LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Lang leve Ziggo
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 19 mei 2008 21:10
Lang leve Ziggo
Sinds kort is Multikabel een fusie aangegaan met een aantal aanbieders en werkt nu onder de naam Ziggo.
Persoonlijk ervaar ik het als een drama. Mijn zakelijke mail lijkt gewoon gedelete en kan ik via webmail niet meer benaderen. Het uploaden van website lukt ook niet meer. En op de site van Ziggo is al helemaal geen info meer te vinden.
Positiviteit is wel mijn instelling , echter nu wat lastig in stand te houden.
Zijn er nog meer mensen met ervaringen van Ziggo? En zijn er eventueel nog tips voor goede profiders???
Persoonlijk ervaar ik het als een drama. Mijn zakelijke mail lijkt gewoon gedelete en kan ik via webmail niet meer benaderen. Het uploaden van website lukt ook niet meer. En op de site van Ziggo is al helemaal geen info meer te vinden.
Positiviteit is wel mijn instelling , echter nu wat lastig in stand te houden.
Zijn er nog meer mensen met ervaringen van Ziggo? En zijn er eventueel nog tips voor goede profiders???
Re: Lang leve Ziggo
Zou je Ziggo niet wat meer tijd gunnen?? Ik ben het wel met je eens dat er aanloopproblemen zijn. Ook klopt het dat de site niet naar behoren werkt, maar om dan direct binnen een week er al zo'n drama van te maken.....
Misschien XS4all als provider kiezen?
pvd
Misschien XS4all als provider kiezen?
pvd
Re: Lang leve Ziggo
Ze hebben het nieuws al gehaald: www.nu.nl
Fijn als je je klanten geen mail terug kunt sturen omdat die
toevallig hotmail hebben.
Kunnen aanloopproblemen zijn maar dan kunnen ze zich wel wat
anders opstellen naar hun klanten.
Nergens lees je er op hun site wat over en als je klaagt beloven
ze binnen 24 uur te reageren, nou ik heb op 15 mei geklaagd en
non niks gehoord!!
Fijn als je je klanten geen mail terug kunt sturen omdat die
toevallig hotmail hebben.
Kunnen aanloopproblemen zijn maar dan kunnen ze zich wel wat
anders opstellen naar hun klanten.
Nergens lees je er op hun site wat over en als je klaagt beloven
ze binnen 24 uur te reageren, nou ik heb op 15 mei geklaagd en
non niks gehoord!!
Re: Lang leve Ziggo
hotmail, wat een kolder, ze sturen dan nog altijd mails naar het hoofdemailaccount, heeft geen ruk met hotmail uit te staan, dus die opmerking slaat al nergens op.
en anders opstellen?
dat hebben ze toch al gedaan?
ze zijn tegenwoordig van 8:00 tot 22:00uur open.
ook op zaterdag en zondag... hoe bedoel je...
Welk bedrijf is nou zo gek om op zondag van vroeg tot zo laat open te zijn? dat vind ik pas inzet.
daarnaast heb ik als ziggo klant nergens last van, alles werkt nog, no problems met hotmail of whatever.
ook geef ik pvd gelijk, give them a break, ze beginnen net, gaat je als klant ook niet in kouwe kleren zitten natuurlijk, maar klein beetje geduld.
heb liever dat die ziggosite een 2wkn. later opengaat en werkt, dan dat alle prive info op het net rondgestrooid wordt doordat het te snel iets de site geplaatst zou zijn.
en anders opstellen?
dat hebben ze toch al gedaan?
ze zijn tegenwoordig van 8:00 tot 22:00uur open.
ook op zaterdag en zondag... hoe bedoel je...
Welk bedrijf is nou zo gek om op zondag van vroeg tot zo laat open te zijn? dat vind ik pas inzet.
daarnaast heb ik als ziggo klant nergens last van, alles werkt nog, no problems met hotmail of whatever.
ook geef ik pvd gelijk, give them a break, ze beginnen net, gaat je als klant ook niet in kouwe kleren zitten natuurlijk, maar klein beetje geduld.
heb liever dat die ziggosite een 2wkn. later opengaat en werkt, dan dat alle prive info op het net rondgestrooid wordt doordat het te snel iets de site geplaatst zou zijn.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 23 mei 2008 22:37
Re: Lang leve Ziggo
Hallo,
Ik las de berichten die allemaal op deze forum zijn gezet.
