LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Van @home naar Ziggo

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Van @home naar Ziggo

Ongelezen bericht door Ulbe »

Jammer dat het bij Ziggo nu zo rommelt,

De helpdesk is nu flink duurder geworden, en de service schijnt ( mementeel ) slecht te zijn,

Desondanks biedt Ziggo mooi pakketten aan die vooral bij de upload zeer snel zijn tegenover ADSL,

Zelf zit ik ook aan Ziggo te denken, maar momenteel wordt het me moeilijk gemaakt, je kan je heel gemakkelijk in een "wespenest" steken, met een hoop ellende en torenhoge telefoonrekeningen naar de helpdesk toe! :(

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

rein007
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jun 2008 16:03

Re: Van @home naar Ziggo

Ongelezen bericht door rein007 »

Ook ik zit in de ****.

Bij Casema ging alles nog redelijk. TV, internet en telefonie werkten goed. Voor internet nog contact gehad met de helpdesk omdat de draadloze router (Sitecom) en de modem (Motorola) niet met elkaar wilde werken (Motorola modems zijn qua product sowieso redelijk aan de slechte kant).

Nu heeft Ziggo de boel overgenomen en weigert alles zo'n beetje. Nu begin juni heeft de telefoon en TV weer het levenslicht gezien alleen internet weigert pertinent dienst. Met resetten van de apparatuur heb ik maximaal 3 minuten internet voordat het systeem de boel weer automatisch opheft.

Omdat ik uit principe de telefoon niet gebruik (ik wil Ziggo niet rijk maken, zij moeten mij juist verreiken met een snelle internetverbinding) heb ik nu inmiddels 3 mailtjes naar de helpdesk verzonden. Ik vermoed echter dat Ziggo helemaal geen helpdesk heeft maar alleen een automatische ontvangstbevestiging verzend. Het is nu 3 weken na de eerste mail, maar ik ben wel van plan elke week te mailen. Heb nu overigens wel bij KPN een kostenopgave opgevraagd voor TV, Telefonie en Internet via de ADSL-lijn, ga binnenkort de zomer maar eens goed beginnen door Ziggo in de prullenbak te gooien (letterlijk en figuurlijk).

Kortom: BEGIN NIET AAN ZIGGO!

Willo
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 jun 2008 12:25

Re: Van @home naar Ziggo

Ongelezen bericht door Willo »

Beste webcontact

Hoe is het mogelijk dat er geld wordt afgeschreven in de EERSTE week van juni voor de maand juli :?: Terwijl er net afgeschreven is voor de maanden mei en juni.

De service voor je iemand aan de telefoon hebt is in één woord rampzalig. Je moet je postcode intypen en dat wordt dan op een langzame manier herhaalt. Je krijgt een heel riedeltje optie's waaruit je moet kiezen, wat behoorlijk lang duurt. Daarna hang je gemiddeld 30 minuten :!: aan de telefoon voor je geholpen wordt, ALS je al geholpen wordt.

Ik ben trouwens een abonnee van multikabel, waar je wel binnen de 5 minuten geholpen werd en nog op een goede manier ook, met deskundige medewerkers.

Ik heb van de week 4x geprobeerd te bellen a gem. 30 minuten = dus 120 minuten à 10 cent = kassa voor Ziggo dus, weg 12 euro. Kan men die ergens claimen of willen jullie daamee in Heerhugowaard je nieuwe gebouw van inrichten.

Gesloten