Îk heb navigator 6 gekocht voor mijn mobiele telefoon. Dit pakket kent actuele verkeersinformatie. Na een gratis proefperiode van 1 maand wilde ik mij aboneren op deze plus service. dit blijkt echter onmogelijk. De service wordt niet meer geleverd.
Hebben meerdere mensen hier last van dat ze gebaken lucht hebben gekocht bij totmtom, of is er een andere manier om aan verkeersinformatie te komen voor navigator 6 op je mobiele telefoon?
tomtom kan mij niet verder helpen. De service desk meldt telefonisch dat het mogelijk in de toekomst weer wordt aangeboden.
Per mail krijg ik alle mogelijke adviesen hoe het te installeren die niet werken of uitvoerbaar zijn.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tom Tom Navigator
Re: Tom Tom Navigator
Heb TomTom Go 910 met harde schijf waarop om onverklaarbare
reden ineens de kaarten verdwenen waren op mijn scherm.
Ze stonden nog wel op de harde schijf.Heb 5 oplossingen van
TomTom gehad waarvan er geen een werkte maar heb wel als
resultaat dat mijn schijf nu leeg is.Moet dus voor ruim 100 euro
nieuwe kaart aanschaffen zodat ik hem weer kan gebruiken.
Zal TomTom zich ook bij de graaiers aansluiten?????
reden ineens de kaarten verdwenen waren op mijn scherm.
Ze stonden nog wel op de harde schijf.Heb 5 oplossingen van
TomTom gehad waarvan er geen een werkte maar heb wel als
resultaat dat mijn schijf nu leeg is.Moet dus voor ruim 100 euro
nieuwe kaart aanschaffen zodat ik hem weer kan gebruiken.
Zal TomTom zich ook bij de graaiers aansluiten?????
Re: Tom Tom Navigator
We kunnen in elk geval concluderen dat de helpdesk geen oplossingen biedt en tomtom weinig probleemoplossende service biedt.
Helaas weet ik nog geen (juridische) manier om tomtom hun verantwoordelijkheid te laten nemen,waardoor problemen niet opgelost worden door hun onwil.
Dank voor reactie.
Helaas weet ik nog geen (juridische) manier om tomtom hun verantwoordelijkheid te laten nemen,waardoor problemen niet opgelost worden door hun onwil.
Dank voor reactie.
-
- Berichten: 54
- Lid geworden op: 07 mei 2008 06:42
Re: Tom Tom Navigator
Hallo heer T. Smet,
Een tip voor u, de Nokia 6110 heeft een tomtom navigator. Het is mogelijk om de gegevens over te brengen op een ander microkaartje, maar we hebben nog geen mogelijkheid gehad om te proberen of een ander toestel dan ook werkt. Er komt volgend jaar een update van deze gsm. Kan zijn dat er dan nog minder op staat., of meer.
Groeten Jacqueline van Dongen
Een tip voor u, de Nokia 6110 heeft een tomtom navigator. Het is mogelijk om de gegevens over te brengen op een ander microkaartje, maar we hebben nog geen mogelijkheid gehad om te proberen of een ander toestel dan ook werkt. Er komt volgend jaar een update van deze gsm. Kan zijn dat er dan nog minder op staat., of meer.
Groeten Jacqueline van Dongen
Re: Tom Tom Navigator
Hartelijk dank voor de tip. Lijkt me dat zoiets moet kunnen werken.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 07 jun 2005 23:54
Re: Tom Tom Navigator
Goeden avond
Ik erger me al een enkele tijd aan de antwoorden die door de service desk, via I-mail, worden gegeven op gestelde vragen en of problemen.
Er worden antwoorden gegeven op dingen waarnaar totaal niet wordt gevraagd, ook niet na het herhalen van een vraag.
Ook erger ik mij aan de manier van de gekozen manier van updates van de "Landen-kaarten" die in de Tomtoms zitten of los worden verkocht.
Na aanschaf van een Tomtom is er een mogelijkheid om binnen "4 weken" een update via internet van deze kaart te downloaden.
Ben je te laat, dan heb je pech en zal je een nieuwe versie, bv "West Europa" moeten kopen voor de somma van Euro 79,95
Heel vreemd, want volgens Tomtom wordt 4x per jaar de versie van een kaart aangepast.
