LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sms dienst 7880

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Bartversieck
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 mar 2008 18:55

Re: sms dienst 7880

Ongelezen bericht door Bartversieck »

Ik ging ervanuit dat het iets serieus was, juist omdat het op mijn "Gmail" stond, maar nu ben ik dus eigenlijk "gewoon" méér dan vijfhonderd euro kwijt, en naar wie gingen die dan: naar mijn provider?

daniel2
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mar 2008 13:57

Re: sms dienst 7880

Ongelezen bericht door daniel2 »

hoi,
ook ik heb een hogo rekening van het nummer 7880.
op mijn rekening staat dat ik om de 2 a 3 dagen 3 smsjes krijg a 1,26euro terwijl ik NOOIT iets ontvang!
ook heb ik me NOOIT voor iets aangemeld.

is er geen manier om het geld terug te vorderen?

want dit is pure OPLICHTERIJ!!!

Bartversieck
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 mar 2008 18:55

Re: sms dienst 7880

Ongelezen bericht door Bartversieck »

Ik heb nog iets ontdekt: die berichtjes kwamen altijd aan op een tijdstip dat niet overeenkomt met het onze, want er werd steeds een uur vroeger aangegeven, dus ik SMSte echt met iemand in Engeland, maar de laatste paar berichtjes was het verschil ineens vele uren, want het was hier toen al laat in de namiddag en daar nog maar amper ochtend, plus "ze" had het over "Koninginnedag", wat iets van bij jullie, Nederlanders, is, terwijl "ze" zogegezegd wéét dat ik een Vlaming ben.

glorys6
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 mei 2008 18:50

Re: sms dienst 7880

Ongelezen bericht door glorys6 »

wou ff reageren op dit item ben dus via datingsite Lexa cq Meetic in aanraking gekomen met een meisje en dus kwam ik op sms service 7880....wat er gebeurde...in no time was het profiel, inclusief foto, in no time van deze datingsite verdwenen toen ik eenmaal aan het smsen was, eerst waren haar ogen bruin en toen ineens groen, haar lengte was eerst 167 en toen ineens 176, haar gewicht was eerst 63 kg en toen ineens 70 kg...moet ik nog ff doorgaan???....kortom doe me een lol en verbrand dat nummer 7880 ff lekker....en nog ff over datingsite Lexa...heb ook wel degelijk een serieus contact meegemaakt met een heuse bestaande vrouw....maar dus niet via 7880!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!....het is maar even dat jullie het weten....en bovendien staat het profiel van deze dame nog steeds op Lexa/Meetic dus....maar niet altijd klopt het wat je ziet....doe me lol en wees extra voorzichtig met die tering datingsites......groeten uit Arnhem.....doei

Bartversieck
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 mar 2008 18:55

Re: sms dienst 7880

Ongelezen bericht door Bartversieck »

Was u ook zoveel geld kwijt trouwens?

Smsafmelden.info
Berichten: 18
Lid geworden op: 13 mei 2008 10:18

Re: sms dienst 7880

Ongelezen bericht door Smsafmelden.info »

Op http://www.smsdienstregister.nl/smsdien ... nst_6.html staat hoe je je kunt afmelden van deze smsdienst.

Je moet 'STOP' smsen naar 7880. Wanneer dat niet werkt kun je het volgende proberen:
Bellen naar 0900-6623375
Een emailbericht sturen naar [email protected] (vermeld hier ook je mobiele telefoonnummer)

Bartversieck
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 mar 2008 18:55

Re: sms dienst 7880

Ongelezen bericht door Bartversieck »

Het is nu wel zo dat ik géén berichtjes meer krijg, maar ik heb toen dus inderdaad toch héél véél geld verloren eigenlijk.

Funky-Vinny

Re: sms dienst 7880

Ongelezen bericht door Funky-Vinny »

Beste Des123,

Als je naar www.mobdesk.com gaat zie je daar oplossingen staan. Klik op de nederlandse vlag en je komt op de site.

