LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Na 3 dagen al last van ziggo

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
youri23
Berichten: 27
Lid geworden op: 16 dec 2006 02:04

Na 3 dagen al last van ziggo

Ongelezen bericht door youri23 »

Vrijdag digitale tv gekocht van ziggo ( multikabel netwerk ) en gelijk aangesloten. Op het eerste gezicht perfect beeld maar als je goed keek niet. Aangezien ik van upc had geleerd dat je goeie kabels moest hebben heb ik ze nu maar weer gekocht. Een goeie dikke coax kabel en een goeie ( 26euro ) scart kabel.

Het beeld was ineens helemaal perfect en beter kon ik niet krijgen. Zaterdag perfect gekeken alleen zondag ochtend begonnen de blokjes maar die waren na 10 minuten weer weg dus dat viel nog mee . Zondag middag ook weer blokjes die een kwartier duurde. Dus ik dacht ach het valt mee maar nu ik naar maandag kijk word het wel irrietant. Vanochtend diverse blokjes 10 minuten lang en vanavond heel jenssen met blokjes gekeken.

Bel ik op en zegt er een bandje dat er een storing is. Het bandje daarna zegt dat het zo druk is dat de verbinding maar word verbroken :S wat als ik wil wachten?

Dus jammer dat ik moest verhuizen want upc was veel verder vooruit. op de problemen na die upc heeft gekend staat er nu wel een goed product met heel veel interactiviteit.

Webcontact01
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 mei 2008 14:24

Re: Na 3 dagen al last van ziggo

Ongelezen bericht door Webcontact01 »

@youri23,

Wij vinden het erg vervelend dat u problemen ondervind met uw TV Digitaal abonnement. Hiervoor onze excuses. Wij willen graag uw klacht in behandeling nemen. Als u een e-mail zendt met uw klantgegevens naar [email protected] met als onderwerpregel "webcare" nemen wij uw klacht in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Ziggo Webteam

youri23
Berichten: 27
Lid geworden op: 16 dec 2006 02:04

Re: Na 3 dagen al last van ziggo

Ongelezen bericht door youri23 »

Heb ik gedaan alleen kreeg ik de mail terug van jullie dat jullie mij niet konden helpen omdat ik in het multikabel gebied zit. En dan biedden jullie daar je excusses voor wat ik wel netjes vind. Tevens krijg ik daar een bos bloemen voor wat ook zeker netjes is.

Alleen zit ik nu nog met het probleem dat mijn digitale tv raar doet. Is er een manier waardoor ik in contakt kan komen met mensen van multikabel?

Iemand trouwens enig iedee of het signaal ( of het verlies ) van je kabel te meten is?

Webcontact01
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 mei 2008 14:24

Re: Na 3 dagen al last van ziggo

Ongelezen bericht door Webcontact01 »

@youri23,

Wij zijn bezig contact te leggen met Multikabel betreffende uw problematiek. Wanneer wij een terugkoppeling hebben ontvangen dat uw klacht in behandeling wordt genomen, zullen wij u dat laten weten.

Met vriendelijke groet,

Ziggo Webteam

MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: Na 3 dagen al last van ziggo

Ongelezen bericht door MLF »

Kon dat niet opgelost worden voordat ziggo de 'lucht' in ging?
Heeft u uw klanten verteld dat er problemen zijn?

youri23
Berichten: 27
Lid geworden op: 16 dec 2006 02:04

Re: Na 3 dagen al last van ziggo

Ongelezen bericht door youri23 »

Okey blij om te horen. Ik stuurde dit ook naar ziggo via het web formulier maar heb nog niks terug gehad.

Een van je collega`s op een ander forum vertelde over een hitte probleem bij de samsung box die ik heb (DCB-270)

Flender
Berichten: 31
Lid geworden op: 17 sep 2007 14:27

Re: Na 3 dagen al last van ziggo

Ongelezen bericht door Flender »

Wie neemt er nu ook een abbo bij dat zooitje Ziggo Athome/multykabel/casema lees ook is overige berichten op het forum


At-home is een grote puinhoop liegen alles bij elkaar en zal bij de andere 2 niet anders zijn.

Maar wat is wel goed niets waarschijnlijk enigste wat je moet hebben is een sprankje geluk bij één of andere uitvreter.

youri23
Berichten: 27
Lid geworden op: 16 dec 2006 02:04

Re: Na 3 dagen al last van ziggo

Ongelezen bericht door youri23 »

Na je kan ze altijd een kans geven en het komt vanzelf wel goed. De ene keer moeizaam en de andere keer gaat het heel makkelijk maar dan hoor ik jou ook niet!

Anyway het bloemetje kwamen ze vanochtend om half 9 brengen ( mooie tijd :shock: maar wel netjes dat ik he m gekregen heb.

youri23
Berichten: 27
Lid geworden op: 16 dec 2006 02:04

Re: Na 3 dagen al last van ziggo

Ongelezen bericht door youri23 »

Laat alles maar zitten ik heb het opgezegd.


Opeens had ik zaterdag geen tv meer wat blijkt mijn keuze was niet door gevoerd en dat moest opnieuw. Wel apart want expert heeft dit direkt op hun site ingevuld. Ik bellen en binnen 24 uur zou het opgelost zijn. 28 uur later nog niet dus ik weer bellen. Ja zij die man het moet binnen 48 uur en niet 24 uur opgelost zijn. Overigens zij hij dat ik een andere frequentie moest gebruiken. Dus ik zetten hem daar op en toen deed hij het niet. Dus ik zeg tegen die man dat hij het op die frequentie niet doet. Zegt ie dat het aan me kabels licht. Dus ik zij later nee meneer dat klopt niet want ik zit in het multikabel gebied en NIET het casema gebied en toen moest ik weer opnieuw bellen. Ik die gasten van multikabel gebeld en toen zij die man ik doe het nu versneld zodat het binnen anderhalf uur is gebeurd. anderhalf uur later weer niet. Ik vanmiddag proberen en nee hoor weer niet ik weer bellen en toen zijden ze dat het weer opnieuw moest en dat ze niet wist wanneer het nu wel goed was. Dit was voor mij de druppel en heb het hele zooitje opgezegd.
10 euro meer belkosten en 3 dagen geen digitale tv.

Ik ben helemaal klaar met dat ziggo en zal t afraden aan IEDEREEN!



Ik hoop dat digitenne wat voor mij word maar dat moet wel omdat ik vanaf me huis de grote mast kan zien van kpn.

Gesloten