LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Van @home naar Ziggo

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Jos1949
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mei 2008 15:44

Van @home naar Ziggo

Ongelezen bericht door Jos1949 »

Ik vind het ronduit schandalig dat zonder enige waarschuwing @home wordt omgezet in Ziggo.
Nadat alles is omgezet ontvang ik een brief waarin excuses wordt aangeboden dat we zo slecht werden voorgelicht.
Tevens moeten we nu vooruit gaan betalen voor een produkt dat minimaal 2 keer per eruit ligt van met een tijdsduur van circa 6 uur tot een hele dag.
Hetzelfde is mij gebeurt met Internet Security Pak. Een kort mailtje waarin stond dat mijn virusscanner van € 1.95 werd omgezet in Internet Service Pak van € 3.95.
Mijn PC lijkt nu wel eentje uit de jaren negentig zo traag.
Na de helpdesk te hebben gebeld is er nog steeds geen oplossing maar ben ik wel heel wat eurootjes lichter van dat bellen.

Zijn er meer van zulke ervaringen met @home?

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: Van @home naar Ziggo

Ongelezen bericht door queenfan »

Het is al een tijd bekend dat dit zal gaan gebeuren, ook is er begin deze maand een brief in je brievenbus gevallen met daarin het een en ander over de samenwerking en naamswijziging.

Strom in een glas water dit topic.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Van @home naar Ziggo

Ongelezen bericht door TdeHond »

zie topic Ziggo

Heijntje
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mei 2008 15:28

Re: Van @home naar Ziggo

Ongelezen bericht door Heijntje »

ben ik niet helemaal mee eens queenfan wij kregen 15 mei de brief door de brievenbus met de mededeling en 16 mei is het ingegaan.

en over samenwerking/ fuseren hadden ze wel eens wat duidelijker mogen zijn het word je zomaar promt verloren ff vertelt.

tulips
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 mei 2008 14:32

Re: Van @home naar Ziggo

Ongelezen bericht door tulips »

HALLO WAT IK ERGER VIND MEN BOEKT GEWOON AL HET DUBBELE TARIEF AF IN VERBAND MET DE ZG 3 MND VOORUIT BETALING TERWIJL DIT AL EENS TER SPRAKE WAS IN 2004 TOEN HEB IK OOK AL 3MND HET DUBELE TARIEF BETAALD ZODAT IK 3 MND EEN VOORUIT BETALING HAD NU NA 4 JAAR MAG IK DUS WEER HET DUBELLE TARIEF BETALEN?? hOEVEEL MENSEN DENKEN ER AAN DAT ZE TOEN OOK AL DUBBEL BETAALD HEBBEN??? IK LET OOK OP DE KLEINTJES MET MN UIT KERING??

tulips
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 mei 2008 14:32

Re: Van @home naar Ziggo

Ongelezen bericht door tulips »

OOK BEN JE VERPLICHT OM TE BELLEN DAN WEL TE SCHRIJVEN OMDAT DE CONTAC PAGE PER MAIL NIET TE OPENEN IS BIJ ZIGGO ZEGT MEN JE MOET NAAR @ HOME KLIK JE DAAR OP KRIJG JE VERVOLGENS '"KAN DE WEB PAGINA NIET VINDEN ''OF JE KAN EEN CONTACT FORMULIER NIET VERZENDEN OM DE EEN OF ANDER REDEN

Gizmo©
Berichten: 473
Lid geworden op: 28 apr 2004 23:20

Re: Van @home naar Ziggo

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Het lijkt wel of dit probleem alleen voor @home klanten geldt.

natas171
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 mei 2008 19:41

Re: Van @home naar Ziggo

Ongelezen bericht door natas171 »

tja
die brief heb ik niet ontvangen tja pas na.... ik alles al op tv had moeten vernemen.

