LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mogen uitzendbureaus dit tegen je zeggen?

Andere onderwerpen over werk en inkomen.
JR1986
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 okt 2007 20:17

Mogen uitzendbureaus dit tegen je zeggen?

Ongelezen bericht door JR1986 »

Hallo

Ik zit met een probleem

Ik ben net 22 en heb in het afgelopen jaar verschillende korte baantjes gehad omdat er voor langere tijd niks was. het langst dat ik gewerkt heb zijn bijna 6 mnd voor een grote energie leverancier.

Sinds afgelopen vrijdag ben ik weer werkloos omdat een callcenter moeite met mijn accent had, ik kom uit het zuiden des landes en woon nu sinds een jaar samen in Friesland.

Ik ben alle uitzendbureaus afgegaan en ik hoor nu dingen als:

- We hebben de komende tijd niks voor je
- We verwachten niet dat we de komende maanden iets voor je binnen krijgen
- Kijk maar op de website ( En dat werd zo gezegt in de trant van kom maar niet meer langs.)

Mogen uitzendbureaus dit uberhaupt tegen je zeggen?

1 uitzendbureau heeft er nog steeds moeite mee dat ik bijna een jaar geleden ontslagen ben bij een bedrijf. Ik ben daar zwart gemaakt door een teamleider die er maar 2 dag delen per week was en hij heeft leugens over mij verspreid bij zijn leidinggevende en daardoor ben ik daar ontslagen.

Met ander woorden ze willen eigenlijk niks meer voor mij doen....

Verder had mijn teamleider van de grote energie leverancier mij belooft een goede referentie te geven, maar als ik zo de uitzendbureaus hoor heeft hij dat niet gedaan... Kan ik hem daarop aanspreken want mede doordat hij me geen goede referentie geeft lijkt het mij moeilijk om weer uberhaupt ergens aan de bak te komen op administratief gebied, op zeer korte termijn.

Even ter verduidelijking. Bij de energie leverancier ben ik weg moeten gaan omdat er geen werk meer was, ik was een manusje van alles daar en het was eigenlijk maar voor 1.5 maand maar heb er toch bijna 6 maanden gewerkt. Toen was het werk echt op.

Hellllpppp

roro25
Berichten: 791
Lid geworden op: 18 mei 2006 16:28

Re: Mogen uitzendbureaus dit tegen je zeggen?

Ongelezen bericht door roro25 »

waarom heb ik het idee dat er meer aan de hand is?

In NL is momenteel sprake van een krapte op de arbeidsmarkt. Dat houdt dus in dat de vraag groter is als het aanbod. Dus zou je nu makkelijker aan een baantje moeten komen dan een jaar geleden.

Daarom begrijp ik niet waarom je elke keer weggestuurd wordt. Uitzendburaus hebben problemen om uitzendkrachten te vinden voor hun opdrachtgevers.
Hoe dit op te lossen? Elke dag binnenlopen bij dezelfde uitzendbureaus. Worden ze op een gegeven moment ook wel zat als je elke keer komt vragen om een baantje. Reken er maar op dat het dan snel gaat voor je een baantje hebt.

JR1986
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 okt 2007 20:17

Re: Mogen uitzendbureaus dit tegen je zeggen?

Ongelezen bericht door JR1986 »

waarom heb ik het idee dat er meer aan de hand is?


hallo Roro25

Ervaring in dingen tellen ook mee. En hier in het noorden is het het geen krapte. Is maar net waarin je zoekt. Ik wil graag administratief of callcenter doen. Maar vooral voor het eerste wordt hier in het noorden veelal HBO gevraagt of speciefieke dingen zoals crediteuren/ debiteuren en daarvoor moet je kenneis van boekhouden hebben. En dat heb ik niet. Ook vragen ze soms meerdere jaren ervaring...

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Mogen uitzendbureaus dit tegen je zeggen?