Ik zie dat je al meerdere opties hebt geprobeerd. Ik heb er zelf ook last van gehad en toen was ik ook naar deze site gegaan en heb ik een e-mail gestuurd naar [email protected] met daarin vermeld mijn mobiele nummer en dat ik me wilde afmelden hiervoor. Dezelfde middag heb ik nog een mailtje terug gehad dat het was gelukt ( dit was vrijdag 20 juni ) en tot heden heb ik geen enkel mailtje meer ontvangen van dat nummer ( ik kreeg er een stuk of 10 per dag ).

Succes.

Groeten, Vincent

Funky-Vinny

Re: sms dienst 7880

Ongelezen bericht door Funky-Vinny »

Weet je wat nou wel leuk nieuws is, dan toen ik in de mei vakantie in china op vakantie was, eefje ( 'het meisje achter het nummer 7880' ) mij ook heeft gesmst, en nu heb ik dus een 06 nummer :twisted: . Op een vage manier is haar 06 nummer dus op mijn abonnements rekening komen te staan. Want ik weet 100% zeker dat zij de enige is waarvan ik smsjes heb gekregen.

Jammer genoeg reageert ze nu niet meer :evil:

lauiee
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 aug 2008 16:29

Re: sms dienst 7880

Ongelezen bericht door lauiee »

ik heb net als Tre steeds van die berichtjes met Veel plezier met een extra week msn op je mobiel!

ik had eerst inderdaad via live messenger msn voor mobiel gedownload
na een maand verschenen de berichtjes!

nadat mijn telefoon gestolen is en ik een nieuwe simkaart met mijn oude nummer kreeg bleven ze komen...
ik ging de rekening nog eens extra na en bleek dat ik ook elke maand heel veel geld moest betalen!
ik heb dat AE uit maar geprobeerd nu en ik hoop dat het werkt.

ebos
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 aug 2008 13:32

Re: sms dienst 7880

Ongelezen bericht door ebos »

Kan iemand mij vertellen hoe ik hier vanaf kan komen oorzaak ongewenste smsjes van duistere aanbieders.
m vr gr.

gothteen
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 aug 2008 04:59

Re: sms dienst 7880

Ongelezen bericht door gothteen »

Hoi daar, ik wou nog eventjes iets kwijt.

Mijn vriend heeft een tijdje voor een smsdienst gewerkt, genaamd SMS Friends. Deze dienst heeft o.a website's genaamd Star-chat.be en .nl. Verder zijn ze op tv te zien snachts (sbs geloof ik).

Mijn advies aan iedereen, Niet smsen naar diensten zoals 7880 (voor be) of 2323 (voor nl). Deze zijn idd van mobdesk en de eigenaren van deze smsdiensten zijn totaal niet betrouwbaar. Er zijn GEEN dames, het zijn gewoon mensen die achter hun pc een berichtje via het internet beantwoord, en mannen aan de sms lijn houden tot ze een ons wegen, alleen maar om geld te verdienen.

Mijn advies: Dont start with this, erafkomen is lastiger dan ermee beginnen:)

Groetjes, Angela

Otodemo
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 sep 2008 22:24

Re: sms dienst 7880

Ongelezen bericht door Otodemo »

En voor de goede orde, ze zijn ook al bezig op marktplaats.nl.
Dus nieuwe lezers wees allert op eenzame vrouwen die contact zoeken!!

rickylate
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 nov 2008 11:50

Re: sms dienst 7880

Ongelezen bericht door rickylate »

Hallo,

is er iemand die weet of het zin heeft om geld terug te eisen. Volgens mijn rechtsbijstandsverzekering moet ik een aangetekende brief versturen. deze zoekt voor mij wel uit of dat er iets aan te doen is.

ik heb ook al contact met de politie gehad maar deze kunnen niks doen aangezien er geen concrete aanwijzingen zijn van oplichting, omdat ik niet kan bewijzen dat ik mezelf niet aangemeld heb.

