heb/had een n95 van huis uit problemen met de WIFI naar service center die stuurt hem op naar dynavix na herhaaldelijk zelfde probleem en veel bellen met nokia care sturen ze per fax een zwap formulier=krijg je EEN nieuw toestel naar het nokia service center in den haag.
Zwapformulier+ n95 opgestuurt naar dynafix in januari nu 20 maart nog niet terug maar weer is gebelt word er weer gezegt we hebben helemaal geen zwapf. opgestuurt en blablabla(heb hem wel degenlijk) service center gebelt en vind het allemaal schandalig maar kan niks doen.
bel radar maandag even vragen hoe lang ze zo je aan het lijntje kunnen houden
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] service nokia
Re: service nokia
heb je hem wel aangetekend verstuurd hoop ik.
Re: service nokia
niet nodig loopt via nokia service.
Re: service nokia
De genoemde "service" afhandeling komt mij zeer bekend voor. Mijn E65 heb ik in november 2007 gekocht en sinds december tot nu met tussenpozen van een paar dagen/weken in onderhoud geweest bij Dynafix/Nokia.
Probleem is dat beide bedrijven compleet langs elkaar werken. Van de drie "reparaties" is mijn toestel 1x bij Dynafix geweest en 2x bij Nokia Repair Center. Oftewel, volgens beide bedrijven heeft mijn toestel niet de beoogde drie reparaties gehad en heb geen recht op vervanging. Ik heb daarop in protest gegaan bij de Vodafonewinkel waar ze begrip hadden voor de situatie en zelf contact hebben opgenomen met Nokia. Resultaat; het toestel wordt omgewisseld voor een nieuwe.
Moet ik nu blij zijn? Aan de ene kant wel, aan de andere kant ben ik ontevreden. Ontevreden over de afhandeling van de reparaties en met name de duur daarvan. Want hoe je het ook went of keert, ik een hele lange periode zonder het nieuwe toestel kunnen bellen/navigeren/etc. etc. En dat terwijl het toestel zo weinig gebruikt was dat het plastic zelfs nog op het schermpje zat. Oftewel, ik kan daar zelf geen invloed op hebben uitgeoefend in de eerste 4 weken dat ik hem heb gebruikt.
Reden voor mij om meer te bedingen dan enkel een nieuwe E65. Zelf heb ik interesse in de N95, temeer omdat men bij Vodafone zelf ook veel problemen ondervindt met de E65. Vinden jullie mijn "eis" terrecht?
Probleem is dat beide bedrijven compleet langs elkaar werken. Van de drie "reparaties" is mijn toestel 1x bij Dynafix geweest en 2x bij Nokia Repair Center. Oftewel, volgens beide bedrijven heeft mijn toestel niet de beoogde drie reparaties gehad en heb geen recht op vervanging. Ik heb daarop in protest gegaan bij de Vodafonewinkel waar ze begrip hadden voor de situatie en zelf contact hebben opgenomen met Nokia. Resultaat; het toestel wordt omgewisseld voor een nieuwe.
Moet ik nu blij zijn? Aan de ene kant wel, aan de andere kant ben ik ontevreden. Ontevreden over de afhandeling van de reparaties en met name de duur daarvan. Want hoe je het ook went of keert, ik een hele lange periode zonder het nieuwe toestel kunnen bellen/navigeren/etc. etc. En dat terwijl het toestel zo weinig gebruikt was dat het plastic zelfs nog op het schermpje zat. Oftewel, ik kan daar zelf geen invloed op hebben uitgeoefend in de eerste 4 weken dat ik hem heb gebruikt.
Reden voor mij om meer te bedingen dan enkel een nieuwe E65. Zelf heb ik interesse in de N95, temeer omdat men bij Vodafone zelf ook veel problemen ondervindt met de E65. Vinden jullie mijn "eis" terrecht?
Re: service nokia
@Demvries het is logisch dat ze allebei zo redeneren. Waarom?
Er zijn geen 3 reperaties uitgevoerd bij 1 van de 2 bedrijven!
Dat is het verschil en daar wordt het op gegooid ( niet vreemd ook ).
Dat vodafone het begrijpt en er achteraan gegaan zijn, omdat hun weten dat hij 3x is gerepareerd kan het nu wel.
Nokia heeft hierbij een bevestiging dat het waar is, alleen daarvan 1x bij een ander is gebeurd.
En nee ik vind jouw eis niet terecht, want je wilt nu in ene een hele andere telefoon! En wees blij dat je na 3 reperaties een nieuwe kreeg. Er zijn er die hun telefoon wel 6x weg moeten brengen en nog problemen hebben.
Er zijn geen 3 reperaties uitgevoerd bij 1 van de 2 bedrijven!
Dat is het verschil en daar wordt het op gegooid ( niet vreemd ook ).
Dat vodafone het begrijpt en er achteraan gegaan zijn, omdat hun weten dat hij 3x is gerepareerd kan het nu wel.
Nokia heeft hierbij een bevestiging dat het waar is, alleen daarvan 1x bij een ander is gebeurd.
En nee ik vind jouw eis niet terecht, want je wilt nu in ene een hele andere telefoon! En wees blij dat je na 3 reperaties een nieuwe kreeg. Er zijn er die hun telefoon wel 6x weg moeten brengen en nog problemen hebben.