LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] schandalige praktijken KPN

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
medeleeuw

schandalige praktijken KPN

Ongelezen bericht door medeleeuw »

ik heb bij de kpn internetplus bellen voor 44,95 pm mijn factuur bedraagd iedere maand rond de 50 euro.
Nu werd ik vorige maand gebeld door een medewerkster van kpn of ik sneller wilde internetten (WIE WIL DIT NIET) zo kon ik 1 jaar gratis sneller internetten normaal 8 euro pm maar nu het eerste jaar gratis.
Nu ben ik niet zo iemand die alles maar geloofd dus heb ik meerdere malen gevraagt of het echt wel gratis was, ja het was echt gratis het eerst jaar.
Wat schetst mijn verbazing deze maan bleek mijn factuur veel hoger ruim 16 euro dus ik gebeld met de klantenservise van kpn a 10 ct per minuut dat gesprek duurde ruim 40 minuten omdat ik steeds met een ander werd door verbonden, daar bleek mijn internetplus bellen te zijn veranderd en niks gratis sneller internetten.
Ik heb de medewerker verteld wat er was gebeurd deze heeft dit abonnement geannuleerd en me weer terug gezet naar het oude.
Toen kwam er een E-mail van de kpn ze hadden 25 euro in rekening gebrach voor het annuleren van het andere abonnemen wat zogenaamd gratis was.
Dit vind ik echt schandalig ik ben ook niet van plan die 25 euro te betalen.
Dus u bent gewaarschuwd als u door de kpn word gebeld

d bannink

Re: schandalige praktijken KPN

Ongelezen bericht door d bannink »

Zo werd ik ook gebeld door de kpn.
Omdat ik zo'n goede klant was, mocht ik een maand lang hi eindeloos online proberen, dit was een maand lang gratis.
dus na een maand de klantenservice opgebeld en het internet via de mobiele telefoon stopgezet, allemaal geen probleem.

krijg ik vandaag de telefoonrekening, staat er helemaal onderaan:

eenmalige kosten, wijzigen abonnement: 17 euro!
ik heb nooit een abonnement genomen, dit hebben ze ook niet verteld in het telefoongesprek. en bij het stopzetten van het internetten ook niet.

dit valt mij erg tegen van KPN

Gesloten