LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Functionaliteit internetsparen: overmaken in de toekomst
Functionaliteit internetsparen: overmaken in de toekomst
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een internetspaarrekening waarbij het mogelijk is om om periodieke overboekingen in te voeren, of overboekingen in te voeren welke in de toekomst zullen plaatsvinden. Bijvoorbeeld elke eerste van de maand een overboeking van bedrag x naar onze lopende rekening. Uiteraard is een hoge rente op de rekening ook welkom
Ik kom er net achter dat dit niet mogelijk is bij onze internetspaarrekening bij ATBank.
Wie heeft suggesties?
Met vriendelijke groet,
RP.
Ik ben op zoek naar een internetspaarrekening waarbij het mogelijk is om om periodieke overboekingen in te voeren, of overboekingen in te voeren welke in de toekomst zullen plaatsvinden. Bijvoorbeeld elke eerste van de maand een overboeking van bedrag x naar onze lopende rekening. Uiteraard is een hoge rente op de rekening ook welkom
Ik kom er net achter dat dit niet mogelijk is bij onze internetspaarrekening bij ATBank.
Wie heeft suggesties?
Met vriendelijke groet,
RP.
-
Re: Functionaliteit internetsparen: overmaken in de toekomst
De Saveonline rekening van de DHBbank biedt de mogelijk om toekomstige overboekingen naar de tegenrekening te agenderen. Echter is het niet mogelijk om deze boeking periodiek te laten verlopen.
Rente is op dit moment 4,25% over het gehele saldo.
Rente is op dit moment 4,25% over het gehele saldo.
-
Correctie op bovengenoemde:
Periodieke betalingen zijn overigens wel mogelijk per maand of per week, met begin- en einddatum.
Succes!
Periodieke betalingen zijn overigens wel mogelijk per maand of per week, met begin- en einddatum.
Succes!
-
Rabobank Internetbankieren biedt de mogelijkheid om te agenderen van het spaargedeelte naar de lopende rekening. Rente is momenteel 3,4% over elk saldo dat gedurende een volledig kalenderkwartaal op het spaargedeelte gestaan heeft.
-
Dus - uit rendements oogpunt -niet geschikt om dynamisch mee te bankieren...............Rente is momenteel 3,4% over elk saldo dat gedurende een volledig kalenderkwartaal op het spaargedeelte gestaan heeft.
Als topic starter periodiek
geld overschrijft krijgt hij over die bedragen slechts 1,2% rente.Bijvoorbeeld elke eerste van de maand
-
Kan bij Argenta.
rente 4,25%, zonder extra voorwaarden
rente 4,25%, zonder extra voorwaarden
kan ook bij de Rabobank , even een gesprekje eraan wijden
-
Vraag van Topic starter:
Die periodieke overboekingen kan je dan allemaal met de hand in gaan voeren en dat is volgens mij niet echt de bedoeling van de T.S.!?
@Henri
Kan je uitleggen hoe je - bij de Rabo - toch een hoge rente krijgt over geld wat je minder dan een kwartaal laat staan?
Lijkt me wel boeiend.
Bijvoorbeeld elke eerste van de maand een overboeking van bedrag x naar onze lopende rekening.
Helaas........"kan bij Argenta.
rente 4,25%, zonder extra voorwaarden"
Die periodieke overboekingen kan je dan allemaal met de hand in gaan voeren en dat is volgens mij niet echt de bedoeling van de T.S.!?
@Henri
Kan je uitleggen hoe je - bij de Rabo - toch een hoge rente krijgt over geld wat je minder dan een kwartaal laat staan?
Lijkt me wel boeiend.