LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TNT verhuisbericht
TNT verhuisbericht
Raar, geen apart hoofdstuk TNT ????
Schoonvader verhuisbericht nodig, ik internet op...
Alles ingevuld, dan wordt emailadres gevraagd, heeft schoonpa niet.
Leeg gelaten: bericht NIET te versturen.
Emailadres voor een snailmail verhuisbericht????
Gewoon lekker sparen van emailadressen voor spam te versturen?
Dan maar telefonisch aangevraagd. Duurt 14 dagen.
Na 3 weken nog niets.
Weer bellen: "waarschijnlijk foutje" "Nee ik kan het niet even doorgeven, het gaat wéér 2 weken duren"
NATUURLIJK ZOUDEN ZE HET BEST SNELLER KUNNEN DOORGEVEN ALS ZE HET ZOUDEN WILLEN DOEN.
Net dan maar weer naar de site op internet: Down, "onderhoud". GEEN indicatie van minuten/uren/dagen/weken???
Ook zo'n dienstverlenend bedrijf!
Cas
Schoonvader verhuisbericht nodig, ik internet op...
Alles ingevuld, dan wordt emailadres gevraagd, heeft schoonpa niet.
Leeg gelaten: bericht NIET te versturen.
Emailadres voor een snailmail verhuisbericht????
Gewoon lekker sparen van emailadressen voor spam te versturen?
Dan maar telefonisch aangevraagd. Duurt 14 dagen.
Na 3 weken nog niets.
Weer bellen: "waarschijnlijk foutje" "Nee ik kan het niet even doorgeven, het gaat wéér 2 weken duren"
NATUURLIJK ZOUDEN ZE HET BEST SNELLER KUNNEN DOORGEVEN ALS ZE HET ZOUDEN WILLEN DOEN.
Net dan maar weer naar de site op internet: Down, "onderhoud". GEEN indicatie van minuten/uren/dagen/weken???
Ook zo'n dienstverlenend bedrijf!
Cas
Re: TNT verhuisbericht
Waar gaat het nu om in deze topic??
En waarom zou er een appart hoofdstuk voor TNT moeten zijn?
En waarom zou er een appart hoofdstuk voor TNT moeten zijn?
Ik had even gezocht op "TNT". 10 bladzijden met hits in het forum...En waarom zou er een appart hoofdstuk voor TNT moeten zijn?
Vraag je dat aan iedereen die een klacht heeft?Waar gaat het nu om in deze topic??
Misschien weet iemand een manier om wèl een verhuisbericht te krijgen voor iemand zonder computer...
Is dat zo vreemd .
Dat je op internet je verhuisbericht niet door gegeven zonder Email Adres ?
En anders vul je toch een GMail adres of zo in .
Ik weet het niet maar zijn er op het postkantoor of Bruna vervangers dan geen papieren formulieren meer ?
Weet het zelf niet kom daar nooit meer .
Dat je op internet je verhuisbericht niet door gegeven zonder Email Adres ?
En anders vul je toch een GMail adres of zo in .
Ik weet het niet maar zijn er op het postkantoor of Bruna vervangers dan geen papieren formulieren meer ?
Weet het zelf niet kom daar nooit meer .
Nee, geen papieren formulier 'gewoon' te krijgen. Aleen via aanvraag, en dat duurt 3 weken (als je het geluk hebt dat ze je aanvraag niet zoek maken).
We praten over TNT weet je wel, de bezorgers. Doen er drie weken over om je iets te bezorgen...
En om post door te sturen: waarom is daarvoor een emailadres nodig, en een telefoonnummer? Formuliergeilheid? verzamelen van gegevens om ze door te verkopen?
Ook zo handig: De bevestiging wordt naar je OUDE adres gestuurd. Ook als je ingangsdatum inmiddels 4 weken in het verleden ligt! En nee, DIE wordt niet automatisch doorgestuurd.
Maar daar woont al weken niemand meer... En we kunnen er ook niet naar binnen.
(de rekening gaat wèl naar je nieuwe adres )
We praten over TNT weet je wel, de bezorgers. Doen er drie weken over om je iets te bezorgen...
En om post door te sturen: waarom is daarvoor een emailadres nodig, en een telefoonnummer? Formuliergeilheid? verzamelen van gegevens om ze door te verkopen?
Ook zo handig: De bevestiging wordt naar je OUDE adres gestuurd. Ook als je ingangsdatum inmiddels 4 weken in het verleden ligt! En nee, DIE wordt niet automatisch doorgestuurd.
