LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ziggo

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
whitemask
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 mei 2008 15:05

ziggo

Ongelezen bericht door whitemask »

ik heb digi tv totaal kastje is niet goed en zou een nieuwe krijgen maar nee niks gehoort verder kreeg ik geen mail meer heb ik zelf maar weer veranderd vrijdag deed me n internet niet meer dus effe ziggo bellen na meer dan een half uur aan de lijn te zitten zegt de medewerker je kastje is stuk zet hem maar uit ik stuur dinsdag wel iemand krijg een ref nr erbij maar vandaag nog niemand gezien dus ik bel niet meer kost me een hoop geld zo dus denk mail ik effe sturen ze me na @home ik daar heen sturen ze me weer na ziggo nou ik dacht toch effe apeldoorn te bellen :twisted: ik die stekker erin van de modem en raar maar waar na 5 dagen werkte hij toch weer alleen wat traag nou ik denk over te stappen naar een andere ook met tv digitaal wandt dat is ook een zooite krijg rekeningen dak voor twee kastjes moet betalen heb er maar 1 en van @home en van ziggo hoor je niks meer ik ben kwaad oja @home zij nog tegen je moet niet gaan dreigen met dat ik na kassa een brief stuur ze kunnen me wat laterssssss :twisted: :twisted:

Gesloten