LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Van @home naar Ziggo
Van @home naar Ziggo
Ik vind het ronduit schandalig dat zonder enige waarschuwing @home wordt omgezet in Ziggo.
Nadat alles is omgezet ontvang ik een brief waarin excuses wordt aangeboden dat we zo slecht werden voorgelicht.
Tevens moeten we nu vooruit gaan betalen voor een produkt dat minimaal 2 keer per eruit ligt van met een tijdsduur van circa 6 uur tot een hele dag.
Hetzelfde is mij gebeurt met Internet Security Pak. Een kort mailtje waarin stond dat mijn virusscanner van € 1.95 werd omgezet in Internet Service Pak van € 3.95.
Mijn PC lijkt nu wel eentje uit de jaren negentig zo traag.
Na de helpdesk te hebben gebeld is er nog steeds geen oplossing maar ben ik wel heel wat eurootjes lichter van dat bellen.
Zijn er meer van zulke ervaringen met @home?
Nadat alles is omgezet ontvang ik een brief waarin excuses wordt aangeboden dat we zo slecht werden voorgelicht.
Tevens moeten we nu vooruit gaan betalen voor een produkt dat minimaal 2 keer per eruit ligt van met een tijdsduur van circa 6 uur tot een hele dag.
Hetzelfde is mij gebeurt met Internet Security Pak. Een kort mailtje waarin stond dat mijn virusscanner van € 1.95 werd omgezet in Internet Service Pak van € 3.95.
Mijn PC lijkt nu wel eentje uit de jaren negentig zo traag.
Na de helpdesk te hebben gebeld is er nog steeds geen oplossing maar ben ik wel heel wat eurootjes lichter van dat bellen.
Zijn er meer van zulke ervaringen met @home?
Re: Van @home naar Ziggo
Het is al een tijd bekend dat dit zal gaan gebeuren, ook is er begin deze maand een brief in je brievenbus gevallen met daarin het een en ander over de samenwerking en naamswijziging.
Strom in een glas water dit topic.
Strom in een glas water dit topic.
Re: Van @home naar Ziggo
zie topic Ziggo
Re: Van @home naar Ziggo
ben ik niet helemaal mee eens queenfan wij kregen 15 mei de brief door de brievenbus met de mededeling en 16 mei is het ingegaan.
en over samenwerking/ fuseren hadden ze wel eens wat duidelijker mogen zijn het word je zomaar promt verloren ff vertelt.
en over samenwerking/ fuseren hadden ze wel eens wat duidelijker mogen zijn het word je zomaar promt verloren ff vertelt.
Re: Van @home naar Ziggo
HALLO WAT IK ERGER VIND MEN BOEKT GEWOON AL HET DUBBELE TARIEF AF IN VERBAND MET DE ZG 3 MND VOORUIT BETALING TERWIJL DIT AL EENS TER SPRAKE WAS IN 2004 TOEN HEB IK OOK AL 3MND HET DUBELE TARIEF BETAALD ZODAT IK 3 MND EEN VOORUIT BETALING HAD NU NA 4 JAAR MAG IK DUS WEER HET DUBELLE TARIEF BETALEN?? hOEVEEL MENSEN DENKEN ER AAN DAT ZE TOEN OOK AL DUBBEL BETAALD HEBBEN??? IK LET OOK OP DE KLEINTJES MET MN UIT KERING??
Re: Van @home naar Ziggo
OOK BEN JE VERPLICHT OM TE BELLEN DAN WEL TE SCHRIJVEN OMDAT DE CONTAC PAGE PER MAIL NIET TE OPENEN IS BIJ ZIGGO ZEGT MEN JE MOET NAAR @ HOME KLIK JE DAAR OP KRIJG JE VERVOLGENS '"KAN DE WEB PAGINA NIET VINDEN ''OF JE KAN EEN CONTACT FORMULIER NIET VERZENDEN OM DE EEN OF ANDER REDEN
Re: Van @home naar Ziggo
Het lijkt wel of dit probleem alleen voor @home klanten geldt.
Re: Van @home naar Ziggo
tja
die brief heb ik niet ontvangen tja pas na.... ik alles al op tv had moeten vernemen.
dus ik vol goede moed gebeld met athome...
ja mw de fusie is in juni...
