LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] waaschuwing KPN

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
medeleeuw

waaschuwing KPN

Ongelezen bericht door medeleeuw »

let op als je door een medewerkster van kpn word gebeld en ze willen je een sneller internet aanbieden.
Normaal 8 euro extra pm maar nu het eerst jaar gratis.
Mooi niks gratis en voor het terug zetten naar je oude abonnement rekenen ze 25 euro, terwijl je door ze op een schandalige manier bent misleid

Piet1953

Re: waaschuwing KPN

Ongelezen bericht door Piet1953 »

Het komt tegenwoordig zo vaak voor dat vertegenwoordigers van bedrijven over de telefoon toezeggingen en aanbiedingen doen, die later niet nagekomen worden!!

Je staat dan als klant zonder bewijs, heel vervelend. Eigenlijk zou je dat soort gesprekjes moeten tapen, maar dat zal wel niet mogen volgens de Nederlandse privacy-wetgeving...

Mijn advies: vraag altijd de naam van de medewerker, waarmee je onderhandelt en sta erop, dat de aanbieding eerst op papier naar je wordt toegestuurd, alvorens je beslist er op in te gaan of niet.

En als ze dat niet willen of zeggen niet te kunnen: er gewoon niet op ingaan.

medeleeuw

Ongelezen bericht door medeleeuw »

ja normaal gesproken doe ik dit ook maar was het nu vergeten, maar heb wel gevraagd of ze dat schifftelijk wilde bevestigen van dat jaar gratis.
Dit is niet gebeurd maar ze hebben gewoon mijn abonnement om gezet, maar het ergste is nog dat ze nog 25 euro in rekening durven brengen voor het herstel

Marion

Ulbe

Ongelezen bericht door Ulbe »

Ik ben ook benadert door KPN met hetzelfde voorstel,

Er is mij dus ook niet verteld dat er €25,- kosten aan verbonden zijn bij het terugzetten naar het oude "Go" abonnement!, dergelijke stiekeme dingen horen dus niet bij een aanbieding, ik ben voorzichtig geworden met aanbiedingen van KPN,

Wel zat ik er weer een jaar aan vast wanneer ik hier op was ingegaan,

Gelukkig heb ik het voorstel niet aangenomen, omdat ik toch van internet aabieder wil wisselen, KPN wordt onderhand knap gedateert als het op internet snelheid aankomt,

Betrouwbaarheid van KPN is zondermeer goed te noemen,

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

Normaal 8 euro extra pm maar nu het eerst jaar gratis.
Lijkt me een goede aanbieding.
Mooi niks gratis en voor het terug zetten naar je oude abonnement rekenen ze 25 euro
Wat dacht je gratis te krijgen. Ik neem aan, dat je de verhoging van 8 euro gedurende 12 maanden niet hoeft te betalen. Je dacht toch niet, dat je een jaar gratis internet zou krijgen. Of wel soms.
En met de overgang naar een sneller abonnement vervalt een vorig abonnement. Er is geen sprake van een 'proefperiode' van 1 jaar. Je kiest gewoon voor een nieuwe abonnement, wat sneller is en waarvoor je het eerste jaar geen extra kosten betaald.

Of zie ik het nu helemaal verkeerd?

Ulbe

Ongelezen bericht door Ulbe »

De aanbieding van KPN is op zich niet onredelijk, wel zit je er onmiddelijk weer een jaar aan KPN vast,

Wanneer je de nieuwe snelheden gewend bent, ga je niet meer klooien met de oude snelheid, dus je gaat zo wie zo weer terug naar het Lite Pakket van KPN, tenzij wanneer je alleen maar email en website's bekijkt,

Een betere optie is veranderen van provider, en zit je nergens meer aan vast, KPN is een prima provider, maar helaas veel en veel te traag met de concurentie in dezelfde prijsklasse,

Je bent even wat geld kwijt voor administratie- en verzendkosten, maar je krijgt er een sneller pakket voor terug, alleen afwachten over de betrouwbaarheid van de nieuwe provider..., want die wil in de praktijk nog wel eens minder zijn..., :(

Succes met deze afweging,

Vriendelijke groeten,

Ulbe

Gesloten