Om te beginnen bied ik namen ons bedrijf Ziggo oprechte excuses aan voor de ongemakke die men in deze maand heeft ondervonden.
Op 15 mei zijn we 1 bedrijf geworden, en dat is niet echt met een glansende start begonnen.
In de afgelopen weken en nu nog zijn we bezig met het puinruimen.
Onze site:www.ziggo.nl is al actief en onze service is bereikbaar.
De e-mail problemen zijn bij ons bekend, momenteel wordt er hard aan gewerkt om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.
Er wordt ook veel gebeld door voormalige @home klanten dat zij hun factuur online niet kunnen bekijken, helaats is daar momenteel nog geen alternatief voor. medewerkers kunnen de klanten wel vertellen waaruit hun maandelijkse abbonnementskosten bestaan.
Ook biedt Ziggo zijn excuus aan voor de te late brief waarin @home de klant op de hoogte brengt van de eenmalige dubbelle incasso.
Voor die klanten hebben we een betalingsregeling, zij kunnen dan gespreid het abonnement van mei en juni betalen.
Over onze reclame waarin we ons voorstellen, Tja het is even wennen.....
Maar ons doel als Ziggo is om de klant echt 100% te helpen en voordelig gebruik te kunnen laten maken van onze diensten.
Daarnaast wordt onze service nog meer gerichter naar de klant toe.
Meer klant te vredenheid en meer service gerichtheid staat voorop.
Ons motto is dan ook: Ziggo is er voor de klant, niet anders om.
Daarom vraag ik u , geef ons wat meer tijd zodat we ook kunnen laten zien dat we u graag helpen.
Momenteel hebben we de regel dat als een klant met ons belt en hij/zij langer dan 10 minuten in de wacht staat, de gemaakte telefoonkosten aan ons kan terug krijgen via ons contactformulier op onze site: www.ziggo.nl/ optie: klantenservice/ keuze: contactformulier.
Namens ons (Ziggo) nogmaals sorry voor de ongemakken tot opheden, we werken er 24 uur aan en hopen dit zo spoedig te verhelpen.
Ziggo medewerker.
Ik las de berichten die allemaal op deze forum zijn gezet.
Om te beginnen bied ik namen ons bedrijf Ziggo oprechte excuses aan voor de ongemakke die men in deze maand heeft ondervonden.
Op 15 mei zijn we 1 bedrijf geworden, en dat is niet echt met een glansende start begonnen.
In de afgelopen weken en nu nog zijn we bezig met het puinruimen.
Onze site:www.ziggo.nl is al actief en onze service is bereikbaar.
De e-mail problemen zijn bij ons bekend, momenteel wordt er hard aan gewerkt om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.
Er wordt ook veel gebeld door voormalige @home klanten dat zij hun factuur online niet kunnen bekijken, helaats is daar momenteel nog geen alternatief voor. medewerkers kunnen de klanten wel vertellen waaruit hun maandelijkse abbonnementskosten bestaan.
Ook biedt Ziggo zijn excuus aan voor de te late brief waarin @home de klant op de hoogte brengt van de eenmalige dubbelle incasso.
Voor die klanten hebben we een betalingsregeling, zij kunnen dan gespreid het abonnement van mei en juni betalen.
Over onze reclame waarin we ons voorstellen, Tja het is even wennen.....
Maar ons doel als Ziggo is om de klant echt 100% te helpen en voordelig gebruik te kunnen laten maken van onze diensten.
Daarnaast wordt onze service nog meer gerichter naar de klant toe.
Meer klant te vredenheid en meer service gerichtheid staat voorop.
Ons motto is dan ook: Ziggo is er voor de klant, niet anders om.
Daarom vraag ik u , geef ons wat meer tijd zodat we ook kunnen laten zien dat we u graag helpen.
Momenteel hebben we de regel dat als een klant met ons belt en hij/zij langer dan 10 minuten in de wacht staat, de gemaakte telefoonkosten aan ons kan terug krijgen via ons contactformulier op onze site: www.ziggo.nl/ optie: klantenservice/ keuze: contactformulier.
Namens ons (Ziggo) nogmaals sorry voor de ongemakken tot opheden, we werken er 24 uur aan en hopen dit zo spoedig te verhelpen.
Ziggo medewerker.
Re: Lang leve Ziggo
Ik moet even zeggen dat ik als @home klant gewoon mijn rekening online kan bekijken en printen.
