LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Persoonlijk UPC OP Maat Pakket advies:

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
gametheo

Persoonlijk UPC OP Maat Pakket advies:

Ongelezen bericht door gametheo »

Van de week gekregen, ze zeggen dat ik voor 4 euro meer per maand heel veel extra`s kriig oa: Digitale TV + 2x zo snel internet.

volgens hun betaal ik 41,22 en ga dan 45,00 betalen.

Ik betaal nu 46,33 incl. standaardpakket van 16,37 = 46.33
Ik ga 45,00 betalen excl. standaardpakket van 16,37 = 61.37

Ik ga dus geen 4,00 Euro meer betalen maar 15,04 Euro

Wat vinden jullie hiervan?

sprokkel

Re: Persoonlijk UPC OP Maat Pakket advies:

Ongelezen bericht door sprokkel »

Een klacht indienen bij de opta, geschillencommissie providers (dacht dat die er eindelijk is) en misschien bij de reklamecode commissie.?

osseworst

Ongelezen bericht door osseworst »

Ook ik kreeg deze brief met "voor nog geen € 4,- extra per maand".

In hun vergelijking van mijn huidige kosten met de aanbieding maken ze een vette fout. Bij de huidige kosten worden de gesprekskosten meegerekend, maar bij de aanbieding niet. Ik heb al anytime (gratis naar vaste nummers), en in de aanbieding gaat het om hetzelfde.
Op deze manier wordt een bedrag van € 11,27 op slinkse wijze weggewerkt.
Het werkelijke verschil tussen mijn huidige pakket en de aanbieding is dan ook € 45,00 - € 29,95 = € 15,05. Het blijft een onbetrouwbaar zooitje!

agro

Ongelezen bericht door agro »

Typisch de firma list en bedrog, op hun manier rekenen ze voor dat je zogenaamd een voordeliger abonnement krijgt, totdat je de factuur in de bus krijgt en blijkt dat je duurder uit bent.
Ze gaan er gewoon van uit dat hun klanten debielen zijn en dat die toch niet narekenen wat ze hun klanten voorschotelen.
Tja je moet bij de firma list en bedrog constant op je hoede blijven of je wordt gen**id. :evil:
Een vos verliest nou eenmaal wel zijn haren (logo) maar niet zijn streken.

Heitie

Ongelezen bericht door Heitie »

Jaja, voor 4 euro digitale tv Royaal met DVR en dat maar voor nog geen 4 euro. Maar dan hebben ze toch even vergeten dat ons Power pakket met anytime 29 euro kost, daar de tv kosten bij en dan is het verschil toch vele malen groter dan 4 euro hoor. Gosh, dat je zelfs zulke berichten NA moet rekenen. :evil:

Gesloten