LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SMS Dienst 4477

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Joost8_8
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 jan 2008 22:44

SMS Dienst 4477

Ongelezen bericht door Joost8_8 »

Hey,

Via marktplaats heb ik gereageerd op een contactadvertentie.

Hierbij kreeg ik van deze persoon onderstaande mail terug
he hallo

bedankt voor je reactie,
het lijkt mij heel erg leuk om je beter te leren kennen en wie weet wat er allemaal nog volgt tussen ons.
alleen mailen doe ik liever niet omdat ik dit berichtje nu vanaf een pc van een vriendin stuur
mijn eigen pc heeft wat kuren de laatste tijd, en daar zoek ik ook nog iemand voor om naar te komen kijken en het te verhelpen.
mocht jij dus ook een beetje verstand van computers hebben dan komt dat goed uit en dan kan jij er misschien eens naar komen kijken.
als je er de ballen verstand van heb net als ik mag je natuurlijk ook reageren, graag zelfs
mede daarom heb ik mij doorlaten schakelen via sms en ook een beetje om dan de fakers en de rare reacties te kunnen uitsluiten.
hierdoor is mijn nummer afgeschermd en niet meteen te zien.
ik hoop dat je toch de moeite wilt nemen om mij te bereiken en dat kan door een sms te beginnen met:
sfp .... (dan hier je tekst) en dat te sturen naar nummer 4477
dan kom je rechtstreeks bij mij terecht

ik hoop je terug te horen en ik wacht in spanning af.

liefs .....
Ik heb hierop gereageerd en reeds de eerste dag ettelijke (lees heel erg veel) smsjes verstuurd en ontvangen.

Ik werd vanmorgen door vodafone ingelicht over mijn 'aparte' belgedrag, want mijn telefoonrekening gaat komende maand veel hoger dan normaal uitvallen. Wat is dus het geval; de smsjes kosten per ontvangen sms 1,50 euro en elke verstuurde sms 0,25 euro. Echter is dit in geen enkele sms noch in het mailtje vermeld.

Ik moet wel zeggen dat ik het erg netjes vind van Vodafone dat ze je hiervan op de hoogte stellen!

Nu heb ik ook het vermoeden dat ik helemaal niet met de meid in de advertentie in contact ben geweest en heb het idee dat er gewoon een particulier achter zit die mensen (die via internet willen daten) op deze manier geld aftroggelt.
Ben er reeds achter dat de dienst wordt aangeboden door het bedrijf Telefuture en heb dit bedrijf zojuist ook een mail over dit voorval gestuurd. Ik snap natuurlijk dat dit bedrijf deze dienst verkocht heeft en er in directe zin ook niets aan kan doen!

Ik ben zelf natuurlijk ook erg naief geweest en dit had dit gewoon met mijn stomme kop niet moeten doen maargoed het is gebeurd.

Ben benieuwd of er meer mensen met dit probleem te maken hebben gehad, misschien kunnen we onze krachten bundelen en deze vorm van fraude (althans zo voelt het voor mij) kunnen stoppen.

Met vriendelijke groet,
Joost

sandra 0608
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 jan 2008 18:45

Re: SMS Dienst 4477

Ongelezen bericht door sandra 0608 »

he joost vandaag was het al voorpagina van de spits.
Ik vindet echt rot dat je zo misleid word met dat gezeur , maar je hebt mazzel met vodafone.
Zelf heb ik voor 2000 schade opgelopen door netsize,
Netsize doet zelf alsof het van niks weet natuurlijk, ook in de spits zegt woordvoerder van de onderneming dat ze zo blij zijn met de verscherpte toezicht die er nu gaat komen.Maar ze kiezen wel uitgerekend landen waarin de wet deze praktijken nog toelaat om zich te vestigen en in een record aantal jaren miljardenomzetten te maken!(geen grap)
Nu dat de wet gaat verscherpen gaat het straks niet meer maargoed ze zijn al BINNEN.Ik hoop daarom dat de overheid het probleem bij de kern gaat aanpakken.
sterkte en veel succes !

