LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Horst Keukens Wie heeft ervaring en wat is de kwaliteit?
Horst Keukens Wie heeft ervaring en wat is de kwaliteit?
Enkele weken geleden, zijn wij bij een keukenboer langs geweest die na het zien van onze ruimte en eisen ons een Horst Keuken aanbood.
De vraag is nu, met welke keuken (fabrikant) is deze te vergelijken en wat is de kwaliteit?
De vraag is nu, met welke keuken (fabrikant) is deze te vergelijken en wat is de kwaliteit?
Re: Horst Keukens Wie heeft ervaring en wat is de kwaliteit?
snap nu waarom er nog geen antwoord is gegevenkeukenboer
-
In prijs / kwaliteit ligt Horst ongeveer tussen Bribus en Rotpunkt in.
M.a.w. : Laag segment
Wij dachten dat de naam keukenboer een ingeburgerde naam was in de keukenwereld, nee dus. Ons excuus dan ook aan een ieder die in het vak zit en hierdoor beledig zijn.
Overigens de verkoper en verkoopster van de keukenzaak waren zeer correct en behulpzaam.
Overigens de verkoper en verkoopster van de keukenzaak waren zeer correct en behulpzaam.
@KP
was een grapje, maar inderdaad keukenverkoper of adviseur klinkt een stuk vriendelijker.
Horst is een kleinere keukenfabrikant.
In Nederland verkocht onder zowel de eigen merknaam als no name of als flexdesign.
Nette keuken te vergelijken met Nobilia, Ballerina, e.d.
was een grapje, maar inderdaad keukenverkoper of adviseur klinkt een stuk vriendelijker.
Horst is een kleinere keukenfabrikant.
In Nederland verkocht onder zowel de eigen merknaam als no name of als flexdesign.
Nette keuken te vergelijken met Nobilia, Ballerina, e.d.
't zijn dus echt wel keukenboeren hee.
we moeten niet te sentimenteel gaan doen hier en het beestje bij de naam blijven noemen,
we moeten niet te sentimenteel gaan doen hier en het beestje bij de naam blijven noemen,
Prijzen lijst van bribus,hier te downloaden:
http://www.bribus-keukens.nl/algemeen/index.html
Dit zouden meer leverancies moeten doen.
http://www.bribus-keukens.nl/algemeen/index.html
Dit zouden meer leverancies moeten doen.
-
Als keukenmonteur met 20 jaar ervaring in alle 3 de merken kan ik je melden dat dit de grrotste bulls.. is die ik ooit gehoord heb.In prijs / kwaliteit ligt Horst ongeveer tussen Bribus en Rotpunkt in.
Horst is een prima middenklasser voor een relatief lage prijs. Blum hang- sluitwerk etc. en snelle nalevringen bij evt. service (uit ervaring) Prima keuken en bij een goed gevoel/ goede prijs gewoon doen.
Bribus en Rotpunkt zijn allebei drama's.....
-
Inderdaad............als je met deze 3 merken werkt kan je horst een middenklasser noemen, als je met meerdere merken zou werken zou je `middenklasser` aan geen van deze drie merken willen relaterenAls keukenmonteur met 20 jaar ervaring in alle 3 de merken
Horst is een prima middenklasser
heb je als GWTE een ban gekregen....kom je terug als keukenkast!?
Sorry even tussendoor....
Behoort een Schmidt keuken ook tot dit "lage segment" ?
Mvg
Behoort een Schmidt keuken ook tot dit "lage segment" ?
Mvg
Ik vindt een Schmidt zeker geen laag segment.
-
Schmidt ligt boven Rotpunkt in kwaliteit en is bijna vanzelfsprekend ook iets prijziger.
Wij als vakmensen praten liever van meubelbeslag...Blum hang- sluitwerk etc.
(G)e(W)e(TE)en (At your service)
Beste GeweTEEN?!
New but not so improved. Nog steeds moeite met spelling maar toch weer mensen wijzen op hun taalgebruik.
MVG
Makss
New but not so improved. Nog steeds moeite met spelling maar toch weer mensen wijzen op hun taalgebruik.
MVG
Makss
Leuk hoor Maxx, kan ik eindelijk weer op het forum (Zware sencuur) betrap jij me weer op een type fout...
GWTE
GWTE
-
Ahum... zelfs censuur is te moeilijk.............kan ik eindelijk weer op het forum (Zware sencuur)
En Eerste bericht heeft niets met topic te maken, leert u dan niets van uw fouten?
-
Natuurlijk goed zaken doen met keukenmensen die het groene boekje beter kennen dan de gebruiksvoorschriften of handleidingen van de meest voorkomende apparatuur. Ik houd me liever aan de vrije spelling van het witte boekje (augustus)! Ik heb in navolging van de zogenaamde literaire elite ook mijn eigen spelling ingevoerd: de vrije spelling.
Schmidt keukens is de nummer één keuken in Frankrijk. De kasten hebben aan de binnenkant dezelfde kleur als aan de buitenkant, dat is tegenwoordig best bijzonder! Worden vertegenwoordigd door Hagro keukens uit Hoogeveen…
GWTE (At Your Service)
Schmidt keukens is de nummer één keuken in Frankrijk. De kasten hebben aan de binnenkant dezelfde kleur als aan de buitenkant, dat is tegenwoordig best bijzonder! Worden vertegenwoordigd door Hagro keukens uit Hoogeveen…
GWTE (At Your Service)
Ik heb in navolging van de zogenaamde literaire elite ook mijn eigen spelling ingevoerd: de vrije spelling.
Ok dan even een elitair lesje Nederlands.
Schmidt keukens .............Worden vertegenwoordigd door Hagro keukens uit Hoogeveen…
Fout....Schmidt Keukens WORDT vertegenwoordigd door Hagro. Ik wist niet dat er nu ook al een groen boekje voor grammatica bestond. Het bewuste boekje circuleert vermoedelijk alleen in elitaire literaire kringen die blijkbaar niet verder zijn gekomen dan elementair onderwijs.
Anyway, ik ben blij dat je terug bent Gerrie. Life was the same without you.
MVG
Makks
-
De kasten hebben aan de binnenkant dezelfde kleur als aan de buitenkant, dat is tegenwoordig best bijzonder!
WHOEHAAA GWTE noemt dus ook een Rotpunkt "best bijzonder!"
Wel knap dat ie een keer antwoord op een topicvraag geeft al was het maar 35% van zijn verhaal...........