LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] [email protected]

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Denns Muller
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 mei 2008 18:13

[email protected]

Ongelezen bericht door Denns Muller »

Ook ik ben een gedupeerde van de fusie. Vanaf Ziggo-dag-1 heb ik problemen met Telefonie, internet en televisie. Ik ben/was Multikabel klant en heb daar geen slecht woord over te zeggen; ik was echt tevreden met de service en de pakket-aanbiedingen. 2 dagen voor de fusie kreeg ik een brief waar in stond dat het na de fusie ziggo zou worden. Ik heb toen meteen gebeld met Multikabel of er geen veranderingen plaats zouden vinden m.b.t facturering, internet-verbinding en digitale TV. Er werd mij toen standvastig verteld dat ik geen hinder zou ondervinden. 1 dag voor de fusie, en na het telefoontje zag ik tot mijn verbazing een brief waar in stond dat door de fusie alle Multikabel klanten nu de factuur van de maand Juni in de maand Mei moeten gaan betalen omdat Ziggo een andere factuurdatum heeft dan Multikabel had. Nu is het een bedrijf die een dienst verleend voor je, en je betaald over het algemeen altijd achteraf voor een "dienst". Ik ben eerlijk gezegd niet van plan te gaan betalen voor een dienst die mij nog niet verleend is. Vlak na de fusie heb ik 1,5 dag geen internet en telefonie gehad. Kan ik dit van m'n factuur afhalen? wederom een telefoontje gepleegd, maar nu met de klantenservice van Ziggo. Na 10 minuten te hebben gewacht, dacht ik (positief blijvend) ik wacht nog eventjes. Na welgeteld 18 minuten, heb ik het opgegeven; zo lang heb ik nog nooit hoeven wachten! Op dit moment hebben we veel last van storing op de digitale TV, wat voorheen ook (bijna) noiit voorkwam. Ik tracht nu niet meer te bellen; een groot aantal boze klanten zal de lijn wel bezet houden. Na een lang verhaal op deze site, hoop ik dat onze vrienden van Radar er iets aan kunnen doen. Al is het maar een kleine topic in een van de afleveringen.

marme
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 mei 2008 15:09

Re: [email protected]

Ongelezen bericht door marme »

probeer eens een ander nummer te kiezen bij het inbelmenu.... Ik was erg nijdig en kwam terrecht op de afdeling verkoop....die direct werd opgenomen(dat is natuurlijk een afdeling waar niet teveel wachttijd moet zijn!)
Ik was direct aan de beurt toen ze me doorschakelden intern... niet dat ze me erg vriendelijk te woord stonden?! Maar goed zelfs de klachtenservice on line was bere druk en slecht bereikbaar....wij zijn niet de enige met klachten...
succes.

Denns Muller
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 mei 2008 18:13

Re: [email protected]

Ongelezen bericht door Denns Muller »

Ook dat is een manier natuurlijk om door de druk bezette lijn te komen.
Ik heb het toch nog een keer geprobeerd, en wederom te lang aan de lijn gahangen. Na de plaatsing van mijn post kwam ik erachter dat er toch wel erg veel mensen zijn met dezelfde klachten als ik heb. Als deze klachten te lang duren, ga ik toch maar kijken naar een ADSL verbinding bij een andere provider. Jammer, ik was erg tevreden met Multikabel.

Bedankt voor je reply,
dennis

Casj
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 jun 2008 13:10

Re: [email protected]

Ongelezen bericht door Casj »

Ook ik heb een klacht over Ziggo, de dag dat mulitkabel overging naar Ziggo, stopte mijn digitale ontvanger ermee, een Humax, nou, ik viel meteen met mijn neus in de boter ! Onbereikbaar, na een aantal dagen proberen kreeg ik op Zaterdagvond 21.30 een vrouw aan de telefoon, ze zei dat ze alleen mijn klacht kon opschrijven, geen personeel genoeg om de telefoontjes te bantwoorden ! Daar was ik inmiddels zelf al achter, ik zou teruggebeld worden, een nog grotere grap ...Uiteraard werd ik NIET teruggebeld, en weer begonnen met bellen..wat een ramp ! Eindelijk ja hoor, na 3 kwartier (!) iemand aan de lijn. Er kwam een servicemonteur langs, Donderdag. Die moest dan vaststellen wat ik al wist, het ding deed niets meer.Hij belde met een collega, ik zou binnen 2 weken een nieuwe krijgen. Wel, ik dacht opgelost, niet dus, foutje. Vrijdag begon ik de mails die ik via gmail normaal gesproken verstuur naar hotmail- en live adressen terug te krijgen. Ziggo was gemarkeerd als spam-mailer...pfttt, weer bellen, na een dikke 30 minuten een medewerker aan de lijn, ik moest maar contact opnemen met microsoft, ik vroeg meteen maar weer hoe het zat met mijn decoder, en je raad het al, hij kon er niets van terugvinden...Of ik al een brief had gekregen met een sticker , die had ik nodig om het ding op te sturen en om te ruilen. Dat had de monteur er niet bij verteld ! Vandaag eindelijk een brief in de bus, maar helaas of ik even 2 maanden wilde betalen, maar geen brief voor de decoder ! We zijn nu bijna 3 weken verder ! Tevens zou ik niet weten hoe ik mijn mail kan ophalen, geen idee , nooit bericht van gekregen.

rmb24
Berichten: 18
Lid geworden op: 19 feb 2007 22:22

Re: [email protected]

Ongelezen bericht door rmb24 »

Het is inderdaad één grote administratieve puinhoop geworden bij Ziggo. Voorheen bij Multikabel ook wel eens een klacht gehad, maar die werd binnen korte tijd naar behoren opgelost. Ziggo doet niet eens wat ze in de commercial beloven. (Ik ben ZIGGO, en ik wil naar je luisteren) De telefoon wordt na een ellenlange introductie omgezet in een ruis, waar ik 15 minuten naar heb geluisterd, maar vanwege de kosten maar heb verbroken. (nog niet eens een bericht dat het erg druk is, en de wachttijd lang kan zijn...)
Dus ook weer betalen (€ 0,10 p/m) voor een dienst die niet geleverd wordt. (Oplichting???)
Ik krijg een factuur met accept giro eraan vast, terwijl er met MK (Multikabel) een automatische incasso was afgesproken. Onderling gratis bellen, wordt in rekening gebracht op de factuur, en de "online" factuur op de website van Ziggo werkt niet.

