LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Caiway-service: Ik werd er LETTERLIJK ZIEK van...

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
JvdHout
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 sep 2005 04:55

Caiway-service: Ik werd er LETTERLIJK ZIEK van...

Ongelezen bericht door JvdHout »

In Oudenbosch hadden we de OKEM (Oudenbossche kabel)
Hierbij had ik centrale antenne en ook een jaarcontract voor internet.
Okem was erg klantvriendelijk en is HELAAS verkocht aan Caiway.
Die overgang ging gepaard met ONTZETTEND véél problemen...

Telefonisch is Caiway onberijkbaar en e-mails worden niet beantwoord!

Ook hebben we nu digitale tv gekregen en van de ene op de andere dag zat heel Oudenbosch met slechts 3 tv zenders...

Gevolg: Iedereen moest iedereen maar helpen, want Caiway was onberijkbaar. Ik heb bij diverse oudere mensen tv's moeten instellen en heb me daarover én over de armoedige internetverbinding én over de waardeloze service zó opgewonden, dat ik per ambulance naar het ziekenhuis moest worden gebracht, omdat ik hartproblemen of een hersenbeschadiging heb opgelopen. Dat wordt nu onderzocht. Nu ik dit schrijf, maak ik me weer zo druk en kwaad over Caiway, dat ik het maar heel kort houd.

Van een prachtig snel en goedwerkend plaatselijk kabelsysteem met PRIMA service en GRATIS helpdesk zijn we overgegaan naar een TRAAG en BOT kabelbedrijf met een waardeloze service...
Een van de eerste dingen die Caiway deed, was die goede Okem helpdesk opdoeken...Zoek het nou allemaal maar mooi zelf uit !
Héél Oudenbosch klaagt dan ook over Caiway! (en nog steeds!)

Vooral voor ouderen en mensen zonder veel technische kennis om tv en p.c. goed in te kunnen stellen is Caiway een RAMP!

Excuses van Caiway voor alle problemen, die zij in Oudenbosch hebben veroorzaakt, zijn nog steeds niet gekomen...
Ik hoef ze ook niet meer, want mijn contract loopt eind dit jaar af en dan ben ik (met waarschijnlijk véle anderen) WEG bij Caiway...

apoc

Re: Caiway-service: Ik werd er LETTERLIJK ZIEK van...

Ongelezen bericht door apoc »

Hey JvdHout,

Nou zelf kom ik uit Kwintsheul (westland) en hebben wij ook sinds kort "de digitale ontvanger" in huis..... een Ramp dat ding.

We hebben in de tijd van 20 jaar analoog (let op) op een hand te tellen aantal storing gehad, die we binnen een paar dagen met "de digitale ontvanger" op een aantal handen en voeten te tellen aantal storing hadden. En nog steeds hebben we per dag een aantal vervelend verbindingen waarmee we niets kunnen. Heerlijk uitvinding CAIW!!!

Maar dan nog, heb een videorecorder, dan kan je deze niet gebruiken, want er komt maar 1 signaal uit de decoder en dat is het net wat je kijkt. Dus dag........ videorecorder.... en me ma had van de week ook nog een hardeschijf DVD aangekocht, omdat ze dacht de videorecorder het niet meer aankon. Ook weggegooit geld zeg maar.

Ook een tweede TV aansluiten is vervelend, want je moet allebei naar hetzelfde net kijken, als je tergelijktijd wil kijken dan.

En daarbij is het nog niet over, want ze gaan de prijzen verhogen, waarbij ik denk... geef mij maar me doodnormale analoge verbinging terug.... niet???

Veel succes met je verbinding.... je zult het nodig hebben.

Apoc

JvdHout
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 sep 2005 04:55

Re: Caiway-service: Ik werd er LETTERLIJK ZIEK van...

Ongelezen bericht door JvdHout »

He Apoc,

Bedankt voor je reaktie.
Bij het instellen van het kastje voor digitale tv merkte ik, dat de gebruiksaanwijzing niet klopte.