Als ik bij de ziggo site mijn postcode intoets, zegt hij dat ik nog @home klant ben, en kan @home aanklikken en zo naar faktuuronline.
Dus ik denk dat anderen dit ook kunnen.
Als ik bij de ziggo site mijn postcode intoets, zegt hij dat ik nog @home klant ben, en kan @home aanklikken en zo naar faktuuronline.
Dus ik denk dat anderen dit ook kunnen.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 23 mei 2008 22:37
Re: Lang leve Ziggo
Beste klant,
Ziggo vindt het geweldig dat u uw factuur online wel kunt zien.
Toch geven wij te kennen dat er in de afgelopen weken wat problemen waren omtrent factuur online.
Het gebied van het voormalige @home is groot, wellicht dat er in uw gebied geen problemen waren.
Ziggo streeft erna om voor al zijn klanten het zo gemakkelijk mogelijk te maken. dat houdt in dat we wel alle opties voor de klant op de site werkend willen houden.
Vandaar dat we continu bezig zijn voor de klanten.
Vr. Groet,
Ziggo medewerker
Ziggo vindt het geweldig dat u uw factuur online wel kunt zien.
Toch geven wij te kennen dat er in de afgelopen weken wat problemen waren omtrent factuur online.
Het gebied van het voormalige @home is groot, wellicht dat er in uw gebied geen problemen waren.
Ziggo streeft erna om voor al zijn klanten het zo gemakkelijk mogelijk te maken. dat houdt in dat we wel alle opties voor de klant op de site werkend willen houden.
Vandaar dat we continu bezig zijn voor de klanten.
Vr. Groet,
Ziggo medewerker
-
- Berichten: 96
- Lid geworden op: 07 mei 2008 14:24
Re: Lang leve Ziggo
@ Ziggo medewerker,
Bedankt voor de wijze waarop je ons wilt helpen op het forum. Graag verzoeken wij je om met contact met ons op te nemen. Dit kan via [email protected] met als onderwerp "webcare".
Ziggo Webteam.
Bedankt voor de wijze waarop je ons wilt helpen op het forum. Graag verzoeken wij je om met contact met ons op te nemen. Dit kan via [email protected] met als onderwerp "webcare".
Ziggo Webteam.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 24 mei 2008 22:17
Re: Lang leve Ziggo
Beste Allemaal
Hier even een berichtje van een Homeklant nu Ziggo!
Laatste weken enorm veel problemen met internet gehad.
Ook inderdaad Motorola modem.Erg trage pc.Geen internetverbinding.
Mijn updater werkte niet.Inderdaad ook steeds de stekker eruit erin .....
Ik had het niet door dat het door Ziggo kwam.Dacht echt eerst virus ofzo.
Ik wou al alles opnieuw installeren.Gelukkig kwam ik op tijd erachter via Radar,dat het een probleem van Ziggo was.Ik had het liever eerder geweten dan alle stress vandien.
Maar let op gaat nu goed tot zover met internet!Hopenlijk blijft het ook goed gaan.Alleen heb ik nog problemen met de Update window's.
Misschien ook dit binenkort opgelost?
We zullen zien.
Vriendelijke Groet van Toos
Hier even een berichtje van een Homeklant nu Ziggo!
Laatste weken enorm veel problemen met internet gehad.
Ook inderdaad Motorola modem.Erg trage pc.Geen internetverbinding.
Mijn updater werkte niet.Inderdaad ook steeds de stekker eruit erin .....
Ik had het niet door dat het door Ziggo kwam.Dacht echt eerst virus ofzo.
Ik wou al alles opnieuw installeren.Gelukkig kwam ik op tijd erachter via Radar,dat het een probleem van Ziggo was.Ik had het liever eerder geweten dan alle stress vandien.
Maar let op gaat nu goed tot zover met internet!Hopenlijk blijft het ook goed gaan.Alleen heb ik nog problemen met de Update window's.
Misschien ook dit binenkort opgelost?
We zullen zien.
Vriendelijke Groet van Toos
Re: Lang leve Ziggo
Beste Ziggo medewerker.....
Zwaar moedeloos en depressief stuur ik je dit berichtje vanuit een psychiatrische inrichting, waar ik met uitputtingsverschijnselen ben opgenomen vanwege de ellende met tele2!!!!