marjamarja
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jan 2008 09:28

Re: SMS Dienst 4477

Ongelezen bericht door marjamarja »

hallo joost
je hebt met mij gesmst via 4477, ik vind het wel eens goed dat er ook een reactie terug komt, het is algemeen bekend dat smsen geld kost zeker naar een verkort nummer, ook jij weet hier van na een paar smsjes vroeg je al of je mijne gewone nummer kon krijgen. erg lullig om dan je gal hier te spuien. zeker je reactie dat je niet wist wat het koste en dat het niet vermeld was. je laat daarom denk ik maar de helft van de mail hier zien want wel degelijk heb ik de kosten erbij vermeld, lees je mail nog maar eens goed en onderaan je mail staan zeker de kosten vermeld, ik heb hier zelf de kopie van de mail nog die ik aan jou heb gestuurd.
gr marja

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: SMS Dienst 4477

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 26 Jan 2008 09:50 door marjamarja


--------------------------------------------------------------------------------

hallo joost
je hebt met mij gesmst via 4477,
Geloof je het zelf? joost dient direct te stoppen met dit soort dure sms'jes. Als je werkelijk iemand zoekt doe het niet op een manier die een ander op hoge kosten jaagt. Gewoon sm'sén op de normale manier.Of je het nu wel of niet in een email hebt gezet doet er helemaal niet toe, je bent tenslotte ook weer in staat om nu hier te reageren zogenaamd via de computer van een vriendin.Slapen doen we s''nachts hoor en de fabeltjeskrant hebben we ook al uit hier.

sandra 0608
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 jan 2008 18:45

Re: SMS Dienst 4477

Ongelezen bericht door sandra 0608 »

kennen jullie elkaar?

Joost8_8
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 jan 2008 22:44

Re: SMS Dienst 4477

Ongelezen bericht door Joost8_8 »

hallo joost
je hebt met mij gesmst via 4477, ik vind het wel eens goed dat er ook een reactie terug komt, het is algemeen bekend dat smsen geld kost zeker naar een verkort nummer, ook jij weet hier van na een paar smsjes vroeg je al of je mijne gewone nummer kon krijgen. erg lullig om dan je gal hier te spuien. zeker je reactie dat je niet wist wat het koste en dat het niet vermeld was. je laat daarom denk ik maar de helft van de mail hier zien want wel degelijk heb ik de kosten erbij vermeld, lees je mail nog maar eens goed en onderaan je mail staan zeker de kosten vermeld, ik heb hier zelf de kopie van de mail nog die ik aan jou heb gestuurd.
gr marja
Ja en je wil zeggen dat je zelf ook een rekening hebt van 150+ euro...Je zei dat je je nummer niet wilde geven ivm een vorig incident met iemand die je via i'net had ontmoet dat is dus ook je reinste onzin!

Wat ik wil zeggen, je probeert aan je 'slachtoffers' te laten overkomen dat je beide gebruik maakt van de service 4477.

Het is gewoon een vorm van misleiding. Je plaatst een 'gewone' contactadvertentie op Marktplaats en probeert bij een goedgelovig persoon 'om privacyredenen' gebruik maken van de service 4477!

Als jullie het aan iedereen duidelijk willen maken dat een dergelijke dienst geld kost waarom staat dat niet in koeienletters bovenaan en niet onder een aantal andere mails in miniscuul lettertype : '1,5pob(2xpvb) voor voorwaarden en info http://www.smsforpleasure.nl' want zover leest NIEMAND terug!!

En zoals ik al zei ben ik misschien ook wel naief geweest en als ik logisch had nagedacht had ik het misschien ook wel kunnen nagaan!

Maar het feit blijft dat de maatschappij kapot gaat aan stumpers die op deze manier geld aftroggelen van mensen die hard voor hun geld moeten werken! En kom er niet mee aan dat jullie er ook voor werken want op een dag een aantal (misleidende) smsjes versturen en daar honderden euro's mee verdienen noem ik geen WERK! DAT IS GEWOON DIEFSTAL! Ik kan het gelukkig nog opbrengen, maar ik kan me voorstellen dat er jongeren door diensten als deze flink in de schulden kunnen komen!