(de rekening gaat wèl naar je nieuwe adres )
De bevestiging wordt zowel naar het oude als het toekomstige adres gestuurd .Naar de oude mag niet worden doorgestuurd zodat mensen nog kunnen reageren als er een clown of een fraudeur bezig is geweest .Met andere woorden om te voorkomen dat post naar adres gaat waar het niet naar toe moet .Ook zo handig: De bevestiging wordt naar je OUDE adres gestuurd. Ook als je ingangsdatum inmiddels 4 weken in het verleden ligt! En nee, DIE wordt niet automatisch doorgestuurd.
Ik heb daar jaren gewerkt . Incidenten en mensen die er een bende van maken lopen er wel meer dan vroeger maar om te gaan zeggen dat de bezorging 3 weken duurt is wel erg overdreven .Doen er drie weken over om je iets te bezorgen
Geef het dan ook op tijd op want zoals eerder gezegd dit is niet voor niks.Voor scheidingen en andere spoedgevallen zijn er andere procedures .Daarvoor kan men altijd bellen .
Om wat meer info te vragen als er iets niet klopt .Doet trouwens bijna elk bedrijf .En om post door te sturen: waarom is daarvoor een emailadres nodig, en een telefoonnummer? Formuliergeilheid? verzamelen van gegevens om ze door te verkopen?
Email adres(sen) van je eigen provider moet je hiervoor ook niet gebruiken .Gebruik voor zulk soort dingen Gmail ,Hotmail of zo .
Als er Tel.echt nodig is heb ik een oud mobiel .
Ideaal ook voor andere dingen als je later niet meer lastig gevallen wilt worden .
Ik wil graag bij voorbaat niet worden lastiggevallen met verplicht invullen van allerlei gegevens waar ze geen f... mee te maken hebben.Ideaal ook voor andere dingen als je later niet meer lastig gevallen wilt worden
Ja daarom krijg er steeds meer de pee in!Doet trouwens bijna elk bedrijf
We gaan het al normaal vinden?
Ha, net na vorig bericht wil ik een 'contactformulier' invullen voor Telfort, waar ik nu ADSL-abonnee ben geworden omdat zij 'mijn' Speedlinq hebben overgenomen.
Daar staat als verplicht invulveld een mobiel telefoonnummer!!!
(http://klantenservice.internet.telfort. ... deid=10685)
Heb ik niet!
Kan ik dus geen contact via internet meer opnemen met mijn internetprovider omdat ik geen mobiel heb.
Moet ook niet gekker worden toch?
Daar staat als verplicht invulveld een mobiel telefoonnummer!!!
(http://klantenservice.internet.telfort. ... deid=10685)
Heb ik niet!
Kan ik dus geen contact via internet meer opnemen met mijn internetprovider omdat ik geen mobiel heb.
Moet ook niet gekker worden toch?
Cascas, ik denk dat jij een man nodig hebt. Je lijkt een beetjes gefrustreerd.
Ha, net na vorig bericht wil ik een 'contactformulier' invullen voor Telfort, waar ik nu ADSL-abonnee ben geworden omdat zij 'mijn' Speedlinq hebben overgenomen.
Waarom zal je dat invullen .Ben je dan opeens geen abonnee meer .
Maar Telfort is KPN .
Met TNT kunnen we nu éénmaal niet zonder .
Concurrentie is OK maar wel eerlijke .
En dat is te danken aan diverse regeringen die zonder goede regelingen dingen hebben verandert die je nu niet meer kan terug draaien .
Ook een vakbond die te laat hun ogen open doet en pas actie gaat voeren als het te laat is .
Ik heb internet van Speedlinq.Waarom zal je dat invullen
Dat is overgenomen door Telfort.
"Als u vragen heeft, zie de website"
Daar staan dan alle vragen met antwoorden voor de zaken die voor hun goed uitkomen.
Maar ik heb nog wel een vraag die er niet bij staat:
Bijvoorbeeld: Waarom moet ik begin juni al het abo-geld voor juli betalen?
Maar ik kan de vraag niet verzenden als ik niet - naast de rest van mijn doopceel - een mobiel tel.nummer invul
Dat vind ik dus zo'n voorbeeld van MOETEN invullen van gegevens die er niets mee te maken hebben.
Gewoon een fake mobielnummer opgeven. 06-12345678
OK
Maar mijn punt is dat we eens in opstand zouden moeten komen,
tegen dat - te pas en te onpas - moeten opgeven van persoonlijke gegevens.
Vooral wanneer die niets met de zaak te maken hebben.
"Ausweis bitte"
Maar mijn punt is dat we eens in opstand zouden moeten komen,
tegen dat - te pas en te onpas - moeten opgeven van persoonlijke gegevens.
Vooral wanneer die niets met de zaak te maken hebben.
"Ausweis bitte"
Ze komen er snel genoeg achter dat het fake is. Dan zullen ze zich toch eens achter hun oren moeten krabben als iedereen dit doet.