Ongelezen bericht door kweenie »

Laat ik het vanuit de blik van het uitzendburo bekijken. Je bent op zoek naar een administratieve baan, maar je hebt daar geen opleiding voor en ook niet veel ervaring. Natuurlijk kun je je dan inschrijven, maar als er banen zijn, dan kiezen ze natuurljk eerst mensen met opleiding en ervaring, dan mensen met alleen opleiding of alleen ervaring, en dan komen er misschien nog de mensen die geen van beide hebben. Maar aangezien de kaartenbak vol staat met mensen die op zoek zijn naar een 'administratieve baan' (wat versta je daar eigenlijk onder?), is er weinig kans dat er voor jou een baan bij zit.

Voor callcenter-werk ben je blijkbaar ook minder geschikt. Een accent op zich hoeft zeker geen bezwaar te zijn, maar als je een te sterk accent hebt, dan kan het zijn dat je voor mensen in een ander deel van het land slecht te verstaan of te begrijpen bent. En dan zul je dus niet erg succesvol zijn bij het callcenter-werk. Waarschijnlijk zul je dan ook minder 'verkoop' hebben dan gewenst.

Ik zie dan ook weinig kans dat het op deze manier lukt om een baan te krijgen. Dat heeft dan weinig met je referenties te maken, maar (even bot gezegd) meer met ongeschiktheid.

Je zou bijvoorbeeld een (schriftelijke) cursus kunnen gaan doen waarvan je weet dat het op prijs wordt gesteld. Daar kun je bij een uitzendburo natuurlijk gewoon naar vragen; dan toon je in elk geval ook dat je echt serieus interesse hebt. Ook zou je bij het arbeidsburo/cwi kunnen vragen wat een goede cursus is.

elynasedai
Berichten: 136
Lid geworden op: 22 mei 2006 17:21

Re: Mogen uitzendbureaus dit tegen je zeggen?

Ongelezen bericht door elynasedai »

Mijn (niet-blanke) zwager krijgt dagelijks zulke dingen te horen als hij weer eens langs gaat bij het straatje uitzendbureaus (en dan is hij de drempel soms nog niet eens over!)

Als mijn (blanke) zusje komt vragen, hebben ze ineens wel wat.....

Aan de andere kant, mijn vriend zocht een tijd geleden werk en tegen hem zeiden ze precies hetzelfde...maar dat kwam omdat ze alleen schoonmaak- en fabriekswerk hadden (waarvoor hij zeer overgekwalificeerd was)

Zo kan het ook.

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: Mogen uitzendbureaus dit tegen je zeggen?

Ongelezen bericht door antonh »

Waarom zouden ze het niet mogen zeggen?
- We hebben de komende tijd niks voor je
- We verwachten niet dat we de komende maanden iets voor je binnen krijgen
- Kijk maar op de website ( En dat werd zo gezegt in de trant van kom maar niet meer langs.)
Wees blij dat ze het zeggen en je niet blij maken met een dode mus :cry:

En dit kan ik me voorstellen in Friesland,
Sinds afgelopen vrijdag ben ik weer werkloos omdat een callcenter moeite met mijn accent had, ik kom uit het zuiden des landes en woon nu sinds een jaar samen in Friesland.
ps ben zelf ook een Limburger en werk in Groningen, Friesland en Drenthe.
En wat mij betreft mogen de Friezen de pot op.
Ze discrimineren heel erg maar hebben ook problemen met de Nederlandse taal.
En ook met mensen uit bv de Randstad :wink:
Het is toch van de gekke dat in advertenties staat, "moet de Friese taal beheersen".

opgelucht!
Berichten: 105
Lid geworden op: 16 nov 2007 11:21

Re: Mogen uitzendbureaus dit tegen je zeggen?

Ongelezen bericht door opgelucht! »

Als je nu geen werk hebt, dan heb je (dus?) een uitkering van het Uwv of van de sociale dienst. Die hebben er allebei belang bij om jou zo snel mogelijk weer aan het werk te hebben. Daarvoor hebben ze allerlei potjes en trajecten. Het lijkt mij niet gek om daar eens naar te vragen, je bent nog heel erg jong, dus je zult waarschijnlijk ook wel in aanmerking komen voor scholingstrajecten. Probeer met behoud van uitkering een opleiding te volgen in een richting die bij je past!

