LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo en gemeente Muiden

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Roekie

Ziggo en gemeente Muiden

Ongelezen bericht door Roekie »

Ik zat altijd bij Multikabel en dat is nu Ziggo, ik dacht laat ik eens kijken op de site van Ziggo wat de mogelijkheden zijn nu Multikabel Ziggo is geworden, maar helaas, Muiden kent Ziggo niet, heb ook gebeld (20 min in de wacht) en ook daar vertelde ze mij dat Muiden niet voorkomt en bv digitale tv niet mogelijk is ! Ik heb dus ineens geen kabelleverancier meer, ha ha ha toevallig wel gister mijn tv abo betaald aan Multikabel en mijn buurman heeft gewoon digitale tv van Multikabel/Ziggo !

Wat een prutsers !

Roekie

Muiden

resp00112469

Re: Ziggo en gemeente Muiden

Ongelezen bericht door resp00112469 »

Wat ik er van moet denken weet ik nog niet. Multikabel, @home en Casema zijn een fusie aangegaan en dit samenwerkings verband heet nu Ziggo. Dit is om betere service te kunnen geven zegt men. Verder zal er niet zoveel veranderen werd ons medegedeeld. Naar mijn mening zijn er nu 2 concurenten minder, dus meer prijs vrijheid, ik zie het wel.

Vr. Gr. Hans.

erikrijnders

Ongelezen bericht door erikrijnders »

Wanneer je in het cogas-gebied zit (bijv. Almelo en omstreken) dan kun je niet profiteren van de alles in 1 pakketten. Ik betaal nu voor mijn huidige pakket € 0,80 meer tov de alles in 1 pakket en krijg de volgende items ook nog eens niet:
- gratis digitale ontvanger
- dubbele internetsnelheid
- gratis onderling bellen

Alleen omdat ik in een gebied woon waar Cogas de analoge kabelaanbieder is!!!! Dit is straalbezopen en in strijd met het gelijkheidsbeginsel!

pvd

Ongelezen bericht door pvd »

De concurrentie is niet groter, maar ook niet kleiner geworden, aangezien multikabel, Casema en @home in hun gebied allen monopolisten op kabelgebied waren. Nu is Ziggo dta.

Een voorbeeld: Ik kan hier geen UPC nemen als kabelmaatschappij omdat alleen @home (nu dus ziggo) hier kabelboer is.

pvd

Gesloten