ik ben opzoek naar mensen die ervaring hebben met leidse en von vondel te amsterdam.
wij zijn zelf ook met hun in zee gegaan in 2005.Het was allemaal goed geregeld en netjes en snel afgehandeld.
In juni 2007 hebben wij weer contact gezocht omdat we een ander huis wouden kopen.
nu gaat het allemaal erg moeizaam en zitten we al op onnodige extra kosten.
daarom de vraag wie heeft ook ervaring met dit bedrijf en was/is dit positief of negatief.
vriendelijke groet chicolien
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] leidse en von vondel
Re: leidse en von vondel
Als ik op de site kijk is deze 'under construction'. Verder lees ik in het register van de AFM dat de handelsnaam Leidse & Von Vondel is, maar de statutaire naam LVV Backoffice. Beide partijen staan in het register alleen geregistreerd als bemiddelaars in schadeverzekeringen. Ze mogen dus NIET bemiddelen in hypotheken. Goede of slechte ervaringen doen er dus niet toe. Als jullie op extra kosten zitten vanwege vertragingen aan hun zijde, zou ik toch maar eens navragen hoe dat zit en ergens anders hypotheekadvies inwinnen.
Beste Chicolien en Radar,
Wij hebben onze hypotheek laten overzetten eind vorig jaar. In eerste instantie was alles goed geregeld. Echter in het nieuwe jaar volgde al snel de rekening van de taxateur (die LVV voor zijn rekening zou nemen) Na een paar keer gebeld te hebben met LVV hebben wij deze zelf betaald. Ook moesten wij een deposit storten bij onze nieuwe levensverzekeraar zij zouden regelen dat wij een factuur etc zouden ontvangen. Vele malen gebeld en nooit bellen zij terug. Vervolgens zelf maar contact opgenomen met de verzekeraar. Ook wachten wij nog steeds op de polis van deze verzekering, die zou LVV ook opsturen.
Maar als zij niet mogen bemiddelen in hypotheken heeft dat dan gevolgen voor ons?
Graag verneem ik uw reactie!
Met vriendelijke groet,
Natascha
Wij hebben onze hypotheek laten overzetten eind vorig jaar. In eerste instantie was alles goed geregeld. Echter in het nieuwe jaar volgde al snel de rekening van de taxateur (die LVV voor zijn rekening zou nemen) Na een paar keer gebeld te hebben met LVV hebben wij deze zelf betaald. Ook moesten wij een deposit storten bij onze nieuwe levensverzekeraar zij zouden regelen dat wij een factuur etc zouden ontvangen. Vele malen gebeld en nooit bellen zij terug. Vervolgens zelf maar contact opgenomen met de verzekeraar. Ook wachten wij nog steeds op de polis van deze verzekering, die zou LVV ook opsturen.
Maar als zij niet mogen bemiddelen in hypotheken heeft dat dan gevolgen voor ons?
Graag verneem ik uw reactie!
Met vriendelijke groet,
Natascha
-
Melden bij de AFM
De AFM treedt direct op bij kantoren die zonder vergunning opereren.
De AFM treedt direct op bij kantoren die zonder vergunning opereren.