Er staat getekend, dat een kabel vanuit de LOOP-uitgang van het digitale kastje naar de tv moet. DAT IS FOUT.
Zo komt er namelijk geen Antennesignaal bij je video, zodat je niks kunt opnemen.

Je moet vanuit de LOOP-uitgang van het digitale kastje een kabel naar de video(IN) doen en bij video(UIT) een kabel naar de tv.
Zo werkt het tenminste bij mij.

Stop dan een band in je video en speel die af.
Kies dan op je tv het video-kanaal en controleer, of je de video-opname ziet, die je afspeelt.
(vaak is dat op kanaal 0. Zoek anders op je tv het kanaaltje, waar je video op afspeelt.)

Als dat is gelukt, moet je nu de video stoppen.
Dank zij Caiway zijn alle zenders op je video ook allemaal veranderd.
Dus...Pak je video instructie boekje en kies daar: zenders zoeken.

Als alle zenders opgezocht zijn, moet je nu die zenders kunnen vinden via je video recorder en kun je ze weer opnemen.

Ik hoop dat het je lukt allemaal.
Vr.groeten.

EricPijper

Re: Caiway-service: Ik werd er LETTERLIJK ZIEK van...

Ongelezen bericht door EricPijper »

Wat een geklaag hoor ik hier weer. Ik zit in Harderwijk ook met de CAIW en sinds 1 oktober hebben wij ook digitale televisie.

En ik moet zeggen... Super!! Beeldkwaliteit beter, geluid via mijn surround systeem. Vind het helemaal geweldig. En voor mensen die ut niet snappen, of die de digitale revolutie niet aandurven kunnen toch nog gewoon het analoge pakket bekijken? Dit is tenminste bij ons wel het geval. Je bent niet verplicht digitaal te kijken.

Dus is je videorecorder lijkt mij niet per definitie weggegooid geld.

Maargoed, je zo je, mensen kunnen dus verschillende meningen hebben. Ik had hiervoor UPC ( woonde toen in Ermelo ) en dat vond ik pas een hel!

Succes ermee

EdP
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 aug 2005 00:29

Re: Caiway-service: Ik werd er LETTERLIJK ZIEK van...

Ongelezen bericht door EdP »

Ook Uithoorn wordt genaaid door Caiway. Enkele jaren geleden werd de lokale kabelaar waar het 8 euro per maand kostte, door de gemeente verkocht (letterlijk en figuurlijk) aan Caiway, onmiddelijk werd de prijs met 40% verhoogd voor nagenoeg hetzelfde product. Met de introductie van digitale tv is het zenderaanbod voor analoog ineens teruggebracht van ca. 40 naar ca. 25 zenders, nog steeds voor detzelfde 12 euro p/m.

Hierover heb ik een klacht ingestuurd naar Caiway. Na 10 dagen kwamen ze eindelijk aankakken met een automatisch gegenereerd ontvangstbericht, waarin ze wisten te melden dat ze ernaar streven mijn klacht binnen 8 weken te beantwoorden :roll:
Dan val je toch van je stoel?

Ik ga mij orienteren op iets anders, dat is het enige instrument dat ik nog heb en dat is de enige boodschap die deze monopolisten (hopelijk) snappen: weggelopen klanten. Velen zijn mij al voorgegaan. De BBC is toch al uit het pakket gesloopt, dus dan kan ik net zo goed TV van KPN nemen ofzo. Of misschien een lelijke schotelantenne.

GvdH

Re: Caiway-service: Ik werd er LETTERLIJK ZIEK van...

