LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Rotpunkt keuken uit Duitsland
Rotpunkt keuken uit Duitsland
Wij hebben ons oog laten vallen op een Rotpunkt keuken (Lucido) en hebben in Nederland een offerte op laten stellen. Nu hoorden we dat de aanschaf van een keuken in Duitsland gekoper kan. Wie heeft er een goed adres / goede Rotpunkt-verkoper in Duitsland? Hoe zijn je ervaringen en heb je veel kunnen besparen?
-
Re: Rotpunkt keuken uit Duitsland
Rotpunkt Rabe & Meyer Küchen
GmbH & Co. KG
Ladestraße 52
32257 Bünde
GmbH & Co. KG
Ladestraße 52
32257 Bünde
-
Hmmmm toch grappig dat ik altijd lager kan dan een Rabe en Meijer offerte....
Zou het dan toch niet zo goedkoop zijn in Duitsland
Zou het dan toch niet zo goedkoop zijn in Duitsland
-
Een Rothpunk'd offerte uit NL die nog te duur is..?? Het moet niet gekker worden hier.. Wil je er geld op toe krijgen ofzo?
Ik heb anders nog wel een vuurkorf met wat boomstronken voor je, kan je daar lekker op gaan koken..
Ik heb anders nog wel een vuurkorf met wat boomstronken voor je, kan je daar lekker op gaan koken..
-
Rotpunkt? niet in Nederland, én niet in Duitsland kopen. Koop alsjeblieft iets fatsoenlijks...
Gewoon lekker in Nl een keukentje kopen voor 1999 inclusief montage en 25 jaar genieten van je mooie aanschaf
prima spul dat Rotpunkt; niets mis mee !
Succes.
Succes.
keuken op zich is misschien ok , maar de leveringen zijn voor een dealer vaak een ramp. Niet altijd compleet en relatief veel beschadigd.
Daarom hoor je van veel verkopers : "niet doen"!
Daarom hoor je van veel verkopers : "niet doen"!
is Systemat beter?
Waarom gebruiken zo weinig mensen de zoekfunctie toch niet.
-
Of hun ogen.. of hun handen in de showroom..
Als je het kwaliteitsverschil niet eens ziet tussen die 2 dan ben je een Rotpunk'd waard. KLAAR.
Dan ben ik maar een zgn. gefrustreerde verkoper. Rotpunk'd is en blijft een laagsegment keuken. Leuk voor een jaartje of 2-3.
Als je het kwaliteitsverschil niet eens ziet tussen die 2 dan ben je een Rotpunk'd waard. KLAAR.
Dan ben ik maar een zgn. gefrustreerde verkoper. Rotpunk'd is en blijft een laagsegment keuken. Leuk voor een jaartje of 2-3.
mrs Jones Jones,
Je kunt gewoon een rotpunkt keuken kopen hoor!!
Ik heb rotpunkt keuken met siemens apparatuur gekocht bij een winkel in Tiel en ben er super tevreden over.
Trouwens die winkel geeft offerte's met netto prijzen voor kasten apparatuur en tevens zijn ze ook heel goedkoop met hun werkbladen. Het werkblad was daar standaard de helft goedkoper dan bij de ander winkels waar ik ben geweest. Is een werkblad van graniet. Weet iemand hoe dit kan.
En tot mijn verbazijn kregen we daar ook geen gezeur met onderhandelen, ze geven de prijs en dat is het. Ze zijn trouwens echt voordelig en als je er over na wilt nadenken hebben ze daar alle begrip voor en krijg je de computer tekening en de offerte mee. Dit kunnen ze ook zeggen want ze zijn gewoon voordelig.
Tevens hebben ze ook goede garantie voorwaarden. Je hoeft geen aanbetaling te doen, hoefde officieel pas te betalen bij levering, maar ik heb het overgemaakt een week voor de levering van de keuken want dat was ook mogelijk.
Was een zeer fijne ervaring na een aantal keren onder druk te zijn gezet bij andere winkels.
De offerte thuis door genomen en daar stonden idd alle apparaten veel goedkoper in als in het boek van siemens. Heb de offerte mee gekregen en ben 3 weken later opnieuw een afspraak gemaakt en werd toen net zo vriendelijk geholpen als bij mijn eerste bezoek aan de winkel. Heb hier dus ook mijn keuken gekocht.
De verkoper is toen zelf de keuken op komen meten.
Leveren en plaatsen ging ook allemaal oke.
Kortom ik ben helemaal tevreden.
Je kunt gewoon een rotpunkt keuken kopen hoor!!
Ik heb rotpunkt keuken met siemens apparatuur gekocht bij een winkel in Tiel en ben er super tevreden over.
Trouwens die winkel geeft offerte's met netto prijzen voor kasten apparatuur en tevens zijn ze ook heel goedkoop met hun werkbladen. Het werkblad was daar standaard de helft goedkoper dan bij de ander winkels waar ik ben geweest. Is een werkblad van graniet. Weet iemand hoe dit kan.
En tot mijn verbazijn kregen we daar ook geen gezeur met onderhandelen, ze geven de prijs en dat is het. Ze zijn trouwens echt voordelig en als je er over na wilt nadenken hebben ze daar alle begrip voor en krijg je de computer tekening en de offerte mee. Dit kunnen ze ook zeggen want ze zijn gewoon voordelig.
Tevens hebben ze ook goede garantie voorwaarden. Je hoeft geen aanbetaling te doen, hoefde officieel pas te betalen bij levering, maar ik heb het overgemaakt een week voor de levering van de keuken want dat was ook mogelijk.
Was een zeer fijne ervaring na een aantal keren onder druk te zijn gezet bij andere winkels.
De offerte thuis door genomen en daar stonden idd alle apparaten veel goedkoper in als in het boek van siemens. Heb de offerte mee gekregen en ben 3 weken later opnieuw een afspraak gemaakt en werd toen net zo vriendelijk geholpen als bij mijn eerste bezoek aan de winkel. Heb hier dus ook mijn keuken gekocht.
De verkoper is toen zelf de keuken op komen meten.
Leveren en plaatsen ging ook allemaal oke.
Kortom ik ben helemaal tevreden.