LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort Abonnementsduur

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Rahid
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 mei 2008 14:29

Telfort Abonnementsduur

Ongelezen bericht door Rahid »

Beste mensen,

Ik wil een abonnement van telfort afsluiten. Alleen nu is mijn vraag hoeveel jaar zit je aan de contract vast of kan je elke maand opzegge? :?:
En is de internet die ze leveren goed of slecht?


Rahid

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Telfort Abonnementsduur

Ongelezen bericht door TdeHond »

Persoonlijk ben ik al vanaf 14 december 2007 bezig om Telfort te overtuigen dat ik nooit klant bij hen geweest ben. Tot nu toe zonder succes.

Ik wacht nu het incassobureau af omdat ik na 3 onbeantwoorde brieven, niet beantwoord d.m.v. brief van Telfort en 10+ emails aangaande deze problematiek nog steeds onterechte facturen ontvang omdat men structureel het opzeggen bij 12move per migratiedatum 12move naar Telfort weigert te verwerken. Het heeft dus geen zin om aan mijn 4de brief te beginnen.

Ik zou dus zeggen: bent u niet van plan om tot de dood erop volgt bij Telfort te blijven, geen abonnement afsluiten want men is in staat u volledig onvrijwillig in te lijven tot uw nabestaanden gaan proberen op te zeggen.

Zie o.a. forum Telfort maakt fout op fout.

Er zijn echter zeer tevreden klanten waar de verbinding werkt,

Gesloten