dus ik vol goede moed gebeld met athome...
ja mw de fusie is in juni...
(over een halve maand)

wanneer in juni vroeg ik

dat weet ik niet mw

maar nu in juni heb ik al twee kids gehad die jarig waren in juni
in juni is nog geen maand weg
kunt u mij misschien wel een antwoord geven op mijn vraag in juni of moet ik wachten tot in juli

tja mw het is pas in juni

maar waarom bieden jullie je eigen produkten dan nog aan?????

tja we zijn toch nog niet gefuseerd

nou weet u beste meneer van athome.... in juni krijgen jullie een opzegbrief van mij dat ik per juli met jullie kap

Webcontact01
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 mei 2008 14:24

Re: Van @home naar Ziggo

Ongelezen bericht door Webcontact01 »

@ natas171,

Wij vinden het vervelend dat u niet correct bent geholpen door onze klantenservice. Hiervoor onze excuses.

Wij willen u graag duidelijkheid geven over de datum van facturatie. Met de facturering van mei zijn de abonnementskosten van de maand mei en juni geïncasseerd. Met de facturering van juni worden de abonnementskosten voor juli geïncasseerd. Dit zal plaats vinden in de eerste week van juni. De abonnementskosten voor augustus worden de laatste week van juli geïncasseerd. In het verleden is het zo geweest dat in de eerste week van elke maand de abonnementskosten in rekening werden gebracht. Het verschil in deze is dat de kosten nu in de laatste week van elke maand vooraf worden geïncasseerd

Wij hopen dat hiermee de onduidelijkheid is weggenomen over de geïncasseerde abonnementskosten.

Met vriendelijke groet,

Ziggo Webteam

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Van @home naar Ziggo

Ongelezen bericht door Ulbe »

Beste Webcontact van Ziggo,

Klopt het dat de helpdesk van Ziggo plotseling is gewijzigd naar € 0.10 per minuut?,

Wanneer internetproviders samengaan met elkaar en dan een monopoliepositie gaan innemen kan dit soms nadelig uitpakken voor de klant,

De pakketten versoberen en een hogere maandpremie wordt geheven,

De klant wil een goed pakket hebben tegen een acceptabele premie, en daarbij een goede support van de provider,

Zelf zit ik te overwegen om KPN op te zeggen en over te gaan naar Ziggo, maar de recenties die ik hier lees wordt ik niet vrolijk van, :(

De @home kabeltelevisie moet ik nu ook 2 maanden vooruit betalen!, dit was nooit zo, nu maar hopen dat de maandpremie en support en de kwaliteit gelijk blijft, anders ben ik straks aangewezen op zo'n lelijke schotel aan de gevel of aan een Digitenne achtig abonnement, :?


Veel succes met Ziggo, en maak er wat moois van, waar iedereen van genieten kan,

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: Van @home naar Ziggo

Ongelezen bericht door Wubo »

toch frappant dat een groot deel van de klanten in begin altijd negatieve dingen zien en niet denken aan de mogelijkheden en het goede dat zou kunnen komen...

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Van @home naar Ziggo

Ongelezen bericht door Ulbe »

Zoals...,

Gizmo©
Berichten: 473
Lid geworden op: 28 apr 2004 23:20

Re: Van @home naar Ziggo

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Het is wel toevallig dat alleen maar klanten van @home steen en been klagen. Heb nog geen jankverhaal van Casema of Multikabelklanten gezien op de diverse fora's......

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: Van @home naar Ziggo

Ongelezen bericht door Wubo »

idd @ gizmo

en @ ulbe... tjah dat weet ik toch niet, maar nieuw bedrijf biedt nieuwe kansen, niet alleen negatief, ook positief.

toekomst zal uitwijzen wat dat inhoudt toch.

collega van me deed na 4 wkn eindelijk een nieuwe aanvraag en kreeg de eerste 2 maanden i-net en tel gratis...

was voorheen ook niet zo, is al een plus punt

en zijn langer te bereiken telefonisch

robdegrijs1
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mei 2008 20:43

Re: Van @home naar Ziggo

Ongelezen bericht door robdegrijs1 »

