LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] lamp nu

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: lamp nu

Ongelezen bericht door D1RK »

Via de site voor oplichters en een zoekopdracht van Google zou ik bij deze firma maar 1 ding adviseren, bestel iets duurder onder rembours, want zolang ze geen geld hebben lopen ze sneller, niet leveren is volle bedrag en bij wel leveren maar een beperkte winstmarge en de rente winst over alle klagers is erg hoog!
Als ex Webwinkel eigenaar weet ik dat je bij bepaalde collega winkeliers deze nooit vooruit volledig moet betalen en sommige ook nooit aanbetalen, en dat leveren ze meestal wel snel en op tijd, want ze willen graag de winst binnen halen!
Van alle vooruit betaalde is het aantal klachten vele malen hoger dan de rembours bestellingen en dat zegt mij genoeg!

marlennesterk
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 apr 2008 15:57

Re: lamp nu

Ongelezen bericht door marlennesterk »

Wat ik nu wel eens zou willen weten: Wie is dan wel die leverancier van dhr Swinkels.......

Tros Radar: hoe is het mogelijk dat iemand zich achter smoezen blijft verschuilen en hiermee jaren door kan gaan?
Het wordt hoog tijd dat dit uitgezocht wordt!

audiofreak
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 jul 2007 15:23

Re: lamp nu

Ongelezen bericht door audiofreak »

Ik begrijp er ook niet van waarom TROS RADAR hier niets aan doet. Ik vraag me uberhaupt af of de TROS RADAR REDACTIE of moderators wel meeleest op dit forum.
Als je het internet afstruint kom je toch heel wat topics tegen op de diversen forums die over deze oplichter gaan en op zich moet dat al genoeg reden zijn om er iets mee te gaan doen.

Veder blijf ik erop attent maken dat men AANGIFTE BLIJFT DOEN bij de politie. Hoe meer aangiften hoe eerder men de zaak wel gaat aanpakken.
Ook kan men bij de consumentbond ook terecht wel of geen lid. Men is hiervan op de hoogte gesteld door een lid en men is bereid om alles te verzamelen en bij voldoende aanmeldingen gaat men er ook iets aan proberen te doen.

Consumentenbond tel.nummer :070-4454545. ma-do 9-21 uur.

Hier nog een link waar dit ook wordt gezegd en waar je je ook kan melden op dit forum over je eigen bestelling die niet geleverd is.
http://www.internetoplichting.nl/index. ... c=2258.300

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: lamp nu

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Overigens, naast aangifte Lamp.nu

Dat overigens dringend aan te raden is zou men ook kontakt opo kunnen nemen met [email protected] want bij mijn weten is deze man nog niet failliet verklaard en dus nog persoonlijk aansprakelijk te stellen vor het niet teruggeven van vooruitbetalingen.

Als alle schuldeisers dit gaan doen zal hij overigens zeer waarschijnlijk wel failliet gaan (en zelfs na het uitspreken van een vonnis door de rechtbank blijft hij verantwoordelijk voor die schulden)

Wat de politie mag doen met de "pluk ze"wetgeving mag u natuurlijk ook doen.
Laat barbetje maar hangen!

Grootvader

sonnheim
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mei 2008 21:27

Re: lamp nu

Ongelezen bericht door sonnheim »

Beste mensen,

Van een kale kip is het slecht veren plukken. 13 mei jl. heeft de rechtbank Den Bosch het bedrijf van Jack Swinkels en zijn vrouw bekend onder de naam Lighty verlichting VOF en dus ook lamp.nu failliet verklaard :evil:

SWINKELS Uitspraak faillissement op 13 mei 2008
LIGHTY VERLICHTING V.O.F. Uitspraak faillissement op 13 mei 2008
LEYENDECKER Uitspraak faillissement op 13 mei 2008


E.e.a. is terug te vinden op de website van de rechtbank Den Bosch onder Insolventies, rechtspersoon en dan het KvK nummer 17110357 intypen. Een kind kan de was doen, toch wel handig dat internet (behalve als je een lamp hebt besteld bij lamp.nu)

Iedere actie richting Swinkels is zinloos. Rest jullie slechts de gang naar de curator in de hoop ooit nog iets van je geld terug te zien. Die kans is volgens mij overigens erg klein, ook ik kan naar mijn ruim 300 euro fluiten :(

Als curator is aangesteld:
mr. P.C.H.H. Kager
Adres: Postbus 665 5700AR Helmond
Telefoon: 0492-529130

Succes met het vinden van een nieuw lamp!