(over een halve maand)
wanneer in juni vroeg ik
dat weet ik niet mw
maar nu in juni heb ik al twee kids gehad die jarig waren in juni
in juni is nog geen maand weg
kunt u mij misschien wel een antwoord geven op mijn vraag in juni of moet ik wachten tot in juli
tja mw het is pas in juni
maar waarom bieden jullie je eigen produkten dan nog aan?????
tja we zijn toch nog niet gefuseerd
nou weet u beste meneer van athome.... in juni krijgen jullie een opzegbrief van mij dat ik per juli met jullie kap
die brief heb ik niet ontvangen tja pas na.... ik alles al op tv had moeten vernemen.
dus ik vol goede moed gebeld met athome...
ja mw de fusie is in juni...
(over een halve maand)
wanneer in juni vroeg ik
dat weet ik niet mw
maar nu in juni heb ik al twee kids gehad die jarig waren in juni
in juni is nog geen maand weg
kunt u mij misschien wel een antwoord geven op mijn vraag in juni of moet ik wachten tot in juli
tja mw het is pas in juni
maar waarom bieden jullie je eigen produkten dan nog aan?????
tja we zijn toch nog niet gefuseerd
nou weet u beste meneer van athome.... in juni krijgen jullie een opzegbrief van mij dat ik per juli met jullie kap
-
- Berichten: 96
- Lid geworden op: 07 mei 2008 14:24
Re: Van @home naar Ziggo
@ natas171,
Wij vinden het vervelend dat u niet correct bent geholpen door onze klantenservice. Hiervoor onze excuses.
Wij willen u graag duidelijkheid geven over de datum van facturatie. Met de facturering van mei zijn de abonnementskosten van de maand mei en juni geïncasseerd. Met de facturering van juni worden de abonnementskosten voor juli geïncasseerd. Dit zal plaats vinden in de eerste week van juni. De abonnementskosten voor augustus worden de laatste week van juli geïncasseerd. In het verleden is het zo geweest dat in de eerste week van elke maand de abonnementskosten in rekening werden gebracht. Het verschil in deze is dat de kosten nu in de laatste week van elke maand vooraf worden geïncasseerd
Wij hopen dat hiermee de onduidelijkheid is weggenomen over de geïncasseerde abonnementskosten.
Met vriendelijke groet,
Ziggo Webteam
Wij vinden het vervelend dat u niet correct bent geholpen door onze klantenservice. Hiervoor onze excuses.
Wij willen u graag duidelijkheid geven over de datum van facturatie. Met de facturering van mei zijn de abonnementskosten van de maand mei en juni geïncasseerd. Met de facturering van juni worden de abonnementskosten voor juli geïncasseerd. Dit zal plaats vinden in de eerste week van juni. De abonnementskosten voor augustus worden de laatste week van juli geïncasseerd. In het verleden is het zo geweest dat in de eerste week van elke maand de abonnementskosten in rekening werden gebracht. Het verschil in deze is dat de kosten nu in de laatste week van elke maand vooraf worden geïncasseerd
Wij hopen dat hiermee de onduidelijkheid is weggenomen over de geïncasseerde abonnementskosten.
Met vriendelijke groet,
Ziggo Webteam
Re: Van @home naar Ziggo
Beste Webcontact van Ziggo,
Klopt het dat de helpdesk van Ziggo plotseling is gewijzigd naar € 0.10 per minuut?,
Wanneer internetproviders samengaan met elkaar en dan een monopoliepositie gaan innemen kan dit soms nadelig uitpakken voor de klant,
De pakketten versoberen en een hogere maandpremie wordt geheven,
De klant wil een goed pakket hebben tegen een acceptabele premie, en daarbij een goede support van de provider,
Zelf zit ik te overwegen om KPN op te zeggen en over te gaan naar Ziggo, maar de recenties die ik hier lees wordt ik niet vrolijk van,
De @home kabeltelevisie moet ik nu ook 2 maanden vooruit betalen!, dit was nooit zo, nu maar hopen dat de maandpremie en support en de kwaliteit gelijk blijft, anders ben ik straks aangewezen op zo'n lelijke schotel aan de gevel of aan een Digitenne achtig abonnement,
Veel succes met Ziggo, en maak er wat moois van, waar iedereen van genieten kan,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Klopt het dat de helpdesk van Ziggo plotseling is gewijzigd naar € 0.10 per minuut?,
Wanneer internetproviders samengaan met elkaar en dan een monopoliepositie gaan innemen kan dit soms nadelig uitpakken voor de klant,
De pakketten versoberen en een hogere maandpremie wordt geheven,
De klant wil een goed pakket hebben tegen een acceptabele premie, en daarbij een goede support van de provider,
Zelf zit ik te overwegen om KPN op te zeggen en over te gaan naar Ziggo, maar de recenties die ik hier lees wordt ik niet vrolijk van,
De @home kabeltelevisie moet ik nu ook 2 maanden vooruit betalen!, dit was nooit zo, nu maar hopen dat de maandpremie en support en de kwaliteit gelijk blijft, anders ben ik straks aangewezen op zo'n lelijke schotel aan de gevel of aan een Digitenne achtig abonnement,
Veel succes met Ziggo, en maak er wat moois van, waar iedereen van genieten kan,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Re: Van @home naar Ziggo
toch frappant dat een groot deel van de klanten in begin altijd negatieve dingen zien en niet denken aan de mogelijkheden en het goede dat zou kunnen komen...
