Wij hebben gisteren vrijblijvend advies gehad van deze firma.
Dit hebben ze thuis gedaan.
Echt vrijblijvend was het niet want je werd eigenlijk nog net niet dom genoemd en mensen zoals wij beseften toch wel dat onze veiligheid belangrijk is.
We werden bang gemaakt met allerlei feitjes en meneer dacht duidelijk dat hij verkocht had want toen we nee zeiden werd hij vervelend.
Hij wilde een reden horen die hebben we hem meerdere malen gegeven.
Hij heeft zeker 4x gezegd "Nee, is nee." maar ondertussen wel nog blijven doordrammen en elk argument proberen te ontkrachten.
Ik en mijn partner werden dusdanig behandeld dat we meneer op een gegeven moment zowat hebben buiten gegooid.
Hij zei ook dat hij keurde voor de politie maar ben bang dat ook dat met een korreltje zout genomen moet worden.
Ze bieden je een alarm aan dat naar 4 personen belt op het moment dat er iets gaande is in of om je woning.
De papieren die hij bij had stond nog 2004 op en toen hij naar buiten ging om ons te laten overleggen hebben we even verder gebladerd in zijn presentatie.
Vanaf begin af aan kreeg je foto's met inbrekers erop, die door een raam heen klimmen, dreigend in de slaapkamer staan te kijken naar iemand die slaapt, dreigend me een koevoet of iets dergelijks naar de slapende persoon, ...
www.gezinsbeveiliging.nl als je bij nr 2 kijkt zie je een dergelijke foto.
Presentatie ging zo verder ook met erin dat de samenleving verhard.
Hij zei dat het een dochter bedrijf is van Regent.
Nu ging ik zoeken naar home security 24x7 en krijg ik veel informatie over AAA security is dit hetzelfde bedrijf?
Wie is er ook benaderd door hen en heeft verdere of andere ervaringen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Home security 24x7 hetzelfde als AAA security?
-
-
Re: Home security 24x7 hetzelfde als AAA security?
Vandaag ook iemand van 24x7 home security aan de deur gehad (Zoetermeer). Het begon met een enquete van 5 vragen over wat je weet van beveiliging en inbraken. Daarna over een waardebon. Zou recht geven op een leuke attentie, beveiligingsadvies en gratis markeren van bezittingen.
Het was op zich een aardige man, maar op dit moment wilde hij ook nog niets verkopen natuurlijk.
Heb m'n nummer gegeven, maar ik denk dat ik na het lezen van dit bericht afzie van een afspraak.
Deze man zei dat hij van de vestiging in Bergschenhoek was. Even zoeken op internet:
Weg en Bos 100,
2661GX Bergschenhoek
010 2382188
Het adres van dit bedrijf wat op de waardebon staat:
van Buijtenestraat 2
4105DZ Culemborg
030-6081878
www.gezinsbeveiliging.nl
Het was op zich een aardige man, maar op dit moment wilde hij ook nog niets verkopen natuurlijk.
Heb m'n nummer gegeven, maar ik denk dat ik na het lezen van dit bericht afzie van een afspraak.
Deze man zei dat hij van de vestiging in Bergschenhoek was. Even zoeken op internet:
Weg en Bos 100,
2661GX Bergschenhoek
010 2382188
Het adres van dit bedrijf wat op de waardebon staat:
van Buijtenestraat 2
4105DZ Culemborg
030-6081878
www.gezinsbeveiliging.nl
-
Het apparaatje dat je krijgt is een persoonlijk alarm.
Hierop staat in ieder geval bij ons AAA security.
Wij hielden aan het adviesgesprek een vervelend gevoel over.
Was het toevallig een oudere man, die dit voor zijn plezier nog doet?
Diegene die ons namelijk hielp was eigenlijk al met pensioen maar hij vond het zo leuk.
Als je een afspraak maakt, goed over nadenken.
Laat je niet overdonderen door een hoop feiten doe van tevoren zelf research.
Stond van de week in de krant dat alleen de zedendelicten echt stijgen.
Zoek het op want hij kwam bij ons met een presentatie uit 2004!!
Aantal dingen om over na te denken;
Telefoonlijn kan namelijk uitvallen en dan is je beveiliging ook weg.
Praatjes als dat gebeurt bijna nooit ga zelf even na hoe vaak er wel een storing is bij een provider.
Stroomstoring pas nog in Brabant ook dikke pech.
Het signaal gaat ook niet naar een alarmcentrale.
Twijfel je; NIET TEKENEN DAN.
Houd dan de offerte en bel de persoon binnen bepaalde tijd terug.
Wij hebben uiteindelijk gezegd we hebben je nummer we bellen je wel als t nodig is.
Geen offerte gehouden omdat we hem gewoon beu waren.
Hierop staat in ieder geval bij ons AAA security.
Wij hielden aan het adviesgesprek een vervelend gevoel over.
Was het toevallig een oudere man, die dit voor zijn plezier nog doet?
Diegene die ons namelijk hielp was eigenlijk al met pensioen maar hij vond het zo leuk.
Als je een afspraak maakt, goed over nadenken.
Laat je niet overdonderen door een hoop feiten doe van tevoren zelf research.
Stond van de week in de krant dat alleen de zedendelicten echt stijgen.
Zoek het op want hij kwam bij ons met een presentatie uit 2004!!
Aantal dingen om over na te denken;
Telefoonlijn kan namelijk uitvallen en dan is je beveiliging ook weg.
Praatjes als dat gebeurt bijna nooit ga zelf even na hoe vaak er wel een storing is bij een provider.
Stroomstoring pas nog in Brabant ook dikke pech.
Het signaal gaat ook niet naar een alarmcentrale.
Twijfel je; NIET TEKENEN DAN.
Houd dan de offerte en bel de persoon binnen bepaalde tijd terug.
Wij hebben uiteindelijk gezegd we hebben je nummer we bellen je wel als t nodig is.
Geen offerte gehouden omdat we hem gewoon beu waren.
Regent toevallig uit nieuwegein??????vrijblijvend?????oplichters zijn het,voor je het weet heb je een dure lening erbij ook +een alarm.dus kijk uit voor de firma Regentbeveiliging uit Nieuwegein.