dus onderling bij postbank, ook de mensen die eerst besteld hebben, en vervolgens een mail krijgen dat hij 'tijdelijk' niet leverbaar is ????????? alsin jammer maar helaas je gaat hem niet krijgen.
Dat zei madame aan de telefoon de 2e keer dus ook tegen mij:
Het spijt me, ze zijn momenteel niet meer te bestellen, ze zijn uitverkocht..
Waarop mijn antwoord was, wanneer kan ik dan wel weer bestellen?
Zij: Nee,ze zijn gewoon momenteel niet meer te bestellen..
Juist ......
Ik hoop dat Postbank z'n medewerkers naast de playstations ook een paar drankjes doet op een terrasje vandaag....
Aangezien ze per persoon een eurotje of 5 verdienen aan telefoonkosten.
Laten we hopen dat postbank het goedmaakt door er nog 1000 in te kopen, en aan ons te verkopen voor 200?