En als het in het noorden niet wil lukken: wat is je meer waard? Je relatie? Heeft die werk en kan die voor jullie samen de kost verdienen? Je bent dan wel afhankelijk van die ander, want als je partner het minimumloon of meer verdient, dan krijg je in ieder geval géén bijstand.

Tja, en als je helemaal geen poot aan de grond krijgt: wel eens overwogen om je partner mee te nemen terug naar het zuiden? Deze discriminerende houding is toch niet van deze tijd?

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: Mogen uitzendbureaus dit tegen je zeggen?

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Beste JR,
Ik ben alle uitzendbureaus afgegaan en ik hoor nu dingen als:

- We hebben de komende tijd niks voor je
- We verwachten niet dat we de komende maanden iets voor je binnen krijgen
- Kijk maar op de website ( En dat werd zo gezegt in de trant van kom maar niet meer langs.)

Mogen uitzendbureaus dit uberhaupt tegen je zeggen?
wat is in hemelsnaam je probleem ??? Wat zou je dan willen horen. als er geen werk is ??

Miss M
Berichten: 177
Lid geworden op: 15 jun 2005 14:52

Re: Mogen uitzendbureaus dit tegen je zeggen?

Ongelezen bericht door Miss M »

Ik kan me jouw vraag best voorstellen. Heb inmiddels al weer een tijdje een vaste baan, maar heb ook een tijdlang regelmatig rondjes moeten doen langs de verschillen ub's. Heel frusterend als je dan reclames op tv ziet of hoort op de radio waarin gouden bergen worden beloofd. Er wordt je nog net niet toegezegd dat je zelf mag kiezen waar je werkt en hoeveel je er gaat verdienen.....
Wanneer je dan ergens binnenstapt willen ze nog net je cv bekijken, maar inschrijven kan niet. Terwijl ik jaren werkervaring heb en alleen maar positieve referenties. Er is gewoon weinig tot geen werk in het noorden in bepaalde vakgebieden. Laat ze dan niet in reclame o.i.d. voorspiegelen dat dit wél het geval is.

Misschien dat degene die een eerdere reactie geplaatst heeft nog eens gelijk krijgt: dat de situatie omgedraaid wordt en dat ze blij mogen zijn dat jíj je bij hen zou wíllen inschrijven...

Friestyler
Berichten: 273
Lid geworden op: 18 mar 2008 02:44

Re: Mogen uitzendbureaus dit tegen je zeggen?

Ongelezen bericht door Friestyler »

uitzendbureaus en Friesland...vervelend combinatie!

ik ben al 3 jaar uit de running (na motor-ongeluk, oude baan mag niet meer) en wil wel weer wat doen...overal waar ik kom word je afgewezen of willen ze me al niet eens te woord staan, zeker als ze je een beetje mank zien binnenlopen...

verder zijn er zat vacatures, maar word er xx jaar ervaring gevraagd, belachelijke eisen of zaaddodend productiewerk waarbij je kartonnetjes in elkaar mag gaan vouwen.

over dat laatste: wie zegt "wil je werken, neem
dan zo'n baan", wel...hou dat maar eens een dag vol!
dan zijn 8 uurtjes opeens een hoop!

Stephanie185
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 mei 2007 20:49

Re: Mogen uitzendbureaus dit tegen je zeggen?

Ongelezen bericht door Stephanie185 »

Het kan ook zijn dat uitzendbureau's je te oud vinden..ja het kan...

Zo was ik op mijn 18e a 19e op zoek naar een baan, maar overal (ben letterlijk en figuurlijk de hele stad af geweest met m'n c.v.) kreeg ik te horen dat ik te oud was, of dat er geen werk was, en dat was ook nog in de tijd dat iedereen "zo snel werk kon vinden"

dennis2008
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 mei 2008 19:44

Re: Mogen uitzendbureaus dit tegen je zeggen?

Ongelezen bericht door dennis2008 »

22 dan kom je al in de hogere salari-ering is het niet?

wat is je opleiding?

kan het ub je misschien een cursus aanbieden?

misschien een beetje lullig, maar misschien spraaklessen in het abn?

ik vraag me af wat voor toekomst je ziet in het callcenter werk, ik poeier ze altijd af in ieder geval, heb er een schurfthekel aan.

wat dacht je van (bus)chauffeur?

m.smolders
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mei 2008 20:00

Re: Mogen uitzendbureaus dit tegen je zeggen?