Dit betekent dat je al na een kwartaal, rijdt met een kaart die niet meer up-to-date is, terwijl je " 2 jaar garantie " heb op de nieuw aangeschafte Tomtom.
Ik heb altijd begrepen dat een aangeschaft apparaat gedurende de garantie periode voor 100% moet werken en betrouwbaar moet zijn?
Enkele maanden geleden is hier ook al aandacht aan besteed, in een van de uitzendingen.
De directeur, gaf toen aan dat dit alleen maar gebeurde bij mensen die via een sterke aanbieding de Tomtom goedkoop hadden aangeschaft.
Ik heb echter een jaar geleden de volle pond van ruim Euro 330,= voor mijn Tomtom One versie 2 betaald, maar .... nee nee, geen update van mijn inmiddels
verouderde versie 6.60 naar versie 7.15 of hoger, zodat de nieuwe functie van map-share helaas niet werkt op mijn Tomtom.
Deze versie werkt pas vanaf versie 7.15
Een ander probleem komt er volgens mij ook om de hoek kijken, bij mijn abonnement die ik via Tomtom hebt voor de Flitspalen !
Namelijk hoe gaat mijn Tomtom reageren op Flitspalen die lang de nieuwe wegen geplaatst zijn, waarvan deze wegen niet in mijn Tomtom staan ?
Misschien is deze slechte service van TomTom wel de oorzaak van de alsmaar dalende koers op de beurs .... misschien .... een hint aan Tomtom om de service te verbeteren of een soepelere en goedkopere oplossing te vinden voor de udate van hun kaarten, door bijv net als een abonnenment op de flitspalen, van 29,95 Euro, ook zo'n abonnement in het leven teroepen voor eenn continu upgrade van de kaartjes !!!
Ik erger me al een enkele tijd aan de antwoorden die door de service desk, via I-mail, worden gegeven op gestelde vragen en of problemen.
Er worden antwoorden gegeven op dingen waarnaar totaal niet wordt gevraagd, ook niet na het herhalen van een vraag.
Ook erger ik mij aan de manier van de gekozen manier van updates van de "Landen-kaarten" die in de Tomtoms zitten of los worden verkocht.
Na aanschaf van een Tomtom is er een mogelijkheid om binnen "4 weken" een update via internet van deze kaart te downloaden.
Ben je te laat, dan heb je pech en zal je een nieuwe versie, bv "West Europa" moeten kopen voor de somma van Euro 79,95
Heel vreemd, want volgens Tomtom wordt 4x per jaar de versie van een kaart aangepast.
Dit betekent dat je al na een kwartaal, rijdt met een kaart die niet meer up-to-date is, terwijl je " 2 jaar garantie " heb op de nieuw aangeschafte Tomtom.
Ik heb altijd begrepen dat een aangeschaft apparaat gedurende de garantie periode voor 100% moet werken en betrouwbaar moet zijn?
Enkele maanden geleden is hier ook al aandacht aan besteed, in een van de uitzendingen.
De directeur, gaf toen aan dat dit alleen maar gebeurde bij mensen die via een sterke aanbieding de Tomtom goedkoop hadden aangeschaft.
Ik heb echter een jaar geleden de volle pond van ruim Euro 330,= voor mijn Tomtom One versie 2 betaald, maar .... nee nee, geen update van mijn inmiddels
verouderde versie 6.60 naar versie 7.15 of hoger, zodat de nieuwe functie van map-share helaas niet werkt op mijn Tomtom.
Deze versie werkt pas vanaf versie 7.15
Een ander probleem komt er volgens mij ook om de hoek kijken, bij mijn abonnement die ik via Tomtom hebt voor de Flitspalen !
Namelijk hoe gaat mijn Tomtom reageren op Flitspalen die lang de nieuwe wegen geplaatst zijn, waarvan deze wegen niet in mijn Tomtom staan ?
Misschien is deze slechte service van TomTom wel de oorzaak van de alsmaar dalende koers op de beurs .... misschien .... een hint aan Tomtom om de service te verbeteren of een soepelere en goedkopere oplossing te vinden voor de udate van hun kaarten, door bijv net als een abonnenment op de flitspalen, van 29,95 Euro, ook zo'n abonnement in het leven teroepen voor eenn continu upgrade van de kaartjes !!!