Re: Van @home naar Ziggo
Het is wel toevallig dat alleen maar klanten van @home steen en been klagen. Heb nog geen jankverhaal van Casema of Multikabelklanten gezien op de diverse fora's......
Re: Van @home naar Ziggo
idd @ gizmo
en @ ulbe... tjah dat weet ik toch niet, maar nieuw bedrijf biedt nieuwe kansen, niet alleen negatief, ook positief.
toekomst zal uitwijzen wat dat inhoudt toch.
collega van me deed na 4 wkn eindelijk een nieuwe aanvraag en kreeg de eerste 2 maanden i-net en tel gratis...
was voorheen ook niet zo, is al een plus punt
en zijn langer te bereiken telefonisch
en @ ulbe... tjah dat weet ik toch niet, maar nieuw bedrijf biedt nieuwe kansen, niet alleen negatief, ook positief.
toekomst zal uitwijzen wat dat inhoudt toch.
collega van me deed na 4 wkn eindelijk een nieuwe aanvraag en kreeg de eerste 2 maanden i-net en tel gratis...
was voorheen ook niet zo, is al een plus punt
en zijn langer te bereiken telefonisch
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 27 mei 2008 20:43
Re: Van @home naar Ziggo
Ook ik ben al jaren bij Casema en was daar blij mee, alles werkte prima.
Als of de duivel er mee speelt, zit net bij ziggo en nu werkt de zaak niet meer.
Het is inderdaad lang wachten, de hele dag door meer dan 10 minuten wachten wordt aangegeven op een bandje.
Vervolgens vragen ze of je van alles wil nakijken qua kabel etc. Waar nooit iemand heeft aangezeten. Vervolgens komen ze met de melding dat de kabel versleten kan zijn.
Ik had van een eerste lijn support toch iets meer verwacht.
De ochtend bij Ziggo loopt voor de buitendienst monteurs trouwens van 8:00 uur tot 13:00 uur en de middag ploeg van 12:00 uur tot 18:00 uur
Als of de duivel er mee speelt, zit net bij ziggo en nu werkt de zaak niet meer.
Het is inderdaad lang wachten, de hele dag door meer dan 10 minuten wachten wordt aangegeven op een bandje.
Vervolgens vragen ze of je van alles wil nakijken qua kabel etc. Waar nooit iemand heeft aangezeten. Vervolgens komen ze met de melding dat de kabel versleten kan zijn.
Ik had van een eerste lijn support toch iets meer verwacht.
De ochtend bij Ziggo loopt voor de buitendienst monteurs trouwens van 8:00 uur tot 13:00 uur en de middag ploeg van 12:00 uur tot 18:00 uur
Re: Van @home naar Ziggo
Ik ben verhuisd van quicknet (onderdeel van multikabel) naar ziggo.
Daar ben ik mooi niet blij mee. Opeens valt het internet op de meest onvoorspelbare momenten weg; en verder is het vaak heel traag.
Ook moet ik nu opeens TWEE maandtermijnen tegelijk betalen, volgens Ziggo "omdat de administratie van de nieuwe organisatie anders werkt". Komt er dus gewoon op neer dat ik dit jaar 13 maandtermijnen moet betalen in plaats van 12.
Toch opmerkelijk, dat dit soort veranderingen altijd ten nadele van de klant uitpakken. De enigen die er wel weer van zullen profiteren, zijn de aandeelhouders, de winstmarges zullen wel toenemen als ze dit jaar een maand extra abonnementsgeld vangen zonder er verder iets voor terug te doen...