Joost8_8
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 jan 2008 22:44

Re: SMS Dienst 4477

Ongelezen bericht door Joost8_8 »

kennen jullie elkaar?
Dat weet ik ook niet, weet niet hoeveel personen er bij die 'firma' dergelijke smsjes versturen! Gok dat het een kerel is waarmee ik heb gesmst....

sandra 0608
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 jan 2008 18:45

Re: SMS Dienst 4477

Ongelezen bericht door sandra 0608 »

Goed gezegd joost en ik ben zelf zo iemand die door deze lamzwanzerige lui die alleen op hun GAT willen zitten en zo hun geld willen verdienen, helemaal in de **** gekomen.
Ikzelf leef van een wajonguitkering i.v.m ziekte.
Ik ben een jaar opgenomen geweest en in dat jaar is er via kpn door een of ander sms dienst meer dan 1000 euro in totaal afgeschreven.
Er was ooit in de metro iets voorgevallen waarin ik via bluetooth een waplink had ontvangen en kennelijk bleek daarna ineens lid te zijn DAG!
Mn telefoon had ik natuurlijk niet eens bij me in het ziekenhuis, je staat gewoon machteloos.
Ik ben KAPOTWOEDEND...al jullie smsidioten kunnen de k***e krijgen.
ik hoop dat ze jullie in de bak gooien!

jeroen1403
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jan 2008 16:24

Re: SMS Dienst 4477

Ongelezen bericht door jeroen1403 »

Ik heb laatst gereageer op onderstaande marktplaats contact/
http://link.marktplaats.nl/134576191

En kreeg ook deze reactie:
hoi jeroen

bedankt voor je reactie,
het lijkt mij heel erg leuk om je beter te leren kennen en wie weet wat er allemaal nog volgt tussen ons.
alleen mailen doe ik liever niet omdat ik dit berichtje nu vanaf een pc van een vriendin stuur
mijn eigen pc heeft wat kuren de laatste tijd, en daar zoek ik ook nog iemand voor om naar te komen kijken en het te verhelpen.
mocht jij dus ook een beetje verstand van computers hebben dan komt dat goed uit en dan kan jij er misschien eens naar komen kijken.
als je er de ballen verstand van heb net als ik mag je natuurlijk ook reageren, graag zelfs
mede daarom heb ik mij doorlaten schakelen via sms en ook een beetje om dan de fakers en de rare reacties te kunnen uitsluiten.
hierdoor is mijn nummer afgeschermd en niet meteen te zien.
ik hoop dat je toch de moeite wilt nemen om mij te bereiken en dat kan door een sms te beginnen met:
sfp lotte (dan hier je tekst) en dat te sturen naar nummer 4477
dan kom je rechtstreeks bij mij terecht

ik hoop je terug te horen en ik wacht in spanning af.

liefs lotte
Nu klinkt het zo geloofwaardig allemaal, maar op internet zeg de één dat het niets erg is en de ander zeg het dus wat ze zeggen op deze forum dat het oplichterij is.

Ik had wel argwaan door het 4477 nummer. Dus heb nog niet gereageert. Alleen via het mailtje die ik gekregen had. Als ik het zelfde mailtje nog een keertje krijg weer ik bijna zeker toch dat het oplichterij is of niet dan.

Ik zal jullie op de hoogte houden.....

mvg
Jeroen

Joost8_8
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 jan 2008 22:44

Re: SMS Dienst 4477

Ongelezen bericht door Joost8_8 »

Dat exact zelfde mailtje heb ik ook gehad!!! Alleen met een andere naam(marja)!!

Dit is een serieuze waarschuwing Jeroen!!!!!!