Ik heb net een heel verhaal op het forum over tele2 achtergelaten, en zat nog even wat te koekeloeren ( om wat te kalmeren...)op Radar toen ik op dit forum stuitte.
Ik had eerlijk gezegd nog niet gehoord over het bestaan van Ziggo.
Ik heb inmiddels de site even bezocht en wat ik lees staat mij wel aan.
Maar..........wat kan Ziggo nu precies wel en niet waar maken???
Ik heb al 1.5 jaar grote ellende met tele2! En was niet van plan om me wederom te verbinden met een "criminele organisatie".
Ik wil graag wederom een compleet pakket met: telefonie, digitale tv en internet. Kan Ziggo dit zonder overstapproblemen waarmaken.
Mijn contract met tele2 loopt eind dit jaar af.
Is Ziggo dan in staat de aanloopproblemen achter zich te laten en de beloftes waar te maken?
Kan Ziggo trouwens digitale tv via adsl leveren of moet ik aangesloten zijn op de kabel?
Ik hoop dat jullie werkelijk de provider zijn zoals jullie je voor willen doen! Het zou een hele verademing zijn!
Zwaar moedeloos en depressief stuur ik je dit berichtje vanuit een psychiatrische inrichting, waar ik met uitputtingsverschijnselen ben opgenomen vanwege de ellende met tele2!!!!
Ik heb net een heel verhaal op het forum over tele2 achtergelaten, en zat nog even wat te koekeloeren ( om wat te kalmeren...)op Radar toen ik op dit forum stuitte.
Ik had eerlijk gezegd nog niet gehoord over het bestaan van Ziggo.
Ik heb inmiddels de site even bezocht en wat ik lees staat mij wel aan.
Maar..........wat kan Ziggo nu precies wel en niet waar maken???
Ik heb al 1.5 jaar grote ellende met tele2! En was niet van plan om me wederom te verbinden met een "criminele organisatie".
Ik wil graag wederom een compleet pakket met: telefonie, digitale tv en internet. Kan Ziggo dit zonder overstapproblemen waarmaken.
Mijn contract met tele2 loopt eind dit jaar af.
Is Ziggo dan in staat de aanloopproblemen achter zich te laten en de beloftes waar te maken?
Kan Ziggo trouwens digitale tv via adsl leveren of moet ik aangesloten zijn op de kabel?
Ik hoop dat jullie werkelijk de provider zijn zoals jullie je voor willen doen! Het zou een hele verademing zijn!
Re: Lang leve Ziggo
denk dat die ziggo medewerker idd wat meer NL in schrift moet leren beheersen om zich te uit te spreken naar de klanten toe.
het barst van de taalfouten, k zou me doodschamen.
het barst van de taalfouten, k zou me doodschamen.
Re: Lang leve Ziggo
Ik ben van Multikabel nu bij Ziggo terecht gekomen. Kan een hoop zaken zoals email alias instellingen, fax service niet meer vinden.
Ik had het niet meer dan normaal gevonden als Ziggo op de website voor de abonneers van de 3 verwchillende providers even een FAQ hade gemaakt, met de wijzigingen en "wat vind ik nu nu waar".
Zoiets eenvoudigs en voor- de hand liggends hebben ze nagelaten.
Helaas voor Ziggo...ik was erg tevreden over Multikabel en Ziggo heeft meteen een slechte beurt gemaakt nadat ik een half uur heb moeten zoeken naar mijn fax-service instellingen (die ik overigens niet gevonden heb)
Ik had het niet meer dan normaal gevonden als Ziggo op de website voor de abonneers van de 3 verwchillende providers even een FAQ hade gemaakt, met de wijzigingen en "wat vind ik nu nu waar".
Zoiets eenvoudigs en voor- de hand liggends hebben ze nagelaten.
Helaas voor Ziggo...ik was erg tevreden over Multikabel en Ziggo heeft meteen een slechte beurt gemaakt nadat ik een half uur heb moeten zoeken naar mijn fax-service instellingen (die ik overigens niet gevonden heb)
Re: Lang leve Ziggo
sinds 28-2 heb ik een 3 in 1 pakket.
Helaas tot op heden geen telefoon en nog geen digitale ontvanger.
De klantenservice spreekt zichzelf steeds tegen en ook reageren zij niet op mijn e-mails.
Je betaald ondertussen gewoon lekker door.
Het schijnt zo te zijn dat je een activeringsbrief moet krijgen met code en dat je dan kunt bellen. Wat ik niet begrijp is dat ze die activeringsbrief niet even maielen of zo.