Wel heb ik een brief gekregen met twee mooie Ziggo stickers erin. Die liggen nu dus waar ze horen, in het vuilnisvat.... Goodwill kweken met pr-acties werkt namelijk niet, als tegelijk de kwaliteit van de service merkbaar afneemt.
Daar ben ik mooi niet blij mee. Opeens valt het internet op de meest onvoorspelbare momenten weg; en verder is het vaak heel traag.
Ook moet ik nu opeens TWEE maandtermijnen tegelijk betalen, volgens Ziggo "omdat de administratie van de nieuwe organisatie anders werkt". Komt er dus gewoon op neer dat ik dit jaar 13 maandtermijnen moet betalen in plaats van 12.
Toch opmerkelijk, dat dit soort veranderingen altijd ten nadele van de klant uitpakken. De enigen die er wel weer van zullen profiteren, zijn de aandeelhouders, de winstmarges zullen wel toenemen als ze dit jaar een maand extra abonnementsgeld vangen zonder er verder iets voor terug te doen...
Wel heb ik een brief gekregen met twee mooie Ziggo stickers erin. Die liggen nu dus waar ze horen, in het vuilnisvat.... Goodwill kweken met pr-acties werkt namelijk niet, als tegelijk de kwaliteit van de service merkbaar afneemt.
Re: Van @home naar Ziggo
@robdegrijs ik bedoelde openingstijden voor telefonisch contact
-
- Berichten: 84
- Lid geworden op: 09 jan 2008 18:44
Re: Van @home naar Ziggo
Beste webcontact 01,
Mooie uitleg over die voorschotten,maar heeft u ook een uitleg waarom de klantenservice niet werkt,een wachtwoord niet kan worden veranderd,een extra e-mail adres niet kan worden aangevraagt,of gewoon even naar "mijn factuur ",Of waarom ik zoveel geld moet verkwisten aan een telefoontje (nutteloos dus)wachten en nog eens wachten.Ja ,makkelijker kunnen ze het niet maken ,wel kleurrijker
Lees graag uw uitleg hierover.
Mooie uitleg over die voorschotten,maar heeft u ook een uitleg waarom de klantenservice niet werkt,een wachtwoord niet kan worden veranderd,een extra e-mail adres niet kan worden aangevraagt,of gewoon even naar "mijn factuur ",Of waarom ik zoveel geld moet verkwisten aan een telefoontje (nutteloos dus)wachten en nog eens wachten.Ja ,makkelijker kunnen ze het niet maken ,wel kleurrijker
Lees graag uw uitleg hierover.
-
- Berichten: 96
- Lid geworden op: 07 mei 2008 14:24
Re: Van @home naar Ziggo
@ roeptumaar
Uiteraard is het mogelijk om uw wachtwoord te wijzigen en om een e-mail adres toe te voegen. U kunt namelijk maximaal 5 e-mail adressen aan laten maken. Hiermee willen wij u graag van dienst zijn.
Als u een e-mail zendt met uw klantgegevens en een begeleidend schrijven naar [email protected], met als onderwerpregel "webcare", nemen wij uw klacht in behandeling.
Met vriendelijke groet,
Ziggo Webteam
Uiteraard is het mogelijk om uw wachtwoord te wijzigen en om een e-mail adres toe te voegen. U kunt namelijk maximaal 5 e-mail adressen aan laten maken. Hiermee willen wij u graag van dienst zijn.
Als u een e-mail zendt met uw klantgegevens en een begeleidend schrijven naar [email protected], met als onderwerpregel "webcare", nemen wij uw klacht in behandeling.
Met vriendelijke groet,
Ziggo Webteam
-
- Berichten: 84
- Lid geworden op: 09 jan 2008 18:44
Re: Van @home naar Ziggo
Webcontact01,
Misschie kunnen ze op de site van Ziggo de klanten direct de tip geven "zie Radar forum" want..als uw/mijn Ziggo niet werkt ,hoe weet ik/men dan waar we terecht kunnen met de sorus .Waarom de verwijzing naar @ Home niet gelijk vermelden
Misschie kunnen ze op de site van Ziggo de klanten direct de tip geven "zie Radar forum" want..als uw/mijn Ziggo niet werkt ,hoe weet ik/men dan waar we terecht kunnen met de sorus .Waarom de verwijzing naar @ Home niet gelijk vermelden