LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kosten internet op factuur zonder aanmelding

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Arda van Dulmen

kosten internet op factuur zonder aanmelding

Ongelezen bericht door Arda van Dulmen »

In maart kreeg ik op mijn mobiele abonnementsnota van KPN/Hi ineens extra abonnementskosten berekend voor internet-gebruik. Ik had me echter nooit aangemeld voor deze functie, weet bovendien niet eens of ik het wel kan gebruiken op mijn huidige telefoon! Door drukte en gebrek aan tijd heb ik wel gebeld met het servicenummer, maar aangezien ik na 15 minuten in de wacht staan nog geen contact kreeg, weer afgesloten. De nota heb ik, onder aftrek van deze kosten, betaald. In april gebeurde het opnieuw. Opnieuw gebeld, nu wel gewacht en na 20 minuten kreeg ik contact, maar helaas, hun computersysteem werkte niet, dus ze konden mijn gegevens niet inzien. Er werd me echter verzekerd, toen ik de situatie uitlegde, dat de kosten zouden worden gecrediteerd, wanneer ik een paar dagen later opnieuw zou bellen. Zo gedaan, toen echter een heel ander verhaal: het was heel vervelend dat dit gebeurd was, excuses daarvoor, het internetabonnement zou direct gestopt worden, maar ik moest de nota's gewoon betalen! Ik kreeg het niet voor elkaar om de servicemedewerkster uit te leggen dat excuses zonder restitutie geen enkele inhoud hebben en dat mij enkele dagen ervoor door een servicemedewerker vn Hi iets anders was beloofd. Maar nee, dat was toch echt fout geweest en jammer dat niet iedereen op een lijn zat bij hen. Al met al een kwalijke zaak in mijn ogen, al gaat het niet om heel veel geld. Dit kan toch niet. Zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt bij KPN/Hi? ArdavD

Moonlight

Re: kosten internet op factuur zonder aanmelding

Ongelezen bericht door Moonlight »

Ik heb geen problemen met kpn/hi, ooit 0.24 cent kwijt voor naar Amerika bellen. Ik hun gebeld en zei dat dat niet klopte, ik kende niemand in Amerika en 0.24 cent is wel erg weinig.
Natuurlijk kreeg ik dit terug, want het bedrag is zo laag daar lijden ze geen pijn van.

Helaas vertel je alleen niet wat voor mobiele telefoon je hebt en hoeveel de kosten waren.
Als je namelijk per ongeluk je internet aanzet dan gaan de kosten al lopen.
Je kan namelijk voor 9,95 in de maand onbeperkt internetten ( zijn dat die kosten )?

Op een afrekening is altijd te zien hoeveel je qua internet verbruikt hebt. En na mijn weten gebeurt zoiets niet zomaar en toestellen van tegenwoordig ( dus niet van 10 jaar oud ) daar zit allemaal internet op en dat je het dan moet betalen is niet vreemd.
Dat de één iets anders zegt dan de ander is niet vreemd, dan doen ze overal.

queenfan

Ongelezen bericht door queenfan »

Iedere abonnee heeft een 0 mb abonnement bij KPN/Hi alleen betaal je er niet voor.

Maar zodra je express of per ongeluk (laat ik in het midden) op het internet ga met je mobiel betaal een x bedrag per minuut voor data gebruik.

Is niet anders.

Arda van Dulmen

Ongelezen bericht door Arda van Dulmen »

Hoi Moonlight,
het klopt dat het om 9,95 euro gaat, zijnde inderdaad een abonnement op internet. Maar ik wil helemaal niet op internet met mijn mobiel en heb me hier ook nooit voor opgegeven. Dat maakt me dus zo boos, dat ze dit spontaan doen en dan van je verwachten dat je het gaat betalen!

Gesloten