Mijn telefoonnummer is op de service site bekend, maar het telefoon lijntje activeren nee dat is te veel gevraagt. Maar wel gewoon betalen.
IK BAAL HIER VAN!!!!
Helaas tot op heden geen telefoon en nog geen digitale ontvanger.
De klantenservice spreekt zichzelf steeds tegen en ook reageren zij niet op mijn e-mails.
Je betaald ondertussen gewoon lekker door.
Het schijnt zo te zijn dat je een activeringsbrief moet krijgen met code en dat je dan kunt bellen. Wat ik niet begrijp is dat ze die activeringsbrief niet even maielen of zo.
Mijn telefoonnummer is op de service site bekend, maar het telefoon lijntje activeren nee dat is te veel gevraagt. Maar wel gewoon betalen.
IK BAAL HIER VAN!!!!
-
- Berichten: 96
- Lid geworden op: 07 mei 2008 14:24
Re: Lang leve Ziggo
@Mk1
Wij vinden het erg vervelend dat u problemen ondervind met uw telefoon- en TV Digitaal aansluiting. Hiervoor onze excuses. Wij willen graag uw klacht in behandeling nemen. Als u een e-mail zendt met uw klantgegevens naar [email protected] met als onderwerpregel "webcare" nemen wij uw klacht in behandeling.
Met vriendelijke groet,
Ziggo Webteam
Wij vinden het erg vervelend dat u problemen ondervind met uw telefoon- en TV Digitaal aansluiting. Hiervoor onze excuses. Wij willen graag uw klacht in behandeling nemen. Als u een e-mail zendt met uw klantgegevens naar [email protected] met als onderwerpregel "webcare" nemen wij uw klacht in behandeling.
Met vriendelijke groet,
Ziggo Webteam
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 27 mei 2008 19:22
Re: Lang leve Ziggo
Hallo,
Wij hebben het gehele pakket van @home, nu ziggo.
Dat wil dus zeggen, televisie, internet en telefonie.
Nu hebben we sinds maart telefonie erbij gepakt omdat dit goedkoper is.
Maar nu hebben we sinds afgelopen donderdag 22 mei geen telefoon meer!!! De lijn is helemaal dood.
Al meerdere malen gebeld en iedere keer gaan ze de modem resetten en moeten we de stekkers eruit halen en de testtelefoon ertussen. Vrijdag ben ik begonnen met bellen en iedere keer hetzelfde verhaal... We worden er moedeloos van!! Niemand die je even kunt zeggen van je kunt ons op de mobiel bereiken want je moet dan zoveel mensen bellen.
Zeggen ze gewoon heel simpel, ja mevrouw binnen 3 werkdagen komt er iemand. Nou wij netjes het hele weekend thuis gebleven maar niemand gezien. Bij ziggo zien ze zaterdag en zondag ook als werkdag omdat de technische dienst en de klantenservice dan open is.
Vandaag beloofden ze alweer binnen 3 dagen te komen, maar van de eerdere meldingen was niets te vinden. We hadden wel referentienummers gekregen, maar nee hoor niets.
Nou dan zitten we dus al vanaf donderdag zonder telefoon!!!
De rest doet het overigens prima....
Wij hebben het gehele pakket van @home, nu ziggo.
Dat wil dus zeggen, televisie, internet en telefonie.
Nu hebben we sinds maart telefonie erbij gepakt omdat dit goedkoper is.
Maar nu hebben we sinds afgelopen donderdag 22 mei geen telefoon meer!!! De lijn is helemaal dood.
Al meerdere malen gebeld en iedere keer gaan ze de modem resetten en moeten we de stekkers eruit halen en de testtelefoon ertussen. Vrijdag ben ik begonnen met bellen en iedere keer hetzelfde verhaal... We worden er moedeloos van!! Niemand die je even kunt zeggen van je kunt ons op de mobiel bereiken want je moet dan zoveel mensen bellen.
Zeggen ze gewoon heel simpel, ja mevrouw binnen 3 werkdagen komt er iemand. Nou wij netjes het hele weekend thuis gebleven maar niemand gezien. Bij ziggo zien ze zaterdag en zondag ook als werkdag omdat de technische dienst en de klantenservice dan open is.
