LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Giga probleem met ENERGIEDIRECT

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
patjanet

Giga probleem met ENERGIEDIRECT

Ongelezen bericht door patjanet »

Hallo
Ik heb een gigantisch probleem met energiedirect
ik ben november 2006 lid bij hun geworden en het jaar verliep rustig en normaal , tot de eindafrekening toen kwamen er grote problemen want die klopte voor geen cent
Heb hier 100 tal mailtjes voor verstuurdin december werd mijn Voorschot verhoogd naar 121 euro p.m . Zelf vond ik dit nogal gortig en belde of die 121 niet naar 2 maanden verdeeld kon worden dus 60 euro p.m en dan de transportkosten van nuon van 35 euro per maand
Aangezien wij alleen stroom hebben vind ik zelf 95 euro incl transport wel genoeg
Nou na dat verzoek werd mij verteld dat ik dan december en januari had betaald maar de eindafrekening moest ik gewoon betalen in hun voordeel met een verschil van 579 kw/h die te hoog waren aangeslagen
Februari heb ik gewoon netjes betaald de 60 euro en had verzocht dat ze eerst moesten uitzoeken hoe het met de rekening zat
Maart en April werd de voorschot en rekening van mijn banknummer afgehaald zonder enige correctie etc
heb dit dus logischerwijs terug laten storneren en heb beide voorschotten wel overgemaakt
Begin april werd ik er zo ziek van dat ik op woensdag belde naar e.d en er werd door een collega verteld dat ik vrijdags terug gebeld zou worden
Nu 6 weken later is zijn beltegoed nog niet opgewaardeerd want hij moet nog bellen
5 Mei kreeg ik een mail met de rekening hoe het er nu voorstond
Wat staat er tot mijn verbazing in Januari stond open ä 121 euro plus de afrekening die nu wel klopte ..(het ene gat met het andere vullen dus)
op 5 mei gelijk terug gemaild dat het niet de afspraak was dat januari weer zo betaald zou worden
15 mei weer gemaild met het verzoek of ze eens dachten aan terug mailen en een kenmerkje gevraagd voor het geld van de afrekening te betalen
16 mei krijg ik een mail dat de vordering bij intrum justitia ligt en hun de handen er af trekken
wat kan ik nu doen ??
heb wel de ontvangstbevestigingen bewaard dat ik hun gemaild heb
wie oh wie kan mij helpen want wordt er gek van
Gelukkig stap ik op 20 mei over naar ENECO
MAAR DE LAAGSTE PRIJS GARANTIE KLOPT VOLGENS MIJ OOK NIET WANT IK MOET 0,1745 CENT PER KW/H BETALEN

sabrinadekkers

Re: Giga probleem met ENERGIEDIRECT

Ongelezen bericht door sabrinadekkers »

Hoi,

Volgens mij kan je er weinig aan doen, misschien naar het kantoor in best toe gaan, maar daar staat vast 5 man beveiliging en kom je vast ook niet verder.

Ik adviseer je eens het forum met de naam Energie:direct Hoe groot is de chaos te lezen, daar staat helemaal onderaan ergens nuttige info met betrekking tot incasso en duerwaarderskosten.

Succes!!!

Groetjes!!

Gesloten