Ongelezen bericht door m.smolders »

Je zoekt werk, kunt niets naar je gading vinden. Wordt net zoals ik dat deed zelfstandige. Werk vanuit huis. Deel zelf je tijd in. En ontmoet enthousiaste, gemotiveerde collega's. Met goede begeleiding op de achtergrond, ga je met plezier aan de slag.
Wil evt. wel mijn verhaal aan je vertellen. Neem dan contact met me op.
[email protected]

ace1963
Berichten: 17
Lid geworden op: 26 nov 2007 17:14

Re: Mogen uitzendbureaus dit tegen je zeggen?

Ongelezen bericht door ace1963 »

dennis2008
Geplaatst op: 09 Mei 2008 18:50 Onderwerp:



22 dan kom je al in de hogere salari-ering is het niet?

wat is je opleiding?

kan het ub je misschien een cursus aanbieden?

misschien een beetje lullig, maar misschien spraaklessen in het abn?

Hoezo een cursus abn?
In friesland praten ze geen abn, dus wat heb je daar nu aan?

Ad 56
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 feb 2008 22:29

Re: Mogen uitzendbureaus dit tegen je zeggen?

Ongelezen bericht door Ad 56 »

Beste JR1986,

Ik heb eigenlijk het idee, dat het hier om een vorm van discriminatie gaat.
Ik ben jaren lang beroepschauffeur geweest, ben vaak in het hoge noorden geweest, vooral Friesland.
En ik heb zo het idee gekregen, dat men daar, ons Zuiderlingen niet zo mogen, en dat heb ik in meerdere provicies zo ervaren, zoals Z-Holland daar heb ik bij een werkgever gewerkt als chauffeur, daar hadden ze het ook allemaal over die domme Brabantse boeren.
Ze hebben echter niet in de gaten, dat men in NL het wel van die domme boeren moeten hebben, daar draait de economie op samen met het transport wezen.
Dus wie is er nu een domme boer ??
Maar nu even niet van het onderwerp af te dwalen.
Ik heb dus het idee, dat het om een vorm van provincie discriminatie gaat.
Je hoort mij ook niet zeggen dat ze het allemaal er aan mee doen, maar je moet er maar een paar hebben, en dan heb je het gedonder in de glazen.
Je zou naar het uitzendbureau kunnen gaan, en ze dit eens op de man af vagen, of het zoiets kan zijn, willen ze hier niet op reageren of geven ze een of ander raar antwoord, dan heb je dus het antwoord direct voor handen.
En discriminatie is bij de wet verboden.
Of je er iets aan hebt is een tweede, je bent voor werk soms aan hun verbonden.
Aan de andere kant, vind ik het eigenlijk stom, dat je tegenwoordig eerst voor een uitzendbureau aan de slag moet gaan, voor een dienstbetrekking voor onbepaalde tijd.
Dit vind ik onzettend krom.
Dan heb je inderdaad nog de pech, dat de werkgelegenheid in het noorden achterblijft bij de rest van het land.
Dus zul je waarschijnlijk bij meerdere uitzendbureaus in moeten gaan schrijven, of hopen op een baantje wat je zo kunt vinden.
Ik zou als ik u was, ook eens naar het CWI gaan, en deze zaak eens aan hun voorleggen, en misschien hebben zij wel een baantje voor u.

Ik wens u veel succes toe, met het vinden van een baan, en anders kom je toch weer lekker naar het zuiden terug, lekker in je eigen vertrouwde en gezellige omgeving.

Met vriendelijke groet,

Ad

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: Mogen uitzendbureaus dit tegen je zeggen?

