| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verborgen laden bij een Steinhaus / Häcker Classic mogelijk?
Verborgen laden bij een Steinhaus / Häcker Classic mogelijk?
Wie weet of het mogelijk is om achter één deurfront van 72,1 cm (Steinhaus / Häcker Classic ) 3 verborgen laden te creëren (1 lade en 2 korfladen)?
Volgens het boek van de keukenverkoper was dit niet mogelijk, maar op de site van Häcker staat dat vrijwel alles mogelijk is qua kastindeling. En ik wil het zó graag, dat ik het hier toch nog even navraag...wie weet het?
Volgens het boek van de keukenverkoper was dit niet mogelijk, maar op de site van Häcker staat dat vrijwel alles mogelijk is qua kastindeling. En ik wil het zó graag, dat ik het hier toch nog even navraag...wie weet het?
Re: Verborgen laden bij een Steinhaus / Häcker Classic mogelijk?
Blum kan alle onderdelen leveren en dan kan iedereen een interne lade bouwen, dus kunnen kan het zeer zeker, willen is een ander verhaal, maar daar moet je voor bij je verkoper zijn.
Maar aangezien je het over de Keukenkampioen (Steinhaus) hebt zal het wel niet.....
Misschien handig om nog even verder te kijken ?
Maar aangezien je het over de Keukenkampioen (Steinhaus) hebt zal het wel niet.....
Misschien handig om nog even verder te kijken ?
is 1 front en 3 x binnen lade, is ook bij andere zaken wel los te bestellen , bij kk staat dit niet in de lijst los vermeld
Beste Eek,Blum kan alle onderdelen leveren en dan kan iedereen een interne lade bouwen
Die befaamde Blumladesystemen zijn gewoon kant en klaar te bestellen. Iedere millimetermaat tussen 200 en 1500mm is mogelijk. Appeltje eitje!!
@ Mrs Jones,
De kast die jij beschrijft is voor toch geen zeldzaamheid! Volgens mij kun je beter bij een Schuller of Format terecht dan bij een Neinhaus.
MVG
-
CocaCola81
Officiele Hacker kasttekening (als het een bestaande mogelijkheid is) regelen ergens en daar een kopietje van afgeven bij KeukenKampioen/je verkoper. 
Moet je misschien wel met een krabbeltje afzien van je garantie op die kast, maar who cares. Als Hacker het degelijk/verkoopbaar acht..
Moet je misschien wel met een krabbeltje afzien van je garantie op die kast, maar who cares. Als Hacker het degelijk/verkoopbaar acht..
Hoe kom ik aan een tekening? Heeft iemand er hier een toevallig?
Onderkast met doorlopende deur ( art. code U 45.03 / U 50.03 of U60. 03) en daarbij 3 binnenkorven laten monteren van Hacker artikel nr. IT 45 / IT 50 of IT 60 afhankelijk van de breedte van de kast. 45, 50 of 60 cm. breedte. Bij toepassing van deze binnen korven blijft de normale garantie van toepassing.
-
CocaCola81
Nu dus de orderchecker van je vestiging zien te overtuigen van je maatwerk Mrs Jones. En pas op voor een te dure meerprijs. 
Wat voor meerprijs zouden ze redelijkerwijs rekeninen voor 3 binnenkorven van 60? en wat voor 1 lade plus 2 korfladen?
p.s. wat verschilt het in het verkoopboek (bruto dus)?
p.s. wat verschilt het in het verkoopboek (bruto dus)?
Weet iemand of het mogelijk is om bij systemat 3 lades van ongeveer 20 cm hoog en 90 cm breed te nemen en de bovenste lade voorzien van een verborgen bestek lade?
-
keukenklepper
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 25 mar 2010 13:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
striker009
Korpus 78 cm dacht ik... Delen door 3.. is ehm.. uh.. 26 cm.. Bovenste korf voorzien van een binnenlade van 13 centimeters in hoogte. Het gevolg is wel dat de resterende ruimte die beschikbaar blijft in die bovenste korf van 26 cm. ook niet meer is dan... juist..13 cm.
Ik zou 2 korven van 39cm hoog nemen en 1 binnenlade.
@Keukenklepper, bedankt!
@striker09, dat liever helemaal niet, want dat is echt verloren ruimte. Ik wil mijn pannen in de lades zetten, maar ze absoluut niet opstapelen. Want ik ben echt voorzichtig daarmee, anders krijgen ze krassen etc. En als ik korflades van 26cm neem, dan moet dat genoeg zijn, zelfs voor mijn hoogste pan.
@striker09, dat liever helemaal niet, want dat is echt verloren ruimte. Ik wil mijn pannen in de lades zetten, maar ze absoluut niet opstapelen. Want ik ben echt voorzichtig daarmee, anders krijgen ze krassen etc. En als ik korflades van 26cm neem, dan moet dat genoeg zijn, zelfs voor mijn hoogste pan.