Dus trap er niet!!!! Kost je klauwen met geld!!!

mari1970
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 feb 2008 18:31

Re: SMS Dienst 4477

Ongelezen bericht door mari1970 »

goededag als u wilt stopen met 4477 smsen kan dat op STOP maar 4477. geld ook voor 7880

skoftug
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 feb 2008 22:24

Re: SMS Dienst 4477

Ongelezen bericht door skoftug »

ook ik ben er giga in getuin, weet alleen nog niet wat het gaat kosten allemaal

Ook ik kreeg dezelfe reactie:

hoi henri

bedankt voor je reactie,
het lijkt mij heel erg leuk om je beter te leren kennen en wie weet wat er allemaal nog volgt tussen ons.
alleen mailen doe ik liever niet omdat ik dit berichtje nu vanaf een pc van een vriendin stuur
mijn eigen pc heeft wat kuren de laatste tijd, en daar zoek ik ook nog iemand voor om naar te komen kijken en het te verhelpen.
mocht jij dus ook een beetje verstand van computers hebben dan komt dat goed uit en dan kan jij er misschien eens naar komen kijken.
als je er de ballen verstand van heb net als ik mag je natuurlijk ook reageren, graag zelfs
mede daarom heb ik mij doorlaten schakelen via sms en ook een beetje om dan de fakers en de rare reacties te kunnen uitsluiten.
hierdoor is mijn nummer afgeschermd en niet meteen te zien.
ik hoop dat je toch de moeite wilt nemen om mij te bereiken en dat kan door een sms te beginnen met:
sfp michel (dan hier je tekst) en dat te sturen naar nummer 4477
dan kom je rechtstreeks bij mij terecht

ik hoop je terug te horen en ik wacht in spanning af.

liefs michel


en eerst had ik al deze ontvangen:

he hallo henri

bedankt voor je reactie,
het lijkt mij heel erg leuk om je beter te leren kennen en wie weet wat er allemaal nog volgt tussen ons.
alleen mailen doe ik liever niet omdat ik dit berichtje nu vanaf een pc van een vriendin stuur
mijn eigen pc heeft wat kuren de laatste tijd, en daar zoek ik ook nog iemand voor om naar te komen kijken en het te verhelpen.
mocht jij dus ook een beetje verstand van computers hebben dan komt dat goed uit en dan kan jij er misschien eens naar komen kijken.
mede daarom heb ik mij doorlaten schakelen via sms en ook een beetje om dan de fakers en de rare reacties te kunnen uitsluiten.
hierdoor is mijn nummer afgeschermd en niet meteen te zien.
ik hoop dat je toch de moeite wilt nemen om mij te bereiken en dat kan door een sms te beginnen met:
sfp bas (dan hier je tekst) en dat te sturen naar nummer 4477
dan kom je rechtstreeks bij mij terecht

ik hoop je terug te horen en ik wacht in spanning af.

liefs bas


Toen ik naar michel een sms richtte aan Bas werdt deze gewoon beantwoordt door ......... Bas natuurlijk !!

Ik ga dus nu accuut stoppen met sms-en naar 4477!

Muchacho NL
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mar 2008 20:25

Re: SMS Dienst 4477

Ongelezen bericht door Muchacho NL »

Ik heb voor dat soort services gewerkt.

Het is je reinste onzin... er zal nooit een afspraakje komen.
En als ze wel een mail kunnen sturen, waarom willen ze dan via zo'n SMS-service praten?

Het zijn gewoon jongens, meiden, mannen en vrouwen achter hun PC thuis, die 2 cent per verstuurde 'SMS' verdienen en zo wat bij verdienen. Ze zetten alle info uit de SMSjes die jij stuurt in een ander textveld, zodat iedereen weet waar het over gaat om zo de ilussie te behouden.

Laat je niet gek maken en vermijd elke SMS naar zo'n service... je wordt kaalgeplukt.