Wat een zooitje is het daar. Ik heb mijn klacht tot 2x toe via het klachtenformulier verstuurd, maar ook daarop geen reactie gehad. (ik ben ziggo, en wil naar je luisteren....????)
Nu maar een klacht naar Consuwijzer gestuurd, want betalen voor een dienst die niet waargemaakt wordt, is oplichting. Ik kan dus op geen enkele manier in contact komen, met iemand die zegt, graag naar mij te luisteren!

Ik hoop dat o.a. Radar en Consuwijzer deze praktijken aan de kaak stellen.
Opgelicht worden kunnen we overal wel, dus de dooddoener "je kunt toch opzeggen, en bij een andere provider terecht" gaat in dit verband niet op!
Zeg wat je doet, en doe wat je zegt en beloofd, dat is het waar het bij Ziggo om gaat, maar iemand moet het ze nog aan het verstand brengen!

find_your_spot
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 apr 2008 10:58

Re: [email protected]

Ongelezen bericht door find_your_spot »

Stop met het bellen naar dat dure 0900 nummer.
Bel voortaan alleen nog maar:

050 8533333

en vraag of je kan worden door verbonden met de klantenservice. Dat 050 nummer is tegen lokaal tarief.
Dat zijn tenminste weer acceptabele kosten.

10 cent p/m. Wie denkt Ziggo wel niet wie die is?

Overigens met dank van: http://www.0900alternatieven.nl/index.p ... oord=Ziggo

Aanmelden met nieuwe klachten en lid worden kan op http://antiziggo.hyves.nl/

Sarita
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 okt 2008 11:37

Re: [email protected]

Ongelezen bericht door Sarita »

Komen er kosten bij voor gebruik van je mobiele telefoon?
Vandaag belde ik naar het nummer en daar kreeg ik te horen dat het tegen lokaal tarief is en eventueel de kosten voor gebruik van mobiele telefoon.

Whale123
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 okt 2008 12:08

Re: [email protected]

Ongelezen bericht door Whale123 »

Ja, die kosten komen erbij.Dus dat zijn dure grappen. Elders vind je mijn bezwaar tegen Ziggo: Alleen via een rechtszaak, die ik ongetwijfeld win, kan ik de door Ziggo vastgehouden onder protest betaalde 156 Euro terugkrijgen. Kost veel moeite en moet veel geduld hebben..
Ik vind dus dat zo veel mogelijk mensen van de praktijken van Ziggo op de hoogte moeten zijn. Gebruik maken van uw opzegtermijn van 1 maand!!!!!
En hopen dat de kabel "vrij"wordt, zodat FATSOENLIJKE bedrijven ook een kans krijgen!!!!

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: [email protected]

Ongelezen bericht door Ulbe »

Het nummer dat find_your_spot schrijft is het nummer van de helpdesk,

Deze is niet altijd bereikbaar, alleen via kantooruren, en daarbij is de balimedewerkster niet altijd bereidt om je door te verbinden met de klanteservice is mijn ervaring, ( meestal wel ),

Ziggo maakt er helaas een potje van met de service, Alles-in-1 Plus pakket aangevraagd, met Gods gratie gekregen in losse onderdelen gekregen, en wat blijkt?, hebben ze mij in het verkeerde oude ( lees tragere en duurdere ) losse pakketten gezet!, :evil:

Na alle ellende die ik met Ziggo heb gehad hoop ik dat de kabel snel vrijgegeven wordt aan andere providers, en dan maar hopen dat het daar beter gaat, :(

De klantenservice moet nog veel huiswerk doen, vreemd dat deze ellende in 2008 nog bestaat!, en dat van zo'n groot bedrijf!, echt slecht werk!. :( :evil:

Whale123
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 okt 2008 12:08

Re: [email protected]

Ongelezen bericht door Whale123 »

Ziggo behandelt de klant als noodzakelijk kwaad.
Waarom niet in een periode van veel klachten het tarief van de helpdesk terugbrengen naar 1 cent zoals KPN doet bij uitschieters in het aantal klanten met vragen of problemen?

Ziggo vindt, dat het voor de mensen een voorrecht is om klant te MOGEN zijn.
Maar, Ziggo, zodra de kabel vrij is, is het UW beurt!!!!!
De gevolgen voor bedrijven als Ziggo zullen te vergelijken zijn met de gevolgen van de huidige kredietcrisis!

Whale123
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 okt 2008 12:08

Re: [email protected]

Ongelezen bericht door Whale123 »

@vogels:
Ja, ik zag het op de site: lokaal tarief.
Ziggo heeft echter geen klantenservice. Wel een callcenter.
Dat heb ik aan den lijve ondervonden.

Sarita
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 okt 2008 11:37

Re: [email protected]

Ongelezen bericht door Sarita »

Voor de mensen die van hebben besloten om over te stappen van Ziggo naar een andere leverancier, zijn jullie overgestapt naar ook kabelleverancier. Ik wil namelijk wel overstappen, maar ik heb geen telefoonlijn. Ik heb geen idee of ik goedkoper uit ben als ik een alles in één pakket neem.

Gesloten