LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Conrad.nl misleiding!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
TomH
Berichten: 40
Lid geworden op: 02 mar 2008 14:21

Conrad.nl misleiding!

Ongelezen bericht door TomH »

Hey,

Ik had ongeveer 3 maanden geleden een speaker met ingebouwde versterker(zeiden ze)(McCrypt Powerline) besteld bij Conrad.nl, keurig optijd geleverd enzo, ik was hartstikke blij met mijn nieuwe speaker totdat ik hem opende...... de speaker had helemaal geen ingebouwde versterker, en het zag er totaal anders uit als op het plaatje! dus ik belde Conrad.nl op, ik vroeg aan een medewerker van de klantenservice: 'Waar is de ingebouwde versterker!?' waarop hij antwoorde: 'Ingebouwde versterker??? die zit er helemaal niet in. dus ik zeg dat hij die pagina moet bekijken, en hij zei dat dit 'typefouten' waren(tuurlijk........)ik zeg tegen hem; Wil je die 'typefouten' dan verwijderen, jaja dat was goed hij zou dat doen, Maar hij heeft dit helemaal niet gedaan. retour zenden ging wel, maar dit wilde ik niet, want het ding is groot en zwaar. Dus heb ik een bijpassende versterker gekocht (a €250 wat voor een 14 jarige veel spaarcentjes zijn! :( ) Ik vind dit misleiding! hebben nog meer mensen zoiets meegemaakt op conrad.nl?

Dirkie
Berichten: 2933
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Conrad.nl misleiding!

Ongelezen bericht door Dirkie »

Een speaker met ingebouwde versterker is iets heel anders dan een speaker zonder. Dat is correct. Dus de tekst op de website is onjuist. De medewerker van Klanteservice geeft dit ook toe. Er tot zover is er dus inderdaad sprake van misleiding.

De aangegeven optie om het geheel terug te sturen lijkt me dan ook een goede oplossing. Als je er dan voor kiest om dat niet te doen, dan is dat volgens mij je eigen verantwoordelijkheid. En dat is geen misleiding. Je heb ervoor gekozen om je probleem op een andere manier op te lossen.

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: Conrad.nl misleiding!

Ongelezen bericht door Ron58 »

Mijn ervaringen met Conrad zijn goed.
Retourzendingen kunnen in originele verpakking afgeleverd worden bij een DHL servicepunt (b.v. bij de Praxis) voor kosteloos retour (ook artikelen die jezelf verkeerd besteld), terugbetalingen gebeuren ook keurig netjes.
Ik bestel er graag.

Dat je het niet terugstuurt maar een andere dure oplossing zoekt is inderdaad je eigen keuze.

Gesloten