Gelukkig zie je nu op uitzendingen van Nacht TV e.d. wel staan dat het fictieve profielen zijn, en dus geen fysieke afspraken mogelijk zijn.

strand2008
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mei 2008 04:49

Re: SMS Dienst 4477

Ongelezen bericht door strand2008 »

Ik heb het zelfde gehad met het reageren op een contact advertentie.
Ik vertrouwde het niet en heb dus niet gereageerd via dit sms nummer.
Heb wel een mail gestuurd maar kreeg daar geen antwoord op, ging daarom surfen op internet en kwam er dus achter dat het 4477 nummer dus geen normaal sms nummer is.
Ben erg blij dat ik niet gereageerd heb door de sms-en.
Ik begrijp niet dat mensen dit zo kunnen doen en je zo misleiden, want ik dacht echt dat een serieuze contactadvertentie was.
Ik heb dan ook deze advertentie laten weghalen door marktplaats.
En ik hoop dat de adverteerder mijn e-mail adres niet misbruikt..
Ik hoop dat men echt nadenkt voordat je reageerd op zo'n sms nummer.

Hieronder de reactie van de adverteerder:

Hoi, wat een heerlijke en eerlijke reactie van jou zeg. Het sprak mij meteen aan en daarom mag je dus mijn reactie terug lezen. Hopende dat je het nog steeds ziet zitten en misschien iets leuks af wil gaan spreken. Als je al een leuk idee hebt wat we samen kunnen gaan doen dan hoor ik dat graag van je hoor. Zullen we eerst even via de sms ons contact wat verder uitbreiden? Dat lijkt mij namelijk een leuke manier van communiceren totdat we die date hebben gemaakt. Want ik hoop natuurlijk dat we na ons afspraakje het contact op een andere en nog leukere manier kunnen voortzetten. Je mag en kan mij dus een smsje sturen met LIVE TANJA naar 4477 Als je daar dan wat meer over jezelf wil vertellen dan doe ik dat ook. Ik hoop je daarna snel een keer te kunnen gaan zien want je hebt mijn interesse zeker wel gewekt.

Robbieg
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 mei 2008 09:08

Re: SMS Dienst 4477

Ongelezen bericht door Robbieg »

Hallo allemaal,

Ik heb via Relatieplanet contact gelegd met ene Marise. Ik kreeg van haar een leuke e-mail:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat leuk dat je me zo een leuke reactie hebt gestuurd! Ik had niet zoveel reacties verwacht, maar jeetje, wat een hoop rare mensen kom je hier tegen zeg pfft ,maar ik heb je profiel bekeken en je lijkt me wel heel erg oprecht en vind het ook wel lief dat je gereageerd hebt.

Wanneer je alweer een tijdje alleen bent mét kind durf je ook haast niet meer op animo te rekenen,niet medelijdend bedoeld hoor maar heb wel vaker gehad dat mannen toch op me afknappen als ze merken dat ik niet alleen maar een vrijgezelle meid ben maar ook een alleenstaande moeder en ik wil gewoon eerlijk daarin zijn, daar komt ook het nodige bij kijken!

maar goed, dit gaat geloof ik om jou en mij dus tijd dat ik wat meer over mezelf vertel, want uiteindelijk heb ik niet zo heel veel over mezelf in mijn oproepje verteld, maar goed wist ook niet goed wat neer te zetten. Ben hier best nieuw mee, heb zelf geen computer dus heb allerminst verstand van het internetdaten. Ik ben dus Marise, 26 jaar en heb een zoontje van 2 en een half jaar (Joni) die echt mijn oogappeltje is! Natuurlijk doe ik ook dingen zonder hem maar eerlijk is eerlijk hij komt wel op de eerste plaats, maar hij zal het vast niet erg vinden die eerste plek met een leuke man te delen ;) Ik ben vrij vlot ingesteld, hou van lachen en om op stap te gaan. Ben ook wel een bezig bijtje en dus absoluut geen stilzitter! Maar alsmaar dingen doen met vriendinnen ben ik zat, ik maak het liever eens lekker knus met een fijne man. Ik hou van lekker eten en ik mag ook graag koken vooral als ik dan iemand zie genieten van wat ik heb gemaakt. Ik ben een nuchter iemand en ook sportief. Kom alleen niet zoveel meer aan mijzelf toe aangezien ik alles in mijn uppie moet doen :)

zoals ieder ander kind heeft Joni ook een vader, maar hij kan hem geen papa noemen. Hoe dat zo gekomen is in het kort, het ligt erg gevoelig, maar de biologische vader van Joni is een zeer gewelddadig iemand en ik was net bij hem weg toen ik ontdekte dat ik zwanger was. Dit ging niet zonder slag of stoot, misschien vertel ik je de rest nog wel eens. Want natuurlijk speelt er veel meer mee, maar ik weet niet eens of je nog interesse hebt en wil je toch wel beter kennen voordat ik dat allemaal maar gelijk met je deel. Daarnaast gaat het mij om de toekomst (iets opbouwen) en niet het verleden.