Ook ik ben al jaren bij Casema en was daar blij mee, alles werkte prima.
Als of de duivel er mee speelt, zit net bij ziggo en nu werkt de zaak niet meer.
Het is inderdaad lang wachten, de hele dag door meer dan 10 minuten wachten wordt aangegeven op een bandje.
Vervolgens vragen ze of je van alles wil nakijken qua kabel etc. Waar nooit iemand heeft aangezeten. Vervolgens komen ze met de melding dat de kabel versleten kan zijn.
Ik had van een eerste lijn support toch iets meer verwacht.
De ochtend bij Ziggo loopt voor de buitendienst monteurs trouwens van 8:00 uur tot 13:00 uur en de middag ploeg van 12:00 uur tot 18:00 uur

Piet1953
Berichten: 42
Lid geworden op: 18 apr 2008 08:15

Re: Van @home naar Ziggo

Ongelezen bericht door Piet1953 »

Ik ben verhuisd van quicknet (onderdeel van multikabel) naar ziggo.
Daar ben ik mooi niet blij mee. Opeens valt het internet op de meest onvoorspelbare momenten weg; en verder is het vaak heel traag.

Ook moet ik nu opeens TWEE maandtermijnen tegelijk betalen, volgens Ziggo "omdat de administratie van de nieuwe organisatie anders werkt". Komt er dus gewoon op neer dat ik dit jaar 13 maandtermijnen moet betalen in plaats van 12.

Toch opmerkelijk, dat dit soort veranderingen altijd ten nadele van de klant uitpakken. De enigen die er wel weer van zullen profiteren, zijn de aandeelhouders, de winstmarges zullen wel toenemen als ze dit jaar een maand extra abonnementsgeld vangen zonder er verder iets voor terug te doen...

Wel heb ik een brief gekregen met twee mooie Ziggo stickers erin. Die liggen nu dus waar ze horen, in het vuilnisvat.... Goodwill kweken met pr-acties werkt namelijk niet, als tegelijk de kwaliteit van de service merkbaar afneemt.

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: Van @home naar Ziggo

Ongelezen bericht door Wubo »

@robdegrijs ik bedoelde openingstijden voor telefonisch contact

roeptumaar
Berichten: 84
Lid geworden op: 09 jan 2008 18:44

Re: Van @home naar Ziggo

Ongelezen bericht door roeptumaar »

Beste webcontact 01,

Mooie uitleg over die voorschotten,maar heeft u ook een uitleg waarom de klantenservice niet werkt,een wachtwoord niet kan worden veranderd,een extra e-mail adres niet kan worden aangevraagt,of gewoon even naar "mijn factuur ",Of waarom ik zoveel geld moet verkwisten aan een telefoontje (nutteloos dus)wachten en nog eens wachten.Ja ,makkelijker kunnen ze het niet maken ,wel kleurrijker :!:
Lees graag uw uitleg hierover.

Webcontact01
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 mei 2008 14:24

Re: Van @home naar Ziggo

Ongelezen bericht door Webcontact01 »

@ roeptumaar

Uiteraard is het mogelijk om uw wachtwoord te wijzigen en om een e-mail adres toe te voegen. U kunt namelijk maximaal 5 e-mail adressen aan laten maken. Hiermee willen wij u graag van dienst zijn.
Als u een e-mail zendt met uw klantgegevens en een begeleidend schrijven naar [email protected], met als onderwerpregel "webcare", nemen wij uw klacht in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Ziggo Webteam

roeptumaar
Berichten: 84
Lid geworden op: 09 jan 2008 18:44

Re: Van @home naar Ziggo

Ongelezen bericht door roeptumaar »

Webcontact01,

Misschie kunnen ze op de site van Ziggo de klanten direct de tip geven "zie Radar forum" want..als uw/mijn Ziggo niet werkt ,hoe weet ik/men dan waar we terecht kunnen met de sorus .Waarom de verwijzing naar @ Home niet gelijk vermelden

Gesloten