Rob

lamp.niet
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 mei 2008 17:31

Re: lamp nu

Ongelezen bericht door lamp.niet »

De site Lamp.nu is inmiddels verwijderd, maar hij gaat nu verder onder de naam verlichting.nu , dus de problemen zullen weer van voor af aan beginnen

lamp.niet
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 mei 2008 17:31

Re: lamp nu

Ongelezen bericht door lamp.niet »

:shock: :shock: :shock:
Laatst gewijzigd door lamp.niet op 28 mei 2008 11:53, 1 keer totaal gewijzigd.

ondernemer-
Berichten: 234
Lid geworden op: 01 nov 2007 08:29

Re: lamp nu

Ongelezen bericht door ondernemer- »

Gaat U nu reclame maken hier????

Volgens mij heeft u de gedrag regels niet gelezen
Laatst gewijzigd door ondernemer- op 29 mei 2008 07:45, 1 keer totaal gewijzigd.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: lamp nu

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 27 Mei 2008 21:38 door lamp.niet

Alle klanten die zijn gedupeerd door Jack Swinckels van Lamp.nu wil ik het volgende bieden:


Abusemail naar Tros-Radar onderweg! Dit is tegen de forumregels.
Het is niet toegestaan advertenties te plaatsen op het forum of allerlei commerciële of non-commerciële bedrijven en organisaties te promoten.
Bezoekers zullen elkaar en anderen respecteren.
Bijdragen, die verwijzen of linken naar websites, die de wettelijke grenzen en/of de grenzen van het fatsoen overschrijden naar interpretatie van de redactie, kunnen verwijderd worden .
Laatst gewijzigd door jor op 28 mei 2008 14:03, 1 keer totaal gewijzigd.

lamp.niet
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 mei 2008 17:31

Re: lamp nu

Ongelezen bericht door lamp.niet »

heb ik inmiddels gedaan , was niet op de hoogte van deze regel.

excuus

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: lamp nu

Ongelezen bericht door jor »

Geen probleem, kan gebeuren.

Mvg Jor.

haroldenangela
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jun 2008 11:29

Re: lamp nu

Ongelezen bericht door haroldenangela »

Hoi allemaal,

Wij staan inmiddels op de lijst van voorlopig erkende crediteuren. De curator meldt verder dat het er niet naar uit ziet dat enige uitkering aan crediteuren kan worden voldaan.

Succes allemaal.

anton79
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 mei 2008 22:59

Re: lamp nu

Ongelezen bericht door anton79 »

In mei 2007 hebben wij via de site een lamp bestelt. Om de lamp te ontvangen moesten we eerst het geld over maken. Daarna zou de lamp bestelt worden en opgestuurd worden. Aangezien we de lamp zo vlug mogelijk wilden hebben, boekten we het geld dezelfde dag nog over. Tot op heden hebben we nu nog steeds geen lamp ontvangen. We hebben een aantal keren geprobeerd contact op te nemen met deze zaak, maar tevergeefs. ook vele mails verstuurt met de vraag waar de lamp bleef. En iedere keer dezelfde reactie!! De lamp zou de volgende lading binnen moeten komen, maar ook weer later in de week geen lamp. Zelfs de rechtsbijstandverzekering opgebeld.Ze adviseerden ons een aangetekende brief te sturen met daarin een tijdslimiet voor het versturen van de lamp en anders ons geld terug. Maar ook dit was tevergeefs en 3 weken later kregen we de brief weer terug gestuurt.
De verzekering kon ons niet helpen, want het gaat om een bedrag onder de 200 euro, Na de brief nog meer emails verstuurt, maar gen reactie hierop.
Ik vind dat als ik lees dat er veel meer mensen zijn die hetzelfde zijn overkomen dat deze man aangepakt moet worden en hier mee moet stoppen!!!

Gesloten