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Beste ad 56
Ik heb dus het idee, dat het om een vorm van provincie discriminatie gaat.
Je hoort mij ook niet zeggen dat ze het allemaal er aan mee doen, maar je moet er maar een paar hebben, en dan heb je het gedonder in de glazen.
Je zou naar het uitzendbureau kunnen gaan, en ze dit eens op de man af vagen, of het zoiets kan zijn, willen ze hier niet op reageren of geven ze een of ander raar antwoord, dan heb je dus het antwoord direct voor handen.
En discriminatie is bij de wet verboden.
Wat een flauwekul toch allemaal, en dat alleen maar omdat het uitzendburo zegt dat er geen werk is.

Ik dacht eerst dat de 56 in Ad 56 zijn leeftijd aangaf, maar daar ben ik niet meer zo zeker van .....

Ad 56
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 feb 2008 22:29

Re: Mogen uitzendbureaus dit tegen je zeggen?

Ongelezen bericht door Ad 56 »

Steek lekker je hoofd in het zand.
Daar zijn we in NL goed in.
Word toch eens wakker vent.
Je moest eens weten, hoe het er soms aan toe gaat.
En, nee het is niet mijn leeftijd.
En, ja ik denk dat ik het allemaal wel goed zie.
Dat je een beetje minder ver kijkt dan je neus lang is.
Dat is dan helaas niet mijn probleem.
Je moet tenslotte ook eens lezen wat er geschreven staat, dat schijnt ook heel erg moeilijk te zijn !!
Dat is mijn eerste en ook tevens mijn laatste reactie.
Want ik vind het niet zo erg boeiend wat je schrijft, en doet.

Groet Ad

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: Mogen uitzendbureaus dit tegen je zeggen?

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Beste adje,

Het is wel heel gemakkelijk om grote woorden als discriminatie te gebruiken, als iemand je aanpsreekt op je accent.

Je hebt klaarblijkelijk nooit echte discriminatie meegemaakt.

Ad 56
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 feb 2008 22:29

Re: Mogen uitzendbureaus dit tegen je zeggen?

Ongelezen bericht door Ad 56 »

Beste kerel seagoingracer,

Jij schijnt het allemaal wel te weten he!!
Jij weet natuurlijk als de expert en heel goede helderziende, precies wat ik al heb meegemaakt.
Nou beste kerel, je slaat de plank dus helemaal mis.
Ik heb dus weldegelijk dit soort taferelen meegemaakt, en ja, provincie discriminatie bestaat dus weldegelijk.
En neem gerust van mij aan, je moest eens weten hoe vaak dit voorkomt in ons eigen land.
ik heb ooit eens een arbeidscontract gehad bij een firma in Hoek van Holland, nou ik zou je verhalen kunnen vertellen, die dus regelrecht op provincie discriminatie slaan.
Wat ik allemaal moest aanhoren, het was gewoonweg te belachelijk voor woorden.
Dat volwassen mensen zo in en in kinderachtig kunnen zijn.
Maar neem van mij aan, ik sta daar gewoon boven, en heb me niet verlaagd tot hun niveau, want dat was gewoon zo ver beneden peil, dat is met geen pennen te beschrijven.
Soms gebeurt het als grap, en dat moet gewoon kunnen, maar het gebeurt dus ook, dat ze het gewoon verder doorzetten, en dan word het al snel treiteren, en dan gaat het verder, en dan krijg je al heel erg snel de discriminerende teksten.Ik heb me daar overiggens niet aan gestoord, en heb me er ook niet kwaad over gemaakt, sterker nog, ik heb gewoon met ze mee gelachen, o o o wat waren ze toen chagerijnig.
En dit is nog maar een voorbeeld, er zijn er nog heel veel meer, en dat heb ik dus van meerdere collega's en mensen gehoord.
Maar in mijn verhaal stond dus ook, dat er in het Noorden minder werkvoorziening was, dat noem je helaas niet ??
En ik neem het dus ook als voorbeeld, dat het gebeurt, ik zeg niet dat het zo is.
Maar als je aan medeprovincie bewoners de vraag stelt, hoe zij dat ervaren, dan hoor je wel meerdere feiten.
Zo hebben de mensen uit zeeland, Limburg, Braband enz. enz. ook hun verhalen over dit onderwerp.
En neem van mij aan, al ben je zelf altijd het zonnetje in huis, al lach je de hele dag en fluit je de hele dag, als ze je eenmaal in het vizier hebben, nou berg je dan maar.
Je hoeft er geeneens om te vragen bijwijze van spreken.
Ik heb dus als beroepschauffeur in het hele land rond gereden, en je hebt er van die plaatsen bij, tjonge jonge, gewoon ergerlijk. Maar je moet het maar met een korrel zout nemen, bij wat ze tegen je zeggen.
Maar het is maar net waar je aanstoot aan neemt, mij interesseert het niet, wat ze zeggen, zodra ik weer wegreed was ik toch van dat probleem verlost.
Nou, ik hoop dat mijn verhaal nu duidelijk is bij wat ik dus bedoelde, ik heb die vervelende ervaring dus jammer genoeg wel meegemaakt.
En ik ben dus echt niet de moeilijkste in de omgang, want ik houd erg veel van een gezellige babbel, en ik hoor ook heel erg graag een goede mop, of houd wel van een gekheidje, maar wel op een leuke manier.

