LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hier hou ik niet van

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
j.moret
Berichten: 104
Lid geworden op: 08 jul 2003 21:01

Re: Hier hou ik niet van

Ongelezen bericht door j.moret »

bla bla gaan we weer jongens

Charles
Berichten: 44
Lid geworden op: 17 aug 2003 19:59

Re: Hier hou ik niet van

Ongelezen bericht door Charles »

Ik wil er nog even op wijzen dat dhr. Blok van Pay-back destijds de persoonlijke e-mails van o.a. Jean op dit forum plaatste. :roll: :roll:


Piet en anderen gooi maar met modder het raakt me niet. Ik reageer niet meer. 8) 8) 8)

Charles.

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Hier hou ik niet van

Ongelezen bericht door Pieter »

Beste Charles,

Even iets rechtzetten. De persoonlijke e-mail met naam en e-mail adres werd door jouw zelf op het forum gezet. Dan kun je een reactie terug verwachten om duidelijkheid te scheppen in het geen wat jij geplaatst en zelf gestart hebt.

Mvg Pieter

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: Hier hou ik niet van

Ongelezen bericht door CB »

Plukker,

Je hebt gelijk. Het is jammer dat de bestuursleden van PB, een belangenvereniging, niet weten waar ze de grens moeten trekken. Op die manier doen ze zonder dat ze het weten meer kwaad dan goed.
Jammer aangezien hun bedoelingen zeer oprecht zijn en dat meen ik echt.

mvrgr
CB
Laatst gewijzigd door CB op 24 aug 2003 19:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Luc
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:15

Re: Hier hou ik niet van

Ongelezen bericht door Luc »

Charles' 'bijdragen' ----> prullenbak. Wat die hier doet is mij een volslagen raadsel.

Anita
Berichten: 39
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:06

Re: Hier hou ik niet van

Ongelezen bericht door Anita »

Charles,

Ik zie bij jou naam ook geen emailadres!!??
Zegt dat dan niet genoeg over jouzelf?? :?
Ach ja, het is altijd makkelijker om negatief te zijn dat ergens positief over te zijn, waarom de makkelijkste weg kiezen??
Maar lekker negatief zijn, das ook lekker voel je je goed bij!!
Als er iets bereikt wordt, kom je dan wel met iets positiefs???
Ben zeer benieuwd.... :wink:

Groetjes Anita

Charles
Berichten: 44
Lid geworden op: 17 aug 2003 19:59

Re: Hier hou ik niet van

Ongelezen bericht door Charles »

Jij mag altijd schrijven Anita Pb animal-fan.

John H
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 aug 2003 23:50

Re: Hier hou ik niet van

Ongelezen bericht door John H »

Voor al die lulloos als charles, als er straks wel iets uit PB's werk komt dat de gedupeerde helpt dan wil je wel mee doen?
Kom je dan piepen dat je het niet zo had bedoeld, blijf maar lekker zitten mokken achter je computertje en voel je maar alleen en verraden.
Man word eens volwassen en ga iets doen aan je Dexiazaak en laat dan eens zien wat je waard bent, ik denk geen moer want je bijdragen aan dit forum zijn tot nu toe ook van geen waarden.
En wat PB aan gaat, die hebben niet altijd gelijk maar ze doen tien keer meer voor een ander dan jij en krijgen dan alleen van die melkmuilen als jou op hun nek, doe het dan beter!! hork.

Mrt

Re: Hier hou ik niet van

Ongelezen bericht door Mrt »

Gaat goed hier, in plaats van elkaar een beetje te helpen, gaan we maar een beetje onze frustraties uiten op een forum, tegen mensen die het WEL goed bedoelen.
En dan ook nog beweren dat ze elkaar virus mails gaan sturen??
Er werd mij vroeger altijd gezegt, luister naar de ouderen, die zijn wijzer,
Maar als ik dit zo lees, dan zal ik met mijn 27 jaar een stuk wijzer zijn, dan de meeste op dit forum. Ga effe wat anders doen, een stukkie fietsen ofzo, en denk na wat je hebt gedaan, voordat je je vrije tijd opofferd om anderen tot last te zijn. want dat is onvolwassen....niet. :?:

Gast

Re: Hier hou ik niet van

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 25 Aug 2003 05:19 door John H


--------------------------------------------------------------------------------

Voor al die ***loos als charles, als er straks wel iets uit PB's werk komt dat de gedupeerde helpt dan wil je wel mee doen?
Kom je dan piepen dat je het niet zo had bedoeld, blijf maar lekker zitten mokken achter je computertje en voel je maar alleen en verraden.

Wie is John H. nog nooit van gehoord en meteen maar beledigen. Als die meneer Charles geen e-mail wenst te ontvangen, dan moet dat gerespecteerd worden.

Charles
Berichten: 44
Lid geworden op: 17 aug 2003 19:59

Re: Hier hou ik niet van

Ongelezen bericht door Charles »

Geplaatst op 24 Aug 2003 23:23 door Anita


--------------------------------------------------------------------------------

Charles,

Ik zie bij jou naam ook geen emailadres!!??
Zegt dat dan niet genoeg over jouzelf??

:?: :?: :?:

Charles
Berichten: 44
Lid geworden op: 17 aug 2003 19:59

Re: Hier hou ik niet van

Ongelezen bericht door Charles »

John H

Je kunt mij e-mailen 8) 8) Dan zal ik het je uitleggen.

Gesloten