Vrij snel na aanvraag word ik gebeld door MK voor installatieafspraak. Aangezien ik nog geen accoord heb van KPN stel ik deze uit. Half april weer eens gebeld met MK en KPN over nummerportering. Niets bekend bij beide. Wachten maar weer. Eind april maar weer eens gebeld. Nog steeds niets bekend . Discussie over wie moet nou wat doen. Inmiddels brief otvangen met gebruikersnaam en activatiecode en mijn huidig telnr meenemen.
Voor mij reden om installatieafspraak te maken: 23mei in middag. Later die week gebeld of deze naar 16mei in de ochtend verplaats kon worden. Geen probleem. Mijn gevoel zei op 15mei zei dat ik maar eens moest bellen voor de check. Helpdesk gebeld: Nou meneer heel vervelend maar uw aanvraag voor de oude familybundel staat op "gesloten"
Ik stuur u een nieuw contract en deze gaan we asap verwerken. Je doet maar, ik vraag niets opnieuw aan. Vrijdag 16mei in de middag. Deurbel: Goedemiddag Multikabel. Ik kom uw moden installeren . Nou doe maar lekker dacht ik zo. Voordat modem online is weer 2 telefoontjes verder naar de TD door de monteur. Modem activeren lukt niet. klopt zegt TD. Kan pas op 23mei. Ok zeg ik doe ik zelf wel. Monteur zegt nog wel dat het inlogscherm veranderd is maar de gegevens uit activatiebrief kunnen "gewoon" gebruikt worden.
Toch maar HD gebeld voor uitleg. Contract gesloten? Nee hoor staat gewoon open en uw telefoonnummer is ook accoord. En hoe zit het met de activatie? Klopt kan pas op 23mei.
En de digitale ontvanger? Wordt of op de activatie dag afgeleverd of uiterlijk 2 weken erna. Kan niet aangegeven hoe dit systeem werkt en waar ik onder val.
23 mei activatie lukt niet Contact de HD staat op de website. Dacht het niet voor € 0.10ct p/m. 24mei zelfde verhaal. 2x Mail gestuurd naar HD. Geen reactie. Toch maar HD gebeld. Na wachttijd van meer dan 30min opgehangen. Tussendoor nog modem gereset ook geen baat. Kom ik er gelijk achter dat de monteur geen telefoonaansluiting heeft gemaakt. Bij Karwei spullen gekocht en zelf geinstalleerd. Inmiddels 31mei en nog steeds niets kunnen activeren. Ik wacht nu wel een reactie af zoniet dan zien we wel waar het schip strand.
Ik ben er in ieder geval klaar mee. Gelukkig heb ik mijn oude vertouwde KPN abbo niet opgezegd.
Sinds overgang naar Ziggo is de communicatie en berichtgeving gezakt naar nul!