Met vriendelijke groet,

Ad

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: Mogen uitzendbureaus dit tegen je zeggen?

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

beste adje,
Ik heb dus weldegelijk dit soort taferelen meegemaakt, en ja, provincie discriminatie bestaat dus weldegelijk.
En neem gerust van mij aan, je moest eens weten hoe vaak dit voorkomt in ons eigen land.
ik heb ooit eens een arbeidscontract gehad bij een firma in Hoek van Holland, nou ik zou je verhalen kunnen vertellen, die dus regelrecht op provincie discriminatie slaan.
Wat ik allemaal moest aanhoren, het was gewoonweg te belachelijk voor woorden.
Dat volwassen mensen zo in en in kinderachtig kunnen zijn.
Maar neem van mij aan, ik sta daar gewoon boven, en heb me niet verlaagd tot hun niveau, want dat was gewoon zo ver beneden peil, dat is met geen pennen te beschrijven.
Soms gebeurt het als grap, en dat moet gewoon kunnen, maar het gebeurt dus ook, dat ze het gewoon verder doorzetten, en dan word het al snel treiteren, en dan gaat het verder, en dan krijg je al heel erg snel de discriminerende teksten.Ik heb me daar overiggens niet aan gestoord, en heb me er ook niet kwaad over gemaakt, sterker nog, ik heb gewoon met ze mee gelachen, o o o wat waren ze toen chagerijnig.
En dit is nog maar een voorbeeld, er zijn er nog heel veel meer, en dat heb ik dus van meerdere collega's en mensen gehoord.
Maar in mijn verhaal stond dus ook, dat er in het Noorden minder werkvoorziening was, dat noem je helaas niet ??
En ik neem het dus ook als voorbeeld, dat het gebeurt, ik zeg niet dat het zo is.
Maar als je aan medeprovincie bewoners de vraag stelt, hoe zij dat ervaren, dan hoor je wel meerdere feiten.
Zo hebben de mensen uit zeeland, Limburg, Braband enz. enz. ook hun verhalen over dit onderwerp.
En neem van mij aan, al ben je zelf altijd het zonnetje in huis, al lach je de hele dag en fluit je de hele dag, als ze je eenmaal in het vizier hebben, nou berg je dan maar.
Je hoeft er geeneens om te vragen bijwijze van spreken.
Ik heb dus als beroepschauffeur in het hele land rond gereden, en je hebt er van die plaatsen bij, tjonge jonge, gewoon ergerlijk. Maar je moet het maar met een korrel zout nemen, bij wat ze tegen je zeggen.
Maar het is maar net waar je aanstoot aan neemt, mij interesseert het niet, wat ze zeggen, zodra ik weer wegreed was ik toch van dat probleem verlost.
Nou, ik hoop dat mijn verhaal nu duidelijk is bij wat ik dus bedoelde, ik heb die vervelende ervaring dus jammer genoeg wel meegemaakt.
Dit bedoel ik dus. Je hebt niks meegemaakt en gebruikt nogal snel het woord discriminatie.

Dat is dus een probleem als iemand ergens op wordt aangesproken vinden ze onmiddellijk dat er van discriminatie sprake is

Gesloten