LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] servieswarmer met frontje van de keuken; is dit leverbaar?
servieswarmer met frontje van de keuken; is dit leverbaar?
Enige tijd geleden hebben wij onze keuken (voorzien van Miele inbouwapparatuur) besteld. Wij wilden er graag een servieswarmer bij, maar dan wel uitgevoerd met een frontje van onze keuken (net zoiets als de vaatwasser).
Tot onze verbazing vertelde de keukenleverancier dat zoiets niet bestond, de servieswarmers hebben allemaal een eigen (vast) front. We hebben de servieswarmer maar laten vervallen en een gewone lade genomen, maar achteraf willen we deze toch wel graag hebben. Zijn er geen servieswarmers (desnoods van een ander merk) leverbaar waarbij een frontje van de keuken valt vast te schroeven?
Tot onze verbazing vertelde de keukenleverancier dat zoiets niet bestond, de servieswarmers hebben allemaal een eigen (vast) front. We hebben de servieswarmer maar laten vervallen en een gewone lade genomen, maar achteraf willen we deze toch wel graag hebben. Zijn er geen servieswarmers (desnoods van een ander merk) leverbaar waarbij een frontje van de keuken valt vast te schroeven?
Re: servieswarmer met frontje van de keuken; is dit leverbaar?
Nee.
Weliswaar verbouwen wij nog wel eens zo'n ding, maar dan vervalt de fabrieksgarantie.
Weliswaar verbouwen wij nog wel eens zo'n ding, maar dan vervalt de fabrieksgarantie.
Nee, want ? Waarom zou je dat willen ?? Moet de oven en de koffiezetter ook achter een front ??
Ik heb even een Bosch servieswarmer bekeken en volgens mij moet het hierbij wel lukken. De schroeven tbv frontbevestiging zijn eenvoudig bereikbaar en rondom de opening van de lade is een afdichtrubber bedacht die de warme lucht bij het front vandaan houdt.
Het vervallen van de service zou ik moeten navragen. Volgens mij valt het wel mee omdat je niet in de techniek zit te frutten.
MVG
Het vervallen van de service zou ik moeten navragen. Volgens mij valt het wel mee omdat je niet in de techniek zit te frutten.
MVG
@maxx,
het kan zowel met de Bosch/Siemens alsook met de Miele.
het kan zowel met de Bosch/Siemens alsook met de Miele.
-
Op achterzijde van keukenfront zou ik wel een rvs plaatje zetten, tegen vocht/warmte.
Wij fraisen inderdaad een rvs plaatje van 3mm dik achter in het frontje. Niet allen voor het vocht maar ook voor de bevestiging.
Soms hebben we meerdere van die dingen naast elkaar en dan vinden veel klanten keukenfronten fraaier dan rvs.
Soms hebben we meerdere van die dingen naast elkaar en dan vinden veel klanten keukenfronten fraaier dan rvs.
Heb je trouwens voor zo'n verwarmer een speciale inbouw kast nodig?
Of kan dat in eleke hoge kast worden ingebouwd?
Of kan dat in eleke hoge kast worden ingebouwd?
kan in elke hoge of onderkast.