Hallo,
Wij hebben 2 jaar geleden onze 2 beleggingsverzekeringen opgezegd, omdat we toen al zagen dat de kosten veel te hoog waren.
Heeft het nu dan wel zin om ons aan te sluiten bij stichting verliespolis?
Wie kan ons helpen.
Patrick
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] beleggingsverzekering opgezegd
Re: beleggingsverzekering opgezegd
Hallo,
Jullie hebben de woekerpolis beleggingsverzekeringen opgezegd, graag wil ik van jullie weten of er problemen zijn geweest met jullie beleggingshypotheek. Je leest zoveel dat je niet meer weet hoe het nou zit. Ik heb een volledige belegginshypotheek daar aan gekoppeld een woekerpolis Reaal verzekeringen Partecipatie sparen daaraan gekoppeld de overleidingsrisico verzekering. Ik wil hier van af zal dit kunnen? de hypotheek laten voor wat het is en een levensverzekering elders afsluiten?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met jullie ervaring.
Alvast bedankt.
Groetjes Maria.
Jullie hebben de woekerpolis beleggingsverzekeringen opgezegd, graag wil ik van jullie weten of er problemen zijn geweest met jullie beleggingshypotheek. Je leest zoveel dat je niet meer weet hoe het nou zit. Ik heb een volledige belegginshypotheek daar aan gekoppeld een woekerpolis Reaal verzekeringen Partecipatie sparen daaraan gekoppeld de overleidingsrisico verzekering. Ik wil hier van af zal dit kunnen? de hypotheek laten voor wat het is en een levensverzekering elders afsluiten?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met jullie ervaring.
Alvast bedankt.
Groetjes Maria.