LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] internetplusbellen van telfort
-
internetplusbellen van telfort
wij hebben sinds 12 mei '08, internetplusbellen van telfort. internet is te doen, maar de telefonie is vreselijk, we zijn sinds bovenstaande datum bijna niet meer te bereiken, dat komt gewoon dagelijks voor, het is een grote ergenis.de mensen die ons willen bellen, krijgen of een ingesprek toon, terwijl wij niet bellen, of ze krijgen een of andere vage mailbox, of de telefoon gaat bij hun gewoon over, maar wij horen niks, ook kunnen we zelf heel vaak niet bellen.heel vaak al gemaild naar de klantenservivce van telfort, helaas nog steeds zonder reactie van hun kant, ook de klantenservice van telfort gebeld (zeker al voor 55,-- !!!!) maar dan zeggen ze gewoon, we hebben een storing, dan zeg ik, ja toch niet vanaf 12 mei, dus die weten het gewoon ook niet, dus mensen ga aub niet met telfort in zee, is een bak ellende, en kost je handen vol met geld, naar dat dure 0900 nummer bellen, zelfs die weten niet waar ze het overhebben, jammer dat we er nog 1 jaar aanvast zitten, eigenlijk super oneerlijk he, hun leveren niet wat ze moeten leveren, en de consument zit er wettelijk 1 jaar aan vast. zou niet moeten mogen.
Re: internetplusbellen van telfort
is er al een ander modem aangeboden of aangevraagd?
Daar zou ik mee beginnen. Als ze een nieuw modem gestuurd hebben oude terugsturen en zorgen dat u dan een schriftelijk bewijs heeft dat u deze verstuurd heeft.
Anders T. aangetekend met ontvangstbevestiging schriftelijk in gebreke stellen en termijn stellen van 3 weken waarbinnen u verwacht dat de problemen opgelost zijn. zie bericht stappenplan onder thread Telfort maakt fout op fout
Daar zou ik mee beginnen. Als ze een nieuw modem gestuurd hebben oude terugsturen en zorgen dat u dan een schriftelijk bewijs heeft dat u deze verstuurd heeft.
Anders T. aangetekend met ontvangstbevestiging schriftelijk in gebreke stellen en termijn stellen van 3 weken waarbinnen u verwacht dat de problemen opgelost zijn. zie bericht stappenplan onder thread Telfort maakt fout op fout
-
bedankt voor de tip, ga het zeker doen
dat gedoe met de telefoon ken ik ook, mijn man weet het intussen ook en belt me dan mobiel, want de telefoon gaat wel over, en dan hoor ik hem en hoort hij mij niet of omgekeert-lekker eenzijdig kommuniceeren zo.....
en regelmatig moet ik mijn modem resetten omdat niets meer werkt....
en wat ik persoonlijk erg grappig vind:
als er een storing is adviseeren ze je om naar hun website te gaan en daar te kijken onder meldingen.....
EN HOE MOET IK NAAR HUN WEBSITE ALS IK GEEN INTERNET HEB?????
dus toch maar weer mobiel hun helpdesk bellen en jawel:
"we hebben een storing blabla"
ik heb een keer toen ik nog bij tiscali zat 2 dagen zonder telefoon hgezeten en heb toen de kosten voor mijn mobiel gewoon bij tiscali declareert-immers ik moest wel mobiel bellen als hun 2 dagen een wanprestatie leveren....
ik heb de kosten toen vergoed gekregen middels een korting op mijn factuur-dus het is een probeeren altijd waard.....
specificatie van de nota met datum kopieren en opsturen....
en ja ik weet ook nog dat ze toen bij tiscali zeiden dat alles bij het oude zou blijven.......
het probleem is alleen deze ellende ken je tenminste, wie weet waar je terecht komt als je opzegt......
en regelmatig moet ik mijn modem resetten omdat niets meer werkt....
en wat ik persoonlijk erg grappig vind:
als er een storing is adviseeren ze je om naar hun website te gaan en daar te kijken onder meldingen.....
EN HOE MOET IK NAAR HUN WEBSITE ALS IK GEEN INTERNET HEB?????
dus toch maar weer mobiel hun helpdesk bellen en jawel:
"we hebben een storing blabla"
ik heb een keer toen ik nog bij tiscali zat 2 dagen zonder telefoon hgezeten en heb toen de kosten voor mijn mobiel gewoon bij tiscali declareert-immers ik moest wel mobiel bellen als hun 2 dagen een wanprestatie leveren....
ik heb de kosten toen vergoed gekregen middels een korting op mijn factuur-dus het is een probeeren altijd waard.....
specificatie van de nota met datum kopieren en opsturen....
en ja ik weet ook nog dat ze toen bij tiscali zeiden dat alles bij het oude zou blijven.......
het probleem is alleen deze ellende ken je tenminste, wie weet waar je terecht komt als je opzegt......