LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Iemand goede/slechte ervaringen met Keukenkampioen?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
16again
Berichten: 16167
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Iemand goede/slechte ervaringen met Keukenkampioen?

Ongelezen bericht door 16again »

Je kan respect hebben voor de dikke portemonnee van Ben, ik heb echter geen respect voor de middelen die worden gebruikt:

-ondoorzichtig prijsbeleid:
Keuken zijn standaard 3x te duur geprijsd, stapsgewijs wordt korting verleend, hap je als klant te vroeg dan betaal je veels te veel.
-Geen bedenktijd bij aanschaf:
De CBW voorwaarden vermelden een bedenktijd van 18 dagen om op een aanbieding te reageren. In de praktijk dient er vrijwel altijd direct beslist worden, voor het geweldige aanbod, dat alleen vandaag nog geldig is. Hierbij wordt ingespeeld op geweldige korting die klant daardoor dreigt te verliezen.
-Gebruik van lege contacten:
Voorheen werden mensen gestrikt om overeenkomsten te tekenen, die niet veel meer inhielden dat er voor bedrag X en kortingspercentage Y een keuken binnen 12 maanden dienden aan te schaffen. Hoe de keuken er uit komt te zien dient nog ingevuld te worden.....
Tros opgelicht heeft hier aandacht aan geschonken (=branche imago!) en heeft een voorbeeldbrief op de site om onder dergelijke contracten uit te komen.
-Verkopers op provisiebasis:
Deze handtekeningen jagers wordt van bovenaf al veel ruimte geboden om omzet te genereren, op eigen houtje gaan ze nog wat verder:
Tekenen voor ontvangst offerte, tekenen om nog met een actie mee "mogen" doen etc.
Klant wordt onder vals voorwendsel misleid, en zit aan keuken of annuleringskosten vast.
-Lak aan wet/CBW voorwaarden.
100% vooruitbetaling is zowel wettelijk als volgens CBW voorwaarden niet toegestaan, maar is in die ketens eerder regel dan uitzondering.

Ze zullen het heus wel goed doen
Voor eigen portemonnee misschien, dat de markt verpest wordt en naam van de branche daarbij te grabbel wordt gegooid is van ondergeschikt belang

keukenklepper
Berichten: 600
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:20

Re: Iemand goede/slechte ervaringen met Keukenkampioen?

Ongelezen bericht door keukenklepper »

Hahaha, die arme Houwi..

Niet alleen een simpele prijzenjager maar ook nog 1-tje die begint te stuiteren zodra hij een beetje tegenspraak krijgt.. Mooi hoor.

Denk jij maar lekker het licht te hebben gezien alleen omdat je een middagje op de Zaanse boulevard heb rond gelopen.. Dan ga ik verder met lachen om jouw lachwekkende gedoe hier..

Remjet
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 jun 2008 13:22

Re: Iemand goede/slechte ervaringen met Keukenkampioen?

Ongelezen bericht door Remjet »

Nou nou, beetje respectloos hoe hier gecommuniceerd wordt zeg. Hier wordt toch geen enkele comsument wijzer van? Het is toch een gegeven dat 1 slechte ervaring veel meer wordt besproken dan 10 goede.

Nog even en je gaat een keuken kopen met alle wetboeken in de hand.

Ik zou zeggen, volg je gevoel hoe die ook tot stand is gekomen, door ervaringen of internet.

Mijn levens motto is: Pluk de dag, kleine dingen hou je toch.
Rem

Houwi
Berichten: 37
Lid geworden op: 19 mei 2008 19:55

Re: Iemand goede/slechte ervaringen met Keukenkampioen?

Ongelezen bericht door Houwi »

@Keukenklepper

Kennelijk ben je volledig uit het veld geslagen. Want je begint op de man te spelen. Jammer, maar het tekent de man (of vrouw).
Zonder argumenten ben je nergens, dat is wel weer duidelijk.

Nou, voort ga lekker ergens anders trollen.
Want hier ben je duidelijk geen aanwinst voor de zoekende consument.

Dag.

keukenklepper
Berichten: 600
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:20

Re: Iemand goede/slechte ervaringen met Keukenkampioen?

Ongelezen bericht door keukenklepper »

Jij kan echt maar heel weinig hebben he.. Zeker een volgzaam vrouwtje thuis ofzo.. (dit is op de man spelen, snap je..?)

Maar goed, omdat je kennelijk nogal traag van begrip bent (en dit is de 2de keer op de man gespeeld) zal ik het even toelichten. Ik zal wat langzamer tikken, misschien werkt het voor je (nr.3).

In m'n eerste bericht waarin ik m'n tijd aan je begon te verdoen, heb ik alleen maar de zinnen gepakt uit 1 berichtje van je waarin je aangaf het vreemd te vinden waarom jij alleen maar prijzen te horen krijgt.

Ik heb door wat citaten van je te pakken getracht weer te geven waarom dat gebeurt. Maar goed.. je bent een waar genie, dat merk ik wel.

met andere woorden: Zoek het ff lekker uit man.

Gesloten