LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] systemat edition
systemat edition
Hoi,
Sorry, nog een vraag. De witte hoogglans greeploze keuken is dus van Systemat (edition 4030). Nu zegt de keukenadviseur dat Systemat geen mat gelakte deurtjes heeft, maar op de website van Systemat zie ik dat wel, serie 4000. Weet iemand wat nu klopt? En adviseren jullie dan mat gelakt bij een greeploze keuken? Wil wel graag gelakte fronten...geen folie of wat dan ook...
Groet,
Leonie
Sorry, nog een vraag. De witte hoogglans greeploze keuken is dus van Systemat (edition 4030). Nu zegt de keukenadviseur dat Systemat geen mat gelakte deurtjes heeft, maar op de website van Systemat zie ik dat wel, serie 4000. Weet iemand wat nu klopt? En adviseren jullie dan mat gelakt bij een greeploze keuken? Wil wel graag gelakte fronten...geen folie of wat dan ook...
Groet,
Leonie
-
Re: systemat edition
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 25 mar 2010 13:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb begrepen dat de systemat lijn helemaal gaat veranderen en veel meer op symatic gaat lijken ook kwa kasten indeling in september komt de nieuwe lijn op de beurs te staan verkrijgbaar van af januari
-
hmm, wordt dan zeker ook meteen veel duurder?! Weet hier meer over te melden?
Wel jammer...heb de keuken rond november, december hebben, dus kan er niet op wachten.....
Raar dat die keukenverkoper het dan niet weet he? Hij zei dat Systemat altijd heel voorzichtig is met nieuwe producten uitproberen, wil niet teveel slechte pers over kinderziektes en daarom was het er nog niet, behalve een foliedeurtje, maar die wil ik dus niet!
Twijfel nog wel over hoogglans en mat, maar iedereen neemt nu hooglans, dus dacht laat ik dan mat nemen!
En heb nu hooglans en bij mat zie je wrs toch minder vingers etc.
Raar dat die keukenverkoper het dan niet weet he? Hij zei dat Systemat altijd heel voorzichtig is met nieuwe producten uitproberen, wil niet teveel slechte pers over kinderziektes en daarom was het er nog niet, behalve een foliedeurtje, maar die wil ik dus niet!
Twijfel nog wel over hoogglans en mat, maar iedereen neemt nu hooglans, dus dacht laat ik dan mat nemen!
En heb nu hooglans en bij mat zie je wrs toch minder vingers etc.
Beste Leonieg,
Ik heb een aantal weken terug een Hacker keuken gekocht bij Mandemakers in Kaatsheuvel. Degene die ik sprak kwam net van de beurs in Italië en vertelde over de veranderingen die ze gaan maken. Deze vernieuwde modellen zouden al in week 40 leverbaar zijn!
Dus als je er naar vraagt is het nieuwe model misschien toch wel leverbaar in november.
Groetjes Mini7
Ik heb een aantal weken terug een Hacker keuken gekocht bij Mandemakers in Kaatsheuvel. Degene die ik sprak kwam net van de beurs in Italië en vertelde over de veranderingen die ze gaan maken. Deze vernieuwde modellen zouden al in week 40 leverbaar zijn!
Dus als je er naar vraagt is het nieuwe model misschien toch wel leverbaar in november.
Groetjes Mini7
betekent dit dat alle keukens na week 40 geleverd in nieuwe model worden geleverd?
hacker bouwt in de fabrieksvakantie de software (en machines) om als er nieuwe modellen moeten komen. Als dat werkt komt circa week 40 de voorraad (met name deuren) binnen en zijn de nieuwe modellen voor de showroom medio week 46/48 beschikbaar (voor de grotere klanten) de rest volgt dan in januari.na week 40 geleverd
Ik zal maar is informeren bij de leverancier die ik op het oog heb