| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Falcon woekerpolis
Falcon woekerpolis
Mensen ik heb bij Falcon een "Levensplan sparen" (Dus niet voor een hypotheek of zo. Ik betaal sedert 011098 maandelijks € 100. Ik heb momenteel zo'n beetje € 12.000 betaald. Het heeft een looptijd van 15 jaar. Dus ik heb 2/3 betaald.Kreeg onlangs post van die mannen en de waarde bleek € 9.500 te zijn. !!!!!!!!!!!!!! Ik wil hem nu afkopen. Wat zal mij dat opleveren. Ik heb al navraag gedaan bij Falcon maar ik hoor maar niets.
Re: Falcon woekerpolis
Ik ben bang dat er op het forum geen helderzienden zijn, dus welke afkoopwaarde je zal krijgen...?
Over het algemeen geldt dat de kosten voor levensverzekeringen in de eerste jaren worden verrekend. Met een beetje geluk is de opgegeven waarde dan ook de afkoopwaarde.
Voor je gaat afkopen: vraag de verzekeraar wat op basis van de actuele waarde de verwachte eindwaarde zal zijn bij 0, 4, 6 en 8% rendement. Maak dan pas een keuze!
Over het algemeen geldt dat de kosten voor levensverzekeringen in de eerste jaren worden verrekend. Met een beetje geluk is de opgegeven waarde dan ook de afkoopwaarde.
Voor je gaat afkopen: vraag de verzekeraar wat op basis van de actuele waarde de verwachte eindwaarde zal zijn bij 0, 4, 6 en 8% rendement. Maak dan pas een keuze!