We vermaken ons prima met zijn tweetjes maar toch mis ik iets in mijn leven de warmte en liefde en huiselijkheid van een compleet gezinnetje. Twee scheetjes dus die wachten op veel aandacht van een lieve eerlijke en betrouwbare man. We hebben al een knusse flatwoning hier in heemskerk maar er is zeker ruimte voor meer mensen in de toekomst! We wonen hier nu denk zo’n 1,5 jaar en het is inmiddels steeds meer ‘af’ aan het worden.

Als je het leuk vind zou je me anders telefonisch kunnen benaderen door 4u aan Marise naar het nummer 4477 te sturen. Je berichtje komt dan direct bij mij aan en kunnen we direct elkaar verder leren kennen Ik hoop dat je het een kans wil geven, als je het niets vind kan je je zo afmelden door 4u uit te sturen en dan scheiden onze wegen weer dus je hoeft niet bang te zijn dat je niet meer van me af komt,Ik wil alleen niet te lang blijven smssen, ik hoop dat je dat begrijpt, wanneer we een klik hebben wil ik toch graag meer, want ik zoek echt een man in mijn leven en niet een overslaande telefoon haha. Ik zoek trouwens een man die ook een vader kan zijn maar ik zoek bovenal een man die mij als vrouw behandelt en niet altijd alleen als moeder. Hopelijk snap je wat ik daarmee bedoel. Ik ben nog steeds op en top vrouw en heb ook wel degelijk mijn behoeftes!


We hopen snel iets van je te horen.

Liefs
Marise & Joni
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb terug gemaild en gemeld dat ik het niet zo heb op SMS boxen, mede omdat ik een zakelijke telefoon heb. Ik zag trouwens dat ze ook met dezelfde foto op o.a. Speurders en Marktplaats staat.

Erg leuke mail gestuurd, maar.......... Geen reactie terug gekregen.



Jammer dat er mensen zijn die er dit soort praktijken op na houden, dit zou goed aangepakt moeten worden door justitie. Gewoon een invalletje doen bij de aanbieder van 4477 en de telefoonnummers achterhalen van de personen die hier achter zitten.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: SMS Dienst 4477

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Een tip eerder op dit forum gemeld

Om alle sms-diensten uit te zetten (volgens die tipgever dan)

http://www.smsafmelden.info/smsdiensten

Deze zou ook regelmatig gegevens vernieuwen.

Grootvader

BlackStone
Berichten: 29
Lid geworden op: 31 aug 2006 21:19

Re: SMS Dienst 4477

Ongelezen bericht door BlackStone »

Ik hoop dat jullie allemaal een ding geleerd hebben door niet je mobiele nummer zo snel aan iemand door te geven want alleen via mobiele nummers is deze vorm van oplichting mogelijk.
:oops: :oops: :oops:

Urbanexploration
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mei 2008 19:47

Re: SMS Dienst 4477

Ongelezen bericht door Urbanexploration »

Ik heb op relatie planet ook zo iemand gehad zie mail hier onder,
Ik had al meteen door dat het niet goed zat dus heb daarom ook meteen een mail terug gestuurd dat ik hier zeker niet ven gediend ben.
En na even zoeken op google jawel hoor kwam ik hier en had gelijk, helaas dat het al zo veel slachtoffers met zich mee gebracht heeft en mogelijk ook nog zou maken het is ongelofelijk dat mensen dit zonder schuldgevoel kunnen doen ga werken voor je geld maar niet op deze manier..

