Hallo,
Ik ben nieuw op deze site, en als jaren lange effexorslikker (5jaar) Wil ik er nu heel graag vanaf. Ik ben begonnen met 150mg, en ik zit nu op 75mg. Ik heb ook weleens afgebouwdt, maar toen werd ik zo emotioneel, ik zat te huilen bij Corry en de Rekels (?!?!?!)
Wat ik heel irritant vindt, is het overmatige zweten!! Ik hoef maar een inspanning te doen, en het zweet gutst van mijn hoofd, letterlijk!! Heel irritant!!
Ook ruikt mijn ontlasting naar een petrochemische fabriek!!!!
Ik val ook heel moeilijk in slaap, maar dat los ik op met Melantonine.
Ik zit momenteel in een hele zware periode,veel meegemaakt. En ik wil zo graag gevoelens van woede en verdriet voelen, maar er zit echt een blokkade.
Is er iemand die ook deze ervaringen heeft? En misschien tips voor me heeft? Ik wil er echt mee gaan stoppen, ik ben gewoon benieuwd wie ik echt ben...
Groetjes Muppeltje
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Zweten....
Re: Zweten