Ongelezen bericht door GvdH »

Onze kabelaar CAIW/Kabelfoon regio Westland geeft steeds als reactie dat slechte ontvangst aan de spullen van de consument ligt. Feit is dat wij 6 jaar lang storingvrij analoog tv hebt kunnen kijken en probleemloos konden internetten, na de invoering van de Digitale TV is het signaal zwakker geworden waardoor zowel bij DTV als bij de internetverbinding regelmatig storingen optreden. Dan ligt het probleem dus echt niet bij de consument omdat de apparatuur, bekabeling of splitters ineens niet deugen! CAIW/Kabelfoon gaat onzorgvuldig met dit soort klachten om en verlenen zeer slechte service op dit gebied! :(

apoc

Re: Caiway-service: Ik werd er LETTERLIJK ZIEK van...

Ongelezen bericht door apoc »

Het enigste voordeel wat de CAIW kan geven is de kanaalverbreding.

Mijn mening:

1. Ik kan maar 1 programma tergelijkertijd kijken, ik ben niet net als me meisie die elk programma op elk net op elk tijdstip kan kijken.
En omdat de videorecorder het ook niet doet met DTV, kan ik ook niets opnemen al wil ik het kijken dan.

2. Wat heb ik aan meerdere kanalen als er toch alleen maar troep uitgezonden wordt, je krijgt er een punt hoofd van. En als je dan iets kijkt dan is er om de 10 minuten reclame van een half uur. Vroeger had ik Nederland 1,2 en soms als het signaal goed is 3.

3. Ik ben niet bang voor het digitale tijdperk, alles in huis is al digitaal, maar het CAIW aanbod is niet goed genoeg. Met digitaal moet toch alles beter worden? Nu worden we uitgemolken en bedrogen door mensen die niet eens weten wat ze aan het doen zijn, behalve dan de klanten bedriegen, uitknijpen en uitlachen dan.

4. CAIW had de mensen ook de nadelen moeten laten zien. Tv's die geen digitale aansluitingen hebben, storingen die kunnen optreden, bekabeling in huis die up-to-date moet zijn voor prettig kijken, etc.etc.

MaRco2
Berichten: 9
Lid geworden op: 06 mar 2006 19:56

Re: Caiway-service: Ik werd er LETTERLIJK ZIEK van...

Ongelezen bericht door MaRco2 »

Geen probleem met Caiway. Met digitale televisie (analoog kan ook gewoon nog) is het jammer dat je moet knoeien met de videorecorder of een evt. extra TV toestel.

Kabelfoon werkt al járen (6+ jaar) naar tevredenheid, helaas moeten we door verhuizing naar een ander overstappen. Vandaar dat ik hier rondneus! :lol:

miniad
Berichten: 72
Lid geworden op: 10 aug 2005 04:00

Re: Caiway-service: Ik werd er LETTERLIJK ZIEK van...

Ongelezen bericht door miniad »

Ik vind Caiway de slechtste kabelprofider die ik ken.
Een service van niks!

Ik ben niet overgestapt naar Digitaal dus heb nog (bijna) alle Analoge zenders.
Nederland 1 en 2 hebben een te zwak signaal dus zeer slecht beeld achter het sneeuw.
TV Utrecht valt met regelmaat totaal weg en komt er een blauwe balk op het beeld met het verzoek de smartcard te plaatsen.
Ik heb geen digitaal kastje (het is analoge Tv) dus heb ik ook geen smartcard, laat staan dat ik het kan plaatsen.
Ik ben al maanden bezig met Caiway om het smartcardprobleem opgelost te krijgen.. Uiteraard duidelijk uitgelegd dat ik een analoge aansluiting heb en dus geen digitaalkastje met een smart card.

Gelukkig zijn daar slimme mensen en kreeg ik na een paar dagen de oplossing.. Service van Cayway is wat dat betreft top!
Ik kreeg een mail met het verzoek het digitale kasjte te resetten en de smartcard opnieuw te plaatsen.. Ik ben een leek maar nu al in een klap slimmer dan Caiway.


Dan maar weer contact gezocht en heel erg duidelijk gemaakt dat ik een analoge aansluiting heb en ja hoor de oplossing kwam er nu aan.. digitale kastje resetten en Smartcard opnieuw plaatsen.. dit is al een paar maanden aan de gang.. niemand luistert alhoewel... er was 1 persoon die dat wel deed en mij meld dat geen wat ik vertelde was niet waar.. grote onzin.. (vind ik ook).. dan maar foto's opgestuurd en ja nu was het eindelijk duidelijk geworden..