Zie mail:

Hoi hoi,

Dank je voor je reactie en sorry maar heb tijdelijk geen msn! Het is wel fijn om te merken dat er interesse in je getoond wordt! Ik ben een paar jaar in het buitenland geweest (In verschillende landen, hoofdzakelijk in Spanje) en heb wel wat vriendschappen over gehouden maar merk toch dat ik nu goed leer wie echte vrienden waren. Begrijp me niet verkeerd ik ben wel een bezig bijtje hoor en doe van alles maar mis toch wat in mijn leven.

Nou is dat niet zozeer vrienden, want ik heb nog wel een handjevol die me erg dierbaar zijn en een aantal waarmee ik het contact weer aan het opbouwen ben, maar ik mis gewoon een lieve man/jongen in mijn leven. Iemand die er echt voor me is. Waarmee ik kan delen wat ik op mijn hart heb.


Een heerlijke man waarmee ik kan lachen, huilen en alles kan delen wat er in mij omgaat. Een man die weet hoe je een vrouw hoort te behandelen. Begrijp me niet verkeerd Patrick, het is niet zo dat ik zo veeleisend ben in een relatie maar het is wel zo dat een lieve man tegenkomen blijkbaar tegenwoordig niet zo een vanzelfsprekendheid is. Als ik kijk naar mezelf en naar mijn omgeving…. Ik heb gewoon letterlijk zien gebeuren hoe een vriendin zodanig gemanipuleerd werd dat ze het huis niet meer uit ging. Of elke avond heftige bonje omdat meneer jaloers was en waarbij de grote vraag was of hij zijn handjes thuishield… natuurlijk zijn niet alle meiden even lief, jij zal je ervaringen (en aanvaringen haha) ook wel hebben gehad maar ik zoek gewoon een lieve man met bepaalde normen en waarden en die gewoon een fijne en heerlijke tijd van wil maken. Die niet elke week een andere meid doppen wil maar gewoon samen een heerlijke opwindende relatie moet bouwen. Want ja ook een stukje passie en sex hoort daarbij. Maar ook samen kunnen praten, durven delen maar ook elkaar vrij durven laten om een eigen ding te doen.

Als dat je allemaal aantrekt en jij je daarin herkent dan denk ik dat mijn indruk juist was, en dat we elkaar best goed zouden kunnen aanvullen. Ik hoop daarom dat je de moeite wil nemen mij verder te leren kennen en contact wil opzoeken door 4u aan Chrissie naar het nummer 4477 te sturen. Ik snap wel dat via een smsbox het nog niet perfect is, maar ben iemand die de kat een beetje uit de boom kijkt en eerst een beetje zeker wil zijn wie ze voor zich heeft. Ik ben vrij verlegen ingesteld en ben daarom niet iemand die zomaar gelijk belt of haar nummer/gegevens geeft. Ik hoop dat je dat begrijpt en dat je me daarom een kans wilt geven. Na een eerste indruk lijkt het me heerlijk om lekker af te spreken en een fijne intieme tijd aan te gaan. Maar dat is natuurlijk aan jou!

Heerlijke kus
Chrissie


en ik lees de mail later nog eens en ja wel ik zie 50 regels onder aan de mail iets in kleine letters van : 1,5pobmax2berpob

echt zo neer gezet van dat zie je niet echt niet normaal meer.

joerivugts
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mei 2008 22:44

Re: SMS Dienst 4477

Ongelezen bericht door joerivugts »

ik geloof dat ik weet wat je bedoeld urban,heb niet gereageerd ben blij dat ik eerst even ben gaan googlen.pff ze zeggen zelfs in het bericht een hele andere naam.Je vergist je waarschijnlijk gauw als je de hele tijd je mail moet aanpassen.

