LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MARTINAIR

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
crediteur
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 jan 2007 11:38

MARTINAIR

Ongelezen bericht door crediteur »


MARTINAIR eens de trots van Martin Schreuder takelt af als een zeer oude chronische zieke, eerst werden de vluchten binnen Europa geschrapt, nu weer de vluchten naar Suriname met de mededeling de vluchten zijn nu weer overvol en dan weer half leeg en dat maar 2x per week. De nieuwe strategie volgens een woordvoerder van Martinair is een hogere frequentie met bestemmingen die non-stop aangevlogen worden. Dus de volgende stap zal dan wel zijn de ANTILLEN want die eilanden worden in het algemeen in combinatie aangevlogen en niet per stuk rechtstreeks. Door mij werd gevraagd aan Martinair of ze passagiers op andere vluchten gaan plaatsen die reeds geboekt hebben, zoniet of ze dan het prijsverschil gaan bijbetalen als de passagier elders opnieuw moet boeken. Zoals verwacht het antwoord bleef uit, de afdeling klantenservice weet van niets en stuurde ons door naar de afdeling reserveringen.
Afdeling reserveringen was onbereikbaar en de telefoon produceerde alleen maar een geluid alsof ze hun rekening niet hadden betaald.
Is de benaming nieuwe strategie soms een andere uitdrukking voor financiele problemen bij Martinair ? Volgens mij is de beste stelling bezint eer gij begint om de lucht in te gaan met Martinair
soms kan je voor aardige dure verrassingen komen te staan.
Ter informatie de website van Martinair klopt niet, Suriname staat nog steeds genoemd voor het winterseizoen

MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: MARTINAIR

Ongelezen bericht door MLF »

Vab mij mag martinair ophouden met bestaan, wat een *** luchtmaatschappij.

crediteur
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 jan 2007 11:38

Re: MARTINAIR

Ongelezen bericht door crediteur »

Bericht ontvangen betreffende het annuleren van vluchten naar Suriname. Er wordt niet aan re-booking gedaan naar een andere luchtvaartmaatschappij en Martinair is niet voornemens het prijsverschil, wat de andere vluchten duurder zijn, te vergoeden. In dit geval moet de 77 jarige weduwe, van haar karige pensioentje, nog flink doorsparen om haar kind nog eenmaal te zien alvorens naar de eeuwige jachtvelden te vliegen, wat ze zeker niet met Martinair zal doen.
Advies bezint eer gij begint, al lijkt het goedkoop vliegen met Martinair in dit geval is het zeker en misschien voor anderen in de toekomst DUURKOOP.

laura89
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jun 2008 17:43

Re: MARTINAIR

Ongelezen bericht door laura89 »

mijn studiegenoot en ik hadden voor september een vlucht naar suriname geboekt, nu is deze vlucht gecanceld, en zijn wij genoodzaakt voor de klm te gaan, het goedkoopste na martinair, waar toch al een verschil van dik 100 euro in zit. maar martinair betaalt ons geld pas na 2 weken ons geld terug,waardoor wij niet eerder kunnen boeken. als ze van alle ik-weet-niethoeveel vluchten die 2000euro inhouden een aantal weken lang(het is al een tijdje betaald), kunnen ze er nog een leuke rente aan overhouden, of zie ik dit verkeerd?
wij kunnen nu dus niet boeken, omdat we geen geld hebben..
:evil:

arnoldw
Berichten: 11
Lid geworden op: 26 sep 2007 14:26

Re: MARTINAIR

Ongelezen bericht door arnoldw »

Allemaal heel vervelend als je al een vlucht geboekt hebt, maar beter een vlucht annuleren en je geld terug, dan een maatschappij die failliet gaat. Dan heb je dus helemaal niks.

Gesloten