Op 19/4/2008 bezoek gebracht bij keukenconcurrent in Almere Buiten voor een offerte en inderdaad net als heel veel voorgangers van ons waren wij ook ingestonken in praatjes van de verkopers. Het zijn echte aasgieren waar je niet vanaf komt. Vanaf 13.30 tot 19.30 gezeten kregen de kans niet om weg te gaan en moesten op aandringen en zogenaamde kortingen uiteindelijk een overeenkomst tekenen. Toen wij een prijs op ons presenteer blaadje kregen, vielen wij bijna achterover en na aftrek van zogenaamde 50% korting en daarna weer bellen met de baas over korting en weer bellen voor een bedrag dachten wij dat het redelijk was, mooi niet. Thuis gekomen op internet stond pagina’s vol over keukenconcurrent en over de prijs, werd ik erg woedend omdat ik een gevoel had dat ik flink genaaid was. Een ding mag iedereen weten, dat je nergens korting krijgt en ook niet gratis, net als keukenconcurrent mij een showroom model koelkast erbij had gedaan als troost. Keuken werd opgemeten, eind mei zou geplaatst worden en 3 weken later werden wij gebeld dat de magnetron te groot is en de kast te klein en wij hadden een inbouw magnetron gevraagd in een inbouwkast. Contact gehad met showroom en regio manager,werd een kleine magnetron als alternatief aangeboden. De fout werd wel door regio manager erkend,maar niet door de eigenaar van keukenconcurrent. Ik had een brief gefaxt naar regio manager en eigenaar van keukenconcurrent waarop ik een dreigbrief kreeg dat alles correct is gegaan en ik moest accepteren omdat er 20 parafen staan op de overeenkomst en indien ik binnen 5 dagen niet zou reageren zou mijn overeenkomst zonder annuleringskosten geannuleerd worden. Zo gezegd en zo heb ik ook gedaan, meteen akkoord gegaan met de annulering en op 14 mei 2008 heb ik per aangetekende brief een officiële annuleringsbrief ontvangen van de eigenaar van keukenconcurrent. Een hele opluchting voor mij en nu heb ik bedrijven gevonden en een voorbeeld zoals SUPERKEUKENS, heel klantvriendelijk, geen opdringerigheid, heldere tekening en veel lagere prijs dan bij keukenconcurrent. Ieder geval moet iedereen voor zich weten, maar ik ben bevrijd bij keukenconcurrent waar ik echt geen zin had om met
hun in zee gaan
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Keukenconcurrent aankoop kosteloos geannuleerd
Re: Keukenconcurrent aankoop kosteloos geannuleerd
En wat is het probleem nu ?
Is wel uniek hoor, dat u een zodanige klant bent dat de verkopende partij het initiatief neemt tot ontbinding van de overeenkomst.
Of het zegt alles over u of over de KC ?
Is toch netjes van de KC ?waarop ik een dreigbrief kreeg dat alles correct is gegaan en ik moest accepteren omdat er 20 parafen staan op de overeenkomst en indien ik binnen 5 dagen niet zou reageren zou mijn overeenkomst zonder annuleringskosten geannuleerd worden.
Is wel uniek hoor, dat u een zodanige klant bent dat de verkopende partij het initiatief neemt tot ontbinding van de overeenkomst.
Of het zegt alles over u of over de KC ?
Neem aan dat je volwassen bent?kregen de kans niet om weg te gaan
Als ze je tegen je zin hebben vastgehouden kan je zelfs aangifte doen
Sorry hoor, maar welke idioot gaat er nou 6 uur bij een verkoper aan tafel zitten?
super keukens ik goed maar ben ook heel goed behanld bij grando amersfoort,
heb je voor het zelfde geld als superkeukens een hacker systemat met betere apparatuur ipv constukta een miele koelkast.. dus als er de tijd voor is en je vond de keuken bij KC een mooi model probeer dan de
grando 7000 serie .ben ook eerst bij superkeuekns geweest daarna bij
KC en daar naast zit grando , ik had wel de mazzel met graniet voor de prijs van kunstof,ben daar 1580 euro goedkoper uit dan in duitsland.
En geen gedoe met MOETEN ondertekenen van een offerte , je moet gewoon een butget stellen en dan zeggen dat je niet hoger uit wil komen .lukt het ze niet dan doien ze niet moeilijk,met overleggen is
berijkt.
heb je voor het zelfde geld als superkeukens een hacker systemat met betere apparatuur ipv constukta een miele koelkast.. dus als er de tijd voor is en je vond de keuken bij KC een mooi model probeer dan de
grando 7000 serie .ben ook eerst bij superkeuekns geweest daarna bij
KC en daar naast zit grando , ik had wel de mazzel met graniet voor de prijs van kunstof,ben daar 1580 euro goedkoper uit dan in duitsland.
En geen gedoe met MOETEN ondertekenen van een offerte , je moet gewoon een butget stellen en dan zeggen dat je niet hoger uit wil komen .lukt het ze niet dan doien ze niet moeilijk,met overleggen is
berijkt.
Tja, Rayke, dat trok ik ook in twijfel.Neem aan dat je volwassen bent?
6 uur ? Tjemig , wat voor gigantische keukenopstelling mag dat wel niet wezen en welke prijs hoort daar bij ?
Waarschijnlijk hoekkeukentje van 1800 x 1800
Ach ja, je kan wel zeggen wie gaat er nou 6 uur zitten. Feit is dat niet iedereen goed is in het 'zakelijke' gebeuren. Dat zijn makkelijke slachtoffers voor de verkopers. De mensen die erin stinken hebben vaak andere kwaliteiten. Beste is(want je wet dit in veel gevallen van jezelf) iemand meenemen die er WEL verstand van heeft.
net als het kopen van een 2e hands auto