LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ongewenste telefoontjes met onbekend nummer (Vodafone)

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Sanderrr
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 mei 2008 14:32

Ongewenste telefoontjes met onbekend nummer (Vodafone)

Ongelezen bericht door Sanderrr »

Afgelopen week is het eigenlijk begonnen: elke uur zo'n 5-6 keer telefoon van een onbekend nummer. Meestal hoor ik enkel ruis, maar een enkele keer een gesprek van een of ander enquete-bureau met een klant !!??

Goed, duidelijk een foutje in een of andere centrale/telefoonlijst. Maarr, als ik Vodafone Klantenservice bel zeggen ze dat ze er niets tegen kunnen doen, en dat het vanzelf weer over gaat.

Een collega op het werk heeft dit ook gehad, en wel drie weken lang. Ik heb mijn telefoon de hele dag door nodig en heb dus geen zin om constant gesprekken weg te moeten drukken.

Heeft iemand nog een suggestie hoe dit opgelost kan worden?

Vodafone biedt geen uitkomst. Eigenlijk wel spijtig, ik ben er al 10 jaar klant (1 jarige uitstapje naar Telfort ooit) en nooit problemen gehad. Maar als je dan iets hebt.....

Rosa11
Berichten: 50
Lid geworden op: 06 mei 2008 21:20

Re: Ongewenste telefoontjes met onbekend nummer (Vodafone)

Ongelezen bericht door Rosa11 »

hey volgens mij heb ik ook zoiets word al 2 weken lang anoniem gebeld en als ik oppak word er meteen opgehangen of ik hoor niets. collega's denken dat het ook zo'n enquette bureau is wat automatisch blijft bellen.
Ik ben deze week van orange naar kpn overgestapt dus ben helaas de geschiedenis kwijt maar schrijf het nu elke keer op als ze bellen. Een provider kan niet zomaar iets gaan blokkeren en kunnen zo niet direct zien wie jou gebeld heeft dat is het probleem. Ik ga dit doorgeven als overlast en dan gaan ze via netwerk contact kijken wie het is en kunnen ze een waarschuwing geven. Dat is zoverre het enigste wat ik weet wat ze kunnen doen. Heel erg vervelend dit.. Dus je bent niet de enigste en het is ook niet de enigste provider met dat antwoord.

daytjuhh
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2009 13:29

Re: Ongewenste telefoontjes met onbekend nummer (Vodafone)

Ongelezen bericht door daytjuhh »

Ik word sinds een paar weken gebeld door anoniem( een onbekend nummer) dan neem ik op en hoor ik een rare ruis met op de achtergrond een onherkenbare stem. lijkt wel wat op een computer stem maar ik kan niet eens verstaan wat voor taal het spreekt. nadat ik op hang kan het het wel weer even duren maar na een paar dagen word ik weer gebeld dus ik neem op en weer hetzelfde. Wat zou dit kunnen zijn misschien zo een raar progamma wat je geld kost misschien. ook ik heb vodafone.

Als iemand meer weet hoor ik het graag.

mvg Day

radar2424
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 feb 2009 18:03

Re: Ongewenste telefoontjes met onbekend nummer (Vodafone)

Ongelezen bericht door radar2424 »

Bij mij gebeurt precies hetzelfde. (Telfort-internet-bellen)
Een paar keer per dag onbekend nummer , geen reactie en enkel ruis.

smitskamp
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 feb 2009 20:47

Re: Ongewenste telefoontjes met onbekend nummer (Vodafone)

Ongelezen bericht door smitskamp »

internetplusbellen KPN
ook ik wordt regelmatig gebeld door een onbekend nummer soms wel 5 of 6 keer achter elkaar. Zelfs midden in de nacht worden we gebeld. Het vreemde is dat wij daar de telefoonkosten voor moeten betalen.
Let dus goed op je factuur.

floriss1
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mar 2009 10:40

Re: Ongewenste telefoontjes met onbekend nummer (Vodafone)

Ongelezen bericht door floriss1 »

ik heb dat ook. ik heb vodafone en word sinds een paar dagen een paar keer per dag gebeld door een onbekend nummer. Dan neem ik op hoor ik een ruis en vaag wat een stem en dan 5 seconde later wordt er weer opgehangen. ik vind het nu wel irritant worden. Hoe lang bleef dat bij jullie doorgaan?

Gesloten