Lurreg,
Toevoegingen aan mijn brandstof deed ik 30 jaar geleden al. Schonere motor, minder verbruik, minder uitstoot.
Bewijs graag.
In China wordt het van overheidswege, in bepaalde gebiedsdelen al aan de brandstoffen toegevoegd bij de benzine pomp.
Bewijs graag.
Ik wees het forum er op dat er een MLM-bedrijf is waar de inroll voorlopig gratis is, alleen moet dat nog starten. Maar het heeft te maken met brandstoftoevoeging. 30% minder uitstoot, 5 tot 18 procent zuiniger rijden, te gebruiken in elke motor etc.
bewijzen graag dat er 30% minder uitstoot is enz.
Zo nu even een reaktie op de 32% van Jor. Er is geen sprake van 32% brandstofbesparing, maar van 30% emissie. De besparing is 8 tot 18% en met een TNO certificaat. alleen te verkrijgen via de distribiteur. Daar kan ik nix aan doen, Jor. Maar het werkt echt.
Ben nou toch wel erg geinteresseert in dat TNO certificaat.
Het is een TNO gecertificeerd produkt en het komt eind mei vrij voor de MLM.
Mooi man, een TNO gecertificeert product. Geef daar nou eens wat meer informatie over. Er is toch niets geheims aan een TNO certificering? Of is die certificering er stiekum toch niet?
Ik heb een envelop staan, zodat je me eventueel een mailtje kan sturen, dan kunnen we misschien telefonisch contacten, en de linken geven.
Dit forum is immers niet bestemt voor commerciele linken en bovendien eind deze maand komt het los.
Daarom is het even veiliger om er zeer zorgvuldig mee om te springen.
Je hebt nu al 3 e-mail adressen gehad, maar nog niemand daarvan heeft die links mogen ontvangen.
De besparing is 8 tot 18% en met een TNO certificaat.
En alweer beweer je dat. Waarom wordt er zo geheimzinnig gedaan over dat TNO certificaat?
Ik heb al eerder vermeld via dit forum, dat ik een envelopje heb staan. Dan kan ik via e-mail de link geven van de site, want daar staat een Pps en daar kun je het nummer vinden van het TNO report. Ik ben niet degene die deze stelling gaat verdedigen. De Company heeft voor diverse raporten van TNO-onderzoeken duizenden euros betaald en dan mag je aannemen dat wanneer dit een en ander geplaatst wordt door een hele grote fabrikant, geen fake mag betekenen.
Zoals eerder gemeld, je hebt al 3 e-mailadressen gehad. Waarom hebben deze mensen dan nog steeds niet dat, inmiddels befaamde, nummer van dat TNO report?
En ik ga er totaal niet ontwijkend mee om. Een ieder kan toch gebruik maken van het envelopje.
Als je er niet ontwijkend mee om gaat, waarom geef je dan niet de gevraagde informatie?
Het TNO certificaat bevat registratie codes die gerelatifeerd zijn aan deze brandstof toevoeging en staan op het internet.
Waar dan?
Het een en ander zou eind mei op de markt moeten komen, maar door de enorme vraag naar dit produkt in Mexico, V.S. en Canada is zo groot, dat de produktie voor Europa stagneerd. Maar dat het komt staat vast.
Ik breng meer tijd in de VS rond dan in Nederland. Ondanks die énorme vraag daar, heb ik er nog niemand over gehoord. Over welke staten heb je het dan in de VS. Oh ja, in Canada (Montreal, Quebec, Three Rivers en Hamilton) heb ik ook nog niemand gehoord over dit geweldige product. Mexico weet ik niet, is een groot land natuurlijk, en ik ben alleen maar in Veracruz geweest het afgelopen jaar.
Google je even naar de certificaten van TNO.
Vervelend hè, dat gezeur over die TNO certificaten die nog niemand heeft kunnen vinden.
Het is zo eenvoudig, Jor. Ik heb het envelopje niet voor JanDokie er opgezet.. En zo lang ik het exclusief kan houden, doe ik dat.
Blijkbaar staat dat envelopje er wel voor JanDokie?
En er is wel degelijk het een en ander op Google te vinden.
Vertel,vertel. De zoektermen graag, die ik het beste kan gebruiken.
To Jor, ik kan geen e-mail van je vinden om uitleg te geven, maar op elke reaktie welke ik ontvang, stuur ik netjes antwoord en de links. Net zoals ik al links heb doorgegeven aan de mensen die dit forum volgen en gevolgd hebben Alleen daar heb ik niets meer van vernomen. Niet per mail of via dit forum. Jammer! Het zal toch wel indruk gemaakt hebben.
Je hebt het e-mailadres ondertussen van Jor, mlmangel en econometrist. En die hebben nog steeds die links niet. Dus wat je hier hebt geschreven komt niet echt geloofwaardig over.
nu het naar de 5dollar een gallon gaat lopen.
Wat voor gallons, engelse of amerikaanse? En wat hebben wij in Nederland met gallons te maken. We gebruiken het metrische stelsel hier, en dan hebben we het over liters.
Een beetje kotter verbruikt €30.000 aan diesel per week. De vis wordt duur betaald.
Een kotter verbruikt 30000 euro aan diesel in de week? Dan is zo'n kotter een heel stuk zuiniger geworden met de huidige brandstofprijzen. je krijgt voor 30000 euro toch de helft minder brandstof dan een jaar geleden.
Brandstof verbruik op een schip gaat in tonnen per dag en niet in een bedrag per week.
Maar ik wil je best wat info geven over de prijzen hoor. Gasolie (diesel) kostte een jaar geleden zo'n 550 dollar per ton, en nu ongeveer 1050 dollar per ton. Ik ben de nodige jaren werkzaam geweest in de scheepvaart, en zijdelings heb ik er nog veel mee te maken. En als er zo'n wondermiddeltje zou bestaan, dan zou het in de scheepvaart allang worden gebruikt. Want jij haalt wel een garnalenkottertje aan die een paar ton per dag verbruikt, maar wat te denken van de grote jongens die 110-130 ton per dag verstoken. Die zouden maar wat blij zijn met zulk een wondermiddeltje, waarmee ze zomaar tot 15% kunnen besparen, en dan nog de verminderde uitstoot, zodat de schepen zonder dure investeringen zomaar aan de seca-eisen kunnen voldoen.