LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Minimale maat apothekers)lade?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Lizzylizzz
Berichten: 96
Lid geworden op: 16 feb 2008 15:14

Minimale maat apothekers)lade?

Ongelezen bericht door Lizzylizzz »

Hoi!

Ik wil graag dat het SMEG fornuis 15 cm naar voren komt t.o.v. de aanrecht. Daardoor zie je de zijkanten van het fornuis. Vind ik eigenlijk niet zo mooi. Keukenadviseur raadt aan aan beide zijden van het fornuis extra kastjes/laatjes te plaatsen met daarop graniet. Lijkt mij ook mooier. Maar wat is de minimale maat van zo'n kastje, wil het zo klein mogelijk houden. Mag bv alleen een uitschuifdeel voor flessen zijn oid. Er staan 80 cm brede lades gepland, maar kan ze natuurlijk ook van 60 nemen zodat de keuken niet te lang wordt.

Heb ik het een beetje begrijpelijk uitgelegd???

groetjes,
Lizzie

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Minimale maat apothekers)lade?

Ongelezen bericht door kweenie »

Ik vraag me wel af waarom je dat formuis dan 15 cm naar voren zou willen hebben. Wat is de reden daarvoor?

Lizzylizzz
Berichten: 96
Lid geworden op: 16 feb 2008 15:14

Re: Minimale maat apothekers)lade?

Ongelezen bericht door Lizzylizzz »

Ik vind het mooi als het kookgedeelte naar voren komt. Maakt het geheel wat speelser...

Sjoerd15
Berichten: 243
Lid geworden op: 13 sep 2006 00:13

Re: Minimale maat apothekers)lade?

Ongelezen bericht door Sjoerd15 »

dat is een beetje merkafhankelijk, maar de meeste merken hebben die kastjes vanaf 15 cm.

Lizzylizzz
Berichten: 96
Lid geworden op: 16 feb 2008 15:14

Re: Minimale maat apothekers)lade?

Ongelezen bericht door Lizzylizzz »

15 cm zou mooi zijn, ga vandaag weer een paar zaken af, en dan leg ik het even voor...

Lizzylizzz
Berichten: 96
Lid geworden op: 16 feb 2008 15:14

Re: Minimale maat apothekers)lade?

Ongelezen bericht door Lizzylizzz »

Toch in overleg besloten het kookgedeelte niet naar voren te plaatsen, omdat het het mooist is naast het fornuis 2 x 30 cm kasten te plaatsen, maar daardoor de keuken te lang wordt.

Gesloten