LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vastgelopen Winows XP

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
amosfantasia
Berichten: 24
Lid geworden op: 26 nov 2005 18:35

Vastgelopen Winows XP

Ongelezen bericht door amosfantasia »

Het begon met mijn Outlook(Foutmelding).Daarna(na veel tips via internet hoe op te lossen),geen veschil en daarna lipe het opstarten van de PC vast .
moet zeker 3 uur wachten voordat ik het bureaublad zie .
Dan werkt de pijl weer niet .
Dus..ik begin niks .Hoe krijg ik alles weer aan de praat .Ben een ouder persoon dus niet te moelijk graag .Het is een groot gemis,geen PC Groeten Amos

amosfantasia
Berichten: 24
Lid geworden op: 26 nov 2005 18:35

Re: Vastgelopen Winows XP

Ongelezen bericht door amosfantasia »

Ik heb 2 boeken voor senioren .
Daarin staan niet de foutmeldingen/wat te doen en het vastlopen .heb al gekeken .Misschien weet u wel een naam van een goed/bruikbaar boek .
Natuurlijk ben ik al een poos bezig ivm foutmeldingen enz .
het is even goed gegaan ,maar komt steeds terug .
Nu nog erger .

Zal voor u misschien best bagger ibn staan ,maar een NIET expert ,weet niet wat te doen .

amosfantasia
Berichten: 24
Lid geworden op: 26 nov 2005 18:35

Re: Vastgelopen Winows XP

Ongelezen bericht door amosfantasia »

Ik gebruik AVG Free .
Ik kan niet op de PC,omdat hij n iet verder gaat dan het bureaublad .
Het pijltje klikt niet meer om de logo-s aan te klikken .
Heb ook met systeemherstel/scannen/dbx gewerkt,maar dat geeft geen oplossing .PC is van december 2001 .Een nummer kan ik nu even niet vinden .

Werk nu even met een laptop .

amosfantasia
Berichten: 24
Lid geworden op: 26 nov 2005 18:35

Re: Vastgelopen Winows XP

Ongelezen bericht door amosfantasia »

Hoe verwijderen?
[email protected]

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Vastgelopen Winows XP

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Door op wijzigen te klikken bij uw posting
Daarna mailadres weg halen.

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Vastgelopen Winows XP

Ongelezen bericht door Ulbe »

Misschien kan u opnieuw XP op de computer zetten, wel eerst natuurlijk foto's en andere dingen even veilig zetten op DVD of CD,

De windows XP cd in de computer zetten en Windows opnieuw installeren, en evt. de harde schijf formatteren, de C schijf wordt dan geheel leeg gehaald om vervolgens de nieuwe Windows XP er op te zetten,

De oude computer zal dan zeker zichtbaar sneller werken, wel kan het zijn dat er "drivers" moeten worden geïnstalleerd voor de juiste werking van internet, geluid, ed.,

Veel succes en vriendelijke groeten,


Ulbe.

mixer
Berichten: 63
Lid geworden op: 24 mei 2005 23:19

Re: Vastgelopen Winows XP

Ongelezen bericht door mixer »

Mijn laptop heeft het ook begeven, w.s. vanwege ouderdom 5 jaar en ook niet helemaal "kundig" gebruik.
Er is niet veel op de mart aan boeken, wel fotobewerking en problemen die vrij bekend zijn, maar niet een duidelijk boek met begrijpelijke uitleg.
Pascal Vyncke van www.hetseniorennet.nl heeft pas een boek uitgegeven, en ik stel mijn vragen ook op dat net en wordt heel vriendelijk geholpen.
Ook geeft en het seniorenweb en het seniorennet een nieuwsbrief uit en die zet ik apart in een mapje en daar staat het ook vrij eenvoudig.

P.S.Ik moet nu een nieuwe hebben en dat is net zo'n probleem.
Ik had een Acer Aspire 5715Z-3A2G16Mi - 2048MB / 160GB op het oog, maar dan lees ik op veel fora dat de garantiebehandeling zo slecht is van die fabriek.
Dus ik bedoel maar, zo éénvoudig is het niet als je senior bent en de termen niet altijd snel begrijpt.

Gesloten