Hoi hoi ,

ik heb mijn profiel verwijderd omdat ik veel rare reacties kreeg joerie,maar vind het wel fijn om te merken dat er ook normale interesse in mij getoond wordt! Ik ben een paar jaar in het buitenland geweest (In verschillende landen, hoofdzakelijk in Spanje) en heb wel wat vriendschappen over gehouden maar merk toch dat ik nu goed leer wie echte vrienden waren. Begrijp me niet verkeerd ik ben wel een bezig bijtje hoor en doe van alles maar mis toch wat in mijn leven.
Nou is dat niet zozeer vrienden, want ik heb nog wel een handjevol die me erg dierbaar zijn en een aantal waarmee ik het contact weer aan het opbouwen ben, maar ik mis gewoon een lieve man/jongen in mijn leven. Iemand die er echt voor me is. Waarmee ik kan delen wat ik op mijn hart heb.


Een heerlijke man waarmee ik kan lachen, huilen en alles kan delen wat er in mij omgaat. Een man die weet hoe je een vrouw hoort te behandelen. Begrijp me niet verkeerd Dave, het is niet zo dat ik zo veeleisend ben in een relatie maar het is wel zo dat een lieve man tegenkomen blijkbaar tegenwoordig niet zo een vanzelfsprekendheid is. Als ik kijk naar mezelf en naar mijn omgeving…. Ik heb gewoon letterlijk zien gebeuren hoe een vriendin zodanig gemanipuleerd werd dat ze het huis niet meer uit ging. Of elke avond heftige bonje omdat meneer jaloers was en waarbij de grote vraag was of hij zijn handjes thuishield… natuurlijk zijn niet alle meiden even lief, jij zal je ervaringen (en aanvaringen haha) ook wel hebben gehad maar ik zoek gewoon een lieve man met bepaalde normen en waarden en die gewoon een fijne en heerlijke tijd van wil maken. Die niet elke week een andere meid doppen wil maar gewoon samen een heerlijke opwindende relatie moet bouwen. Want ja ook een stukje passie en sex hoort daarbij. Maar ook samen kunnen praten, durven delen maar ook elkaar vrij durven laten om een eigen ding te doen.

Als dat je allemaal aantrekt en jij je daarin herkent dan denk ik dat mijn indruk juist was, en dat we elkaar best goed zouden kunnen aanvullen. Ik hoop daarom dat je de moeite wil nemen mij verder te leren kennen en contact wil opzoeken door 4u aan Chrissie naar het nummer 4477 te sturen. Ik snap wel dat via een smsbox het nog niet perfect is, maar ben iemand die de kat een beetje uit de boom kijkt en eerst een beetje zeker wil zijn wie ze voor zich heeft. Ik ben vrij verlegen ingesteld en ben daarom niet iemand die zomaar gelijk belt of haar nummer/gegevens geeft. Ik hoop dat je dat begrijpt en dat je me daarom een kans wilt geven. Na een eerste indruk lijkt het me heerlijk om lekker af te spreken en een fijne intieme tijd aan te gaan. Maar dat is natuurlijk aan jou!

liefs,

Chrissie

Seyst
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mei 2008 22:15

Re: SMS Dienst 4477

Ongelezen bericht door Seyst »

Nou Urban en joerivugts,
Ik heb het zelfde bericht vandaag gehad van Chrissie via hotmail en had haar ook ontmoet via relatieplanet en had het van een vriend gehoord, dat het niet pluis was met dit nummer 4477, en heb even gegoogeld en kwam op deze site terecht en heb me gelukkig nog niet aangemeld. en heb een *** verhaal terug gestuurd, want ik wist dat het niet goed zat.

Het kan zo echt niet mensen er moet iets aangedaan worden, want dit is een zaak voor Peter R. de Vries, om deze misdaad uit te zoeken wie hier allemaal achter zit en hoop dat de regering snel de wet aanpast want dit kan echt zo niet, wie kan je nu nog vertrouwen via zo'n site als lexa en relatieplanet ( eventueel zouden die site's waar mensen zich voor moeten registreren, vragen om een copie van je indentieteit bewijs zodat je altijd kunnen vinden als je je hebt misdragen, dat doen ze ook via Marktplaats want dat heb ik ook gedaan dan weet je zeker als je iets koopt of registreer dat je de andere kan vertrouwen.

Groet,
Seyst

Gesloten