Vandaag beloofden ze alweer binnen 3 dagen te komen, maar van de eerdere meldingen was niets te vinden. We hadden wel referentienummers gekregen, maar nee hoor niets.
Nou dan zitten we dus al vanaf donderdag zonder telefoon!!!
De rest doet het overigens prima....
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 27 mei 2008 19:22
Re: Lang leve Ziggo
Erg flauw hoor....
Re: Lang leve Ziggo
hoi bij mij zouden ze ook komen vandaag maar zijn ook niet geweest en dat zullen ze ook niet doen ze houden je aan het lijntje
Re: Lang leve Ziggo
Familie van mij probeert nu al weken een totaalpakket aan te vragen bij Ziggo maar dit lukt gewoon niet.
Eerst aangevraagd bij Multikabel eind april. Wel direct een bevestigingsmail maar verder nooit meer wat gehoord.
Later na de fusie nog een poging via de site van Ziggo maar ook nu weer geen enkel teken van leven.
Die fusie was al meer dan een jaar geleden bekend, dus de ICT-ers van Ziggo hadden gewoon hun werk moeten voorbereiden en uitvoeren in plaats van dat amateuristisch gepruts waarbij aanvragen van klanten verloren gaan.
En als er dan toch iets mis gaat, kan gebeuren, communiceer dan met de klant. Zet het op je site, laat klanten niet in het ongewisse en stop dan tijdelijk de mogelijkheid tot aanmelden.
Eerst aangevraagd bij Multikabel eind april. Wel direct een bevestigingsmail maar verder nooit meer wat gehoord.
Later na de fusie nog een poging via de site van Ziggo maar ook nu weer geen enkel teken van leven.
Die fusie was al meer dan een jaar geleden bekend, dus de ICT-ers van Ziggo hadden gewoon hun werk moeten voorbereiden en uitvoeren in plaats van dat amateuristisch gepruts waarbij aanvragen van klanten verloren gaan.
En als er dan toch iets mis gaat, kan gebeuren, communiceer dan met de klant. Zet het op je site, laat klanten niet in het ongewisse en stop dan tijdelijk de mogelijkheid tot aanmelden.
Re: Lang leve Ziggo
Laatst werd het abonnementsgeld afgeschreven en ook internetbeveiliging. Dit had ik 3 maanden geleden opogezegd. Maart en april niet afgeschreven. Ineens in mei toch weer afgeschreven, ik heb het al twee maanden niet meer. Geprobeerd te mailen, kan niet, bellen, kan ook niet. Heb nog een klacht: vaak is de site van Ziggo niet te bereiken, ik kan niet inloggen. Dacht dat het aan de modem lag, maar deze is goed. Met casema nooit klachten gehad, nu in een paar weken Ziggo al meer klachten dan in 1 jaar Casema. Misschien zeg ik wel op.
Re: Lang leve Ziggo
Beste Yogibear, ik kom even naast u liggen vanwege de reeds ruim 5 maanden durende problematiek rond het verwerken van mijn opzegging van 12move bij Telfort die mij geheel tegen mijn wil heeft ingelijfd. Suicidaal als ik ben, lijkt een onmiddellijke opname onvermijdelijk
Geplaatst op 24 Mei 2008 21:59 door yogibear
Beste Ziggo medewerker.....
Zwaar moedeloos en depressief stuur ik je dit berichtje vanuit een psychiatrische inrichting, waar ik met uitputtingsverschijnselen ben opgenomen vanwege de ellende met tele2!!!! Laughing Laughing Laughing
Ik vermoed echter dat de ziggomedewerker geen ziggo medewerker is gezien de reactie van het webcare team.
Ik adviseer u nog even de problematiek rond deze fusie van providers aan te kijken. Tegen het einde van het jaar verwacht ik dat duidelijk zal zijn of Ziggo de service op een acceptabel niveau heeft weten terug te brengen zoals ik bij Casema gewend was , waar ik overigens pas sinds half december vorig jaar klant was. Voorbeeld: de ene dag een vraag via de website, de andere dag inhoudelijk antwoord. Ik hoop dat Ziggo op weg gaat naar een zelfde kwaliteit. De ene dag een vraag en binnen een paar dagen inhoudelijk antwoord i.p.v. een standaard bericht na een dag of 5 waarin geen antwoord op de gestelde vraag gegeven wordt.
Ik geef de moed t.a.v. Ziggo niet op en verwacht dat de kwaliteit van de zorg voor de klant zal verbeteren.