Voor alle duidelijkheid bovenstaande storingen heb ik niet alleen maar ook bij de buren en verder in de wijk.
Caiway dit noem ik gewoon onwil want zo Dom kan niemand zijn?? of wel??

Caiway wil wel geld vangen en waag het niet te stoppen want is Caiway wakker en heb je geen beeld meer..

Ik heb meer dan 25 jaar kabel gehad van een andere profider en misschien 3 keer een storing gehad wat ook direct werd opgelost. Ik heb nu anderhalfjaar Caiway en ongeloofelijk veel storingen en nu inmiddels dagelijks.

Telefoon via internet en internet heb ik bij een andere profider genomen.. want de schrik van Caiway zit er nu goed in!
Ik wacht op een concurerend TV-signaal.. en dan ben ook weg bij Caiway.

Voor de mensen waar het wel goed gaat.. gefeliciteerd!

MaRco2
Berichten: 9
Lid geworden op: 06 mar 2006 19:56

Re: Caiway-service: Ik werd er LETTERLIJK ZIEK van...

Ongelezen bericht door MaRco2 »

Neem dan InternetPlusBellen met digi TV van KPN. :lol:

Wij hebben ook geen Caiway meer, maar UPC (nog erger zou je zeggen, maar dat gaat ook nog steeds goed) na de verhuizing.

Overigens natuurlijk wel met het superieure digitale televisie!

RubenF
Berichten: 97
Lid geworden op: 24 aug 2006 01:37

Re: Caiway-service: Ik werd er LETTERLIJK ZIEK van...

Ongelezen bericht door RubenF »

Ik heb ook weer zo'n mooi verhaal.
Sinds caiway hier de boel in schiedam heeft overgenomen hoor ik ook niks anders dan ellende.
Mijn situatie is nu zo,dat ik vorige maand ben afgesloten,maar ze hadden mijn broer die zijn huis boven mij verkocht heeft moeten afsluiten dus we hebben dezelfde achternaam en hetzelfde huisnummer
alleen ben ik B en hij A
Nadat ik al had aangegeven laatst dat ik was afgesloten,enmijn broer niet
konden ze alleen maar in de computer kijken en daar stond dat ik nog wel signaal had,dus moet ik maar de helpdesk bellen voor 20 ct per min.
ik heb 8 minuten aan de telefoon gehangen is dus al 1,60
En toen besloten op te hangen,het is immers een probleem wat van caiway vandaan komt
Dus ik heb per email ook al mijn ongewilde lidmaatschap opgezegt,ik had ook al aangegeven dat ik niet wens te betalen voor niet geleverde diensten.
Ik heb dus op 9 november een betalingsherrinering gehad en als ik niet betaal binnen 10 dagen word de vordering aan Pruijn & v/d Bergh Groep.incasso en gerechtsdeurwaarders
Ik ben er vandaag eindelijk weer even doorgekomen bij caiway gratis nummer 0800-522 3666 en weer mijn verhaal vertelt aan de zoveelste medewerkster geloof ik,die ook alleen maar in de computer kan kijken.
En mij alleen maar weer kan doorverwijzen naar de service desk a 20 ct per min.
Ik heb weer aangegeven dat ik dat niet van plan ben,omdat het een door hun veroorzaakt probleem is,maar nee hoor volgens de medewerkster is het mijn probleem om dat ik volgens hun wel een signaal heb.
Ik zeg dus weer als ik nu zeg dat ik geen signaal heb en mijn broertje die al zou afgesloten zijn nog wel een signaal heeft heeft u mij maar te geloven toch
Antwoord nee hoor hier staat dat u wel signaal heeft en uw broer niet??
ik heb aangegeven dat ik niet wens te betalen voor niet geleverde diensten,het gesprek leide hierna nergens meer toe.
Dus ik heb aangegeven dan ga ik door tot aan de rechter,want ik weiger absoluut te betalen voor een tv signaal wat ik niet heb.
ik heb ook de deurwaarder gebeld met mijn verhaal,maar die zegt gewoon ook al huren ze ons in voor een 10 euro te innen dan doen wij dat gewoon,dus bij hen ook aangegeven dan wil ik naar de rechter.
maar dan moet ik maar eerst de aanmaningen afwachten krijg ik dan te horen.
Caiway ik word ook doodziek van jullie,ik ben afgesloten en ik moet maar bellen,tijd erinsteken geld uitgeven enz.
Waar zijn mijn rechten????
Ik hoop wel dat als het een rechtzaak word dat radar dan bij de rechtzaak aanwezig kan zijn,en caiway gewoon op zijn plek zet.
Als het zo in de toekomst gaat met alle grote bedrijven,dan vraag ik me af ofdat de maatschapij hier beter van wordt met dit asociale gedrag.