De jurofoon(09001411) zegt dat ik wel een rechtszaak kan aanspannen maar omdat het met de bewijslast heel moeilijk word, ik kan niet aantonen dat ik me niet aangemeld heb, en als de bewijslast omgedraaid zou worden, dat het bedrijf moet kunnen aantonen dat ik me wel aangemeld heb, dan nog sta ik zwak omdat hun waarschijnlijk gegevens hebben die mij "schuldig" verklaren.

het gaat bij mij om 100-en euro's en het lijkt erop dat ik ze kwijt ben. Ik heb nu via internet en door telefonisch contact met de desbetreffende bedrijven hopelijk alles stop kunnen zetten. Mijn rekening van november zal uitsluitsel moeten kunnen geven daarover.

Voor eenieder die ze nodig heeft volgen hier de telefoonnummers van diverse bedrijven die zich ophouden met deze vorm van sms-verkeer

Mobile bridges: 088 2200200
Mobillion bv: 031 864 8833
Cellgate: 070 346 5387

Hopende hiermee mensen te helpen.

Gr Rickylate

popey 4
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 nov 2008 23:47

Re: sms dienst 7880

Ongelezen bericht door popey 4 »

:evil:

hallo iedereen ,

ben ook in de val van 7880 getrapt vond het niet geloofwaardig van bij aanvang maar mij waren enkel 0900 nummers gekend en mijn dochter kende het nummer ook niet .
vind het echt schandalig dat mensen op zo een lage manier geld verdienen niet allen laag ook heel makkelijk ik ga nu niet echt armer worden van die 100 € dat ik kwijt ben maar kan met voorstellen dat het voor bepaalde mensen veel geld is en het is zeker ook de manier waarop
diefstal noem ik het en waarschijnlijkn og moeilijk op te sporen ook
hopelijk raak ik er makkelijk vanaf maar aan de reacties te zien gaat het niet simpel zijn
nu zal anders rap gedaan zijn zet er desnoods mijn raadsman op simpel

groeten iedereen en bedankt voor de goede raad
popey 4

Famke26
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 dec 2008 23:17

Re: sms dienst 7880

Ongelezen bericht door Famke26 »

Hallo ook ik ben er in getuind heeft me deze week veel geld gekost en wel voor het nm MS 7222 wat staat op de website

www.crazydevil-chat.com

Pas hier allemaal voor op ik ben me euros kwijt is een waarschuwing

Smsafmelden.info
Berichten: 18
Lid geworden op: 13 mei 2008 10:18

Re: sms dienst 7880

Ongelezen bericht door Smsafmelden.info »

Op de SMS Afmelden website staan wat afmeldcodes, het sturen van STOP naar 7880 zou moeten werken.

pa3jem
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 jan 2009 16:08

Re: sms dienst 7880

Ongelezen bericht door pa3jem »

Bij de volgende website wordt binnen 3 dagen alle sms waarvoor er geld van je rekening wordt afgeschreven of je tegoed wordt geplunderd volledig geblokkeerd

http://www.smsdiensenfilter.nl

Je moet hierbij je telefoonummer opgeven waarop de sms-en binnenkomen. Vervolgens krijg je een code via de website die vervolgens via je telefoon moet sms-en naar een opgegeven nummer.
Op de website wordt precies vermeld wat de kosten zijn (iets meer dan €0,25).

franck846
Berichten: 52
Lid geworden op: 22 jan 2009 22:01

Re: sms dienst 7880

Ongelezen bericht door franck846 »

ff googlen en doe je voordeel ermee



mobilebridges
Nieuwe Steen 2 E-F
1625 HV Hoorn NH
NEDERLAND
t: 088-2200200
w: http://www.mobilebridges.com
e: Email Mobile Bridges International




Mobillion B.V.
Copernicuslaan 30
6716 BM Ede
Postbus 554
6710 BN Ede

tel.: +31 318 64 88 33
fax.: +31 318 64 88 39





bezoek en postadres:

Cellgate
Parkstraat 22
2514 JK Den Haag



Contact gegevens:

algemeen tel : 070 - 346 53 87
fax : 070 - 346 56 45
email : [email protected]
website : http://www.cellgate.nl/

Gesloten