LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] internet plus .

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
vreez058

internet plus .

Ongelezen bericht door vreez058 »

ik heb internet plus met onbeperkt bellen van planet ,de langzaamste verbinding ,toch vind ik het nog vrij duur ,ik overweeg een overstap te maken wie kan mij advizeren .Ik betaal zo n 55 euro per maand plus 4,95 voor het antwoordapparaat .
Wie heeft een idee en kan mij een goed advies ggeven .

Jan1

Re: internet plus .

Ongelezen bericht door Jan1 »

Kijk eens op bellen.com

vreez058

Ongelezen bericht door vreez058 »

Dank je wel voor het reageren
Heb jij bij telfort goede ervaringen ,is de aansluiting gemakkelijk en het telefonisch verkeer zonder problemen ?
Het is fijn als er mensen zijn met goede ervaringen .
Ik heb in het begin met planet heel veel problemen gehad ik heb een abolement van 1 jaar wordt automatisch in oktober verlengt .Vandaar dat ik nu vast rond kijkt .Ik hben nu 2 jaar bij planet maar ik ben aan het rondkijken of er een internet verbinding is met bellen want bellen doe ik heel veel !waar ik wat goedkoper mee klaar ben .

TdeHond

Ongelezen bericht door TdeHond »

.Vandaar dat ik nu vast rond kijkt .Ik hben nu 2 jaar bij planet maar ik ben aan het rondkijken of er een internet verbinding is met bellen want bellen doe ik heel veel !waar ik wat goedkoper mee klaar ben .
Als de aansluiting meteen goed lukt en het modem niet defect is, heeft u geen probleem en heb ik diverse goede berichten gelezen.

Ik ervaar grote problemen met Telfort rond administratief rond krijgen opzegging oude provider ( 12move) wat ingelijfd is bij Telfort. Ondanks 2 opzegbrieven naar 12 move, 3 brieven naar Telfort, 1 telefonische opzegging bij Telfort omdat dit gevraagd werd in brief van destijds 12move ben ik ingelijfd bij Telfort.
Ook 10 + emails naar Telfort mocht niet baten. Nu wacht het incassobureau omdat ik weiger een bedrijf waar ik nooit klant van geweest ben maandelijks geld aan te geven.

Als u dus daar nog ooit weg wilt, raad ik Telfort af.

Ulbe

Ongelezen bericht door Ulbe »

Misschien is Tele2 een optie, zover ik weet heeft deze provider een helpdesk die het lokale tarief rekent,

@home was ook een goede provider, maar nu met Ziggo wordt er bij deze helpdesk ook € 0.10 per minuut gerekent!,

Zelf werk ik via KPN InternetPlusBellen GO, een prima provider met weinig problemen maar ook ik zit te denken aan het swichen naar een andere snellere provider, die nog goedkoper is ook!,

Maar weer afwachten of er niet te veel gezeur komt met de nieuwe provider, :?

Even goed oriënteren dus,

Veel succes en vriendelijke groeten,

Ulbe.

TdeHond

Ongelezen bericht door TdeHond »

@ Vogels
Daar ga ik zeker naar kijken.

ik heb ook een paar keer positieve berichten gelezen over Solcon. Eigenlijk nooit iets negatiefs over gelezen.

Alice schijnt ook een ramp te zijn, dus het valt niet mee om een betaalbare en goede provider te vinden.

Dat er iets fout gaat, heb ik wel begrip voor, maar de manier waarop het opgelost wordt vind ik eigenlijk belangrijker.

Maar goed, ik geloof dat de providers nu ook een z.g. zorgplicht zelf moeten gaan regelen, wat daar dan ook mee bedoeld wordt. Ik ben benieuwd of ze dat gaat lukken.

Gesloten