RubenF
Berichten: 97
Lid geworden op: 24 aug 2006 01:37

Re: Caiway-service: Ik werd er LETTERLIJK ZIEK van...

Ongelezen bericht door RubenF »

Ik heb eigenlijk ook nog wel een vraag misschien weet iemand dat?
caiway heeft de boel overgenomen van de ons.
Gaat dan de overeenkomst die ik had met de ons zomaar mee naar caiway
Want zoals gezegt ben ik niet van plan meer betalen aan caiway,maar caiway heeft toch nergens een contract van mij met mijn handtekening eronder dat ik een overeenkomst ben aangegaan met hun?
Heeft iemand hier een antwoord op? Bvd.

brieziet
Berichten: 265
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:09

Re: Caiway-service: Ik werd er LETTERLIJK ZIEK van...

Ongelezen bericht door brieziet »

beste ruben,

volgens mij heb je voor de overgang van ons naar caiway een brief gehad. je kon op dat moment bezwaar maken, deed je dat niet dan ging je automatisch over.
weet het niet meer helemaal zeker dat het zo gegaan is, maar volgens mij wel.

wij hebben nu dig tv van caiway, maar het is niet beter dan vroeger het analoge signaal.

Bee8ch64
Berichten: 11
Lid geworden op: 29 nov 2006 11:20

Re: Caiway-service: Ik werd er LETTERLIJK ZIEK van...

Ongelezen bericht door Bee8ch64 »

Wat een geklaag hoor ik hier weer. Ik zit in Harderwijk ook met de CAIW en sinds 1 oktober hebben wij ook digitale televisie.

En ik moet zeggen... Super!! Beeldkwaliteit beter, geluid via mijn surround systeem. Vind het helemaal geweldig. En voor mensen die ut niet snappen, of die de digitale revolutie niet aandurven kunnen toch nog gewoon het analoge pakket bekijken? Dit is tenminste bij ons wel het geval. Je bent niet verplicht digitaal te kijken.

Dus is je videorecorder lijkt mij niet per definitie weggegooid geld.

Maargoed, je zo je, mensen kunnen dus verschillende meningen hebben. Ik had hiervoor UPC ( woonde toen in Ermelo ) en dat vond ik pas een hel!
Werk jij misschien bij Caiway?

Ik woon in Doorn en de digitale revolutie heeft ons deze week diep geraakt. Vrijwel zonder aankondiging zijn er nog maar 3 zenders zichtbaar.
Maar ik moet wel bekennen dat het met de meeste televisies snel geregeld is.
Ook het digitale doosje is met wat zoekwerk goed aan te sluiten.

Het werkt eigenlijk net zo als een satellietontvanger. Allemaal erg overzichtelijk!
Gelukkig heb ik wat ervaring met dat soort dingen. Ik kan me heel goed voorstellen dat mensen met twee linker handen dat niet voor elkaar krijgen.

Maar over die beeldkwaliteit ben ik het helemaal niet met je eens.
De symbol rate van 'slechts' 6900 ksym/s is duidelijk zichtbaar in het beeld.
Heel duidelijk zijn de halo's of vervormingen rond de contrastrijke delen van het beeld. En als je de pech hebt dat je TV automatisch omschakeld van 16:9 naar 4:3, dan kun je zelfs de MPEG blokjes zien zitten!

Nee, de kwaliteit is ver benedenmaats. Duidelijk een compromis tussen het aanbod en de beschikbare bandbreedte.

Aan de apparatuur ligt het niet. De ontvanger is in staat om een veel hogere symbol rate te verwerken.

Het alternatief (voor heel Nederland) is ontvangst via ASTRA satelliet. Een schotel met twee koppen voor ASTRA en ASTRA2 geeft hetzelfde zenderaanbod als met het kastje van Caiway.
Met een Canaldigitaal kaartje kun je voor €13,- meer zenders bekijken dan via de kabel.
Het grote verschil is dat de kwaliteit zeer veel beter is. Digitale satelliet kanalen werken met een symbol rate van 22000 of zelfs 27500 ksym/s.
En dat geeft een zeer strak beeld, zonder blokjes of halo's.

De enige nadelen zijn de investering voor de installatie (± €400,-) en die lelijke schotel aan je huis.

Maar ik ben sinds deze week helemaal genezen van die kabelaars. Ik heb mijn schotel aan de muur en met 3 koppen mag ik kiezen uit 200+ zenders in de hoogste kwaliteit.

TV is net als lekkere chocolade. Het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit.

Droogbrood
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2006 10:48

Re: Caiway-service: Ik werd er LETTERLIJK ZIEK van...

Ongelezen bericht door Droogbrood »

Info voor o.a. RubenF...

Kabelexploitant CAIWAY pretendeerd de voorwaarden van oud kabelexploitant ONS overgenomen te hebben...
Probeer de voorwaarden zoals deze door de oud kabelexploitant ONS, alsmede de nieuwe kabelexploitant CAIWAY B.V. op te vragen.
Deze wijken op verschillende punten van elkaar af! Let daarbij op de tarievenlijst volgens de voorwaarden van kabelexploitant ONS, voor en na 01 januari 2005 (o.a. mutatietarieven!).

Succes

JvdE
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 dec 2007 21:41

Re: Caiway-service: Ik werd er LETTERLIJK ZIEK van...

Ongelezen bericht door JvdE »

Ook ik heb sinds de overname van Okem door Caiway niks anders dan problemen gehad en regelmatig hele dagen bezig geweest om de verbinding weer draaiende te krijgen. Heb deze zomer een 2 weken durende verbouwing aan mijn woonkamer moeten uitvoeren, voordat men kon helpen (of moest een verdieping lager met laptop in de meterkast gaan zitten zo werd mij verteld ondanks dat ik geen laptop heb)

In het begin was ik nog wel enigszins tevreden met de overname aangezien ik ook nog via de oude Okem-configuratie kon internetten en deze alleen maar sneller leek te worden, maar toen deze moest worden omgezet, kreeg ik ineens een max downstream van 8kb/s welke langzaam maar zeker eindigde in een 0,2kb/s verbinding. Nu moest ik een mac-adres van een sticker halen op het Okem-modem welke men niet had vermeld, 5 weken later had men er zelf een gevonden. Een bezoek aan de caiway winkel in Oudenbosch (waar het oude Okem-personeel werkt) leerde dat men een typefout had gemaakt en mij had geroute via bleiswijk o.i.d. en daarom telefoonsnelheden ontstonden.

Hierna tijdje geen last gehad, totdat ik last kreeg van dageklijks uitvallende verbindingen en geen upload-mogelijkheden. Uiteraard lag dit niet aan Caiway, maar was de afstand tot de aansluiting te groot en toen die d.m.v. een woonkamerlijke herindeling na 7 maanden niet meer kon worden opgevoerd, lag het aan mijn modem welke tot Caiway perfect gefunctioneerd had. Uitvallen werd door Okem altijd netjes aangekondigd en duurden over het algemeen korter dan vooraf vermeld.

Heb nu onder andere 15 ticketnummers aangemaakt, maar moet eerst mijn modem testen bij een andere klant voor men verder helpt en de schadevergoeding voor zeker 160 werkuren (pc ook nog gecrasht als gevolg van overvolle temp met afgebroken downloads).

Maar nu antwoord ik sinds 30 oktober wekelijks met vraag of ik internet en tv tegelijk kan opzeggen en wat de voorwaarden zijn, maar schijnbaar staakt de helpdesk-mail weer eens. Heb ondertussen wel weer melding gekregen over afschrijving tweemaandelijkse contributie.

Kan ik nu ongestraft mijn geld terug laten boeken?

Groet
Joost

RubenF
Berichten: 97
Lid geworden op: 24 aug 2006 01:37

Re: Caiway-service: Ik werd er LETTERLIJK ZIEK van...

Ongelezen bericht door RubenF »

ja hoor daar gaat het gezeik weer beginnen.kreeg na lange tijd niks gehoord te hebben (ongeveer een jaar)weer aanmaningen
Zal even een paar stukjes citeren:
Geachte heer
Naar aanleiding van een controle van uw abonnement is gebleken dat er nog één of meerdere facturen niet volledig zijn voldaan.Deze oude factu(u)r(en) zijn destijds toegestuurd,maar helaas is verzuimd u de herinnering toe te sturen.Deze herinnering(en) heb ik hierbij ingesloten.

Dit betreft dus een laatste herinnering van begin 2007,en die krijg ik nu dus ineens weer op 15 mei 2008 in de bus.

Nog een zinnetje ik citeer:Het is mede in uw belang om tot betaling over te gaan,zodat impopupaire maatregelen achterwege kunnen blijven.
Ik vraag me af wat er zal staan als we een paar jaar verder zijn?anders sturen we een knokploeg langs misschien?

Maar ik heb dus weer een rekeing van 28,15 euro en 27,15 euro liggen dus om het geld gaat het mij niet,maar gewoon om mij recht.

Dus ik heb aan gegeven niet tot betaling over te gaan,maar ik wens ook geen deurwaarder op mijn dak,en elke dag dat dit langer ga duren ga ik me echt kwader maken
Maar zoals ik al eerder heb gezegt mensen ik ga door tot het bittere eind tegen dit Asociaal bedrijf
Neem een schotel allemaal,neem nooit CAIWAY,ook geen internet van ze nemen. Dat valt telkens weg om de zoveel tijd met de verbinding.
Ze kunnen één ding goed dat is rekeningen sturen(alhoewel ze waren de herinnering een jaartje vergeten)
Nog mensen tips voor me,die ik nog eventueel kan aanvoeren voor de rechter?

RubenF
Berichten: 97
Lid geworden op: 24 aug 2006 01:37

Re: Caiway-service: Ik werd er LETTERLIJK ZIEK van...

Ongelezen bericht door RubenF »

Het verhaal gaat weer verder,gisteren aanmaning van incasso bureau gekregen.
Ik heb ze gelijk gebeld mijn verhaal verteld,en gezegt dat ik niet wens te betalen en de zaak voor de rechter wil hebben.
Ze gaan mijn verhaal even navragen bij caiway.

Hier de incassobrief:

Afbeelding

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Caiway-service: Ik werd er LETTERLIJK ZIEK van...

Ongelezen bericht door TdeHond »

Als dit onterechte of onjuiste facturen zijn kunt u met een gerust hart een rechtszaak tegemoet zien.
Kopie van betaalbewijzen maken en meenemen naar de rechtbank.
http://www.incassoklacht.nl/informatie.php?p=1
Hier kunt u lezen hoe de procedure gaat.

Gesloten