LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MEEUS VASTGOED MANAGEMENT BREDA

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
jasontak

MEEUS VASTGOED MANAGEMENT BREDA

Ongelezen bericht door jasontak »

NA INSCHRIJVING EN UITERAARD BETALING VAN HET INSCHRIJF GELD GEVEN ZE NIET THUIS JE BETAALD VOOR NIKS 35 EURO! AANBIEDEN VAN EEN WONING KUN JE BIJ DEZE ORGANISTAIE WEL VERGETEN, DIT ZIJN GEWOON ORDINAIRE DIEVEN EN MAFFIA PRAKTIJKEN ECHTE OPLICHTERS 1E KLAS NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT IN ZEE GAAN MET DEZE LUI!!!!

EEN GEWAARSCHUWD MENS TELT TENSLOTTE VOOR TWEE!!

pbarendse

Re: MEEUS VASTGOED MANAGEMENT BREDA

Ongelezen bericht door pbarendse »

Lekker genuanceerd ook weer...
Trouwens, je hoeft niet te schreeuwen, we zijn niet blind!

jasontak

SCHREEUW NIET WEET NIET WAT JIJ ONDER SCHREEUWEN VERSTAAT?!

MAAR GOED.... BLIJKBAAR ZIJN ER TOCH NOG MENSEN GEINTERESSEERD EN DE OPLICHTERS FIRMA WELKE MEEUS HEET!

OF HEB JE MISSCHIEN GELD TEVEEL DAN WEET IK NOG WEL EEN GOED DOEL!

roro25

Ongelezen bericht door roro25 »

je caps lock staat aan............... dat heet nu schreeuwen zie gedragsregels voor posten...

MLF

Ongelezen bericht door MLF »

meeus staat bekend als een jaren lang goed bedrijf, misschien bent u iets vergeten? Ga het even na.

even uw hoofdletters uitzetten

jasontak

Hallo

bedankt voor jullie reactie had de gedragsregels nog niet gelezen ten aanzzien van hoofdletters maar goed om uw vraag te beantwoorden ik dacht dat namelijk ook dat meeus een goed bedrijf zou zijn en nee ik ben niks vergeten ze houden je gewoon aan het lijntje ik heb eerst kritisch naar me zelf gekeken uiteraard voor dat ik eventueel kritiek uit op een ander maar goed ze hebben me gewoon beduveld en wil anderen waarschuwen hiervoor

calimer

Ongelezen bericht door calimer »

Onzin, zijn absoluut geen oplichters. Sterker nog, een van de meer betrouwbare verhuurders van particuliere woningen. Overigens kun je ze bellen en hebben ze een kantoor, dus kun je langsgaan.
Maareh, ik weet wel dat ook zij wachtlijsten hebben, wel niet zo lang als woningstichtingen maar wel wachtlijsten. Misschien gewoon te weinig geduld? Of misschien km je qua inkomen wel niet voor veel woningen in aanmerking? De eigenaren van de woningen die ze verhuren (vaak institutionele beleggers) stellen nogal hoge inkomenseisen. Als je voor weinig in aanmerking komt, zul je wel eens moeten wachten ja. Maar om meteen oplichters op een forum te zetten omdat je niet meteen een huis krijgt of een reactie zodra je begint te piepen vind ik nogal ongenuanceerd eerlijk gezegd.

jasontak

Bedankt voor je reactie als je mijn eerste bericht goed had door gelezen dan kon je zien dat ik eerst kritisch naa mezelf heb gekeken echter ondanks dat ik een top inkomen heb en en een vast dienstverband houden ze je aan het lijntje

dus voortaan eerst goed lezen alvorens je kritiek gaat uiten

en by the way werk jij niet voor meeus?!

of dien je een ander belang?

calimer

Ongelezen bericht door calimer »

Nee hoor ik werk niet voor hen. Alleen weet ik wel hoe ze werken en dat er veel mensen al met woningen geholpen zijn bijhen. Snel en goed, zoals het hoort. Maar wat gebeurt er als je ze belt dan? Niet bereikbaar, wordt je belooft dat er teruggebeld wordt? En als je langsgaat?(overigens is het niet mijn bedoeling om te beweren dat je niet naar jezelf kijkt voor je iets post, maar mijn ervaring is dat er hier wel erg vaak mensen op een forum posten zonder dit te doen, of beweren dit wel gedaan te hebben, totdat het tegendeel verder blijkt op het moment dat er doorgevraagd wordt of tegengas gegeven wordt)

jasontak

ik wordt idd van het kastje naar de muur gestuurd

pbarendse

Ongelezen bericht door pbarendse »

Geef eens wat meer details dan... Op deze manier wordt er niemand wijzer van!

ShelleBel

Ongelezen bericht door ShelleBel »

Mijn vader heeft sinds kort een woning bij hen gehuurd. Puntje bij paaltje, hij heeft een compleet andere appartement gekregen dan waar hij op had gereageerd (nieuw appartementencomplex Vathorst,Amersfoort) Ik wist namelijk zeker dat hij op Beijerinck had gereageerd wat uit zou komen op 810 euro excl. p.m. uiteindelijk heeft hij nu een appartement van 880 euro excl. p.m. toch een aardig verschil op jaarbasis. Toen hij de sleutel kreeg op 1 april werd hem verteld dat de lift defect was. MAAR dat hij dus 2 weken huur terug gestort zou krijgen.Dus 440 euro zou hij pas de volgende maand hoeven te betalen. Nu 3 maanden later nog steeds geen 440 euro gezien. Ze zeggen nu dat ze het niet verplicht waren. En er dus ook nu van af zien om 440 euro terug te storten. BELACHELIJK!!! De lift heeft het uiteindelijk anderhalve maand niet gedaan. Geweldig om al die zooi dus naar boven te tillen via het trappenhuis. (NOT). Al met al, ik heb hem overgehaald om nu direct een ander appartement te zoeken. Want dit is niet de bedoeling natuurlijk. Had dit niet verwacht van Meeús. Geen wonder dat er pas 5 appartementen zijn verhuurd van de 166. Luxe appartementen? Ja dat wel.. alleen kon je de twee grootste muren dus echt niet bepaald behangklaar noemen. Zoals werd vermeld in het contract. Weer een lesje geleerd :?

ariecarnisselande

Ongelezen bericht door ariecarnisselande »

Huur sinds 2 jaar een appartement met bijbehorende garage boven het winkelcentrum carnisseveste, via Meeus.

Nu heeft de garagedeur in deze korte periode al diverse storingen gehad, waardoor de garagedeur weigert open te gaan. Mij inmiddels 2 keer overkomen. Bewoners die er al langer dan 2 jaar wonen, vaker.

Dus wat doe je als je naar je werk wilt gaan, maar voor een dichte garagedeur staat, je belt het service/ storingsnummer. Dan begint pas echt de ellende, de service-medewerker doet geen enige moeite om zsm een monteur langs te sturen; de firma die de storing volgens Meeus moet verhelpen, is helemaal niet verantwoordelijk voor de garagedeur (wat je niet van Meeus, maar van de betreffende firma te horen krijgt); Meeus belt zelf niet terug om te vertellen hoe lang het kan gaan duren, of en wanneer de deur opengemaakt kan worden; en meeus weigert tegemoet te komen in vergoeding voor alternatief vervoer, lees taxi!

1 keer heb ik ruim 2 uur moeten wachten op het openen van de deur, en onlangs 4 uur! Ipv enige verontschuldiging of vergoeding, zegt meeus een 24-uurs contract te hebben met hun garagedeur storingsdienst. Dus als een storingsmonteur binnen 24-uur op lokatie is, is meeus niets te verwijten. Leuk om te weten in geval van een calamiteit!

Verder is het complex dusdanig slecht voor hulpdiensten bereikbaar, dat ambulance-personeel, heel creatief moet zijn, om bij je appartement te komen! Zo kan een bureau-stoel dienen om je naar de ambulance te transporteren.......daar de brancard niet bij je appartement kan komen!

Dit alles is bij meeus bekend, maar verbetering kost geld.......en dat willen ze je alleen afhandig maken, dus.....ik ga dan ook zsm op zoek naar een beter alternatief.

Een gewaarschuwd mens telt voor 2!

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

jasontak schreef:Bedankt voor je reactie als je mijn eerste bericht goed had door gelezen dan kon je zien dat ik eerst kritisch naa mezelf heb gekeken echter ondanks dat ik een top inkomen heb en en een vast dienstverband houden ze je aan het lijntje

dus voortaan eerst goed lezen alvorens je kritiek gaat uiten

en by the way werk jij niet voor meeus?!

of dien je een ander belang?
Iemand met een "topinkomen" laat zich niet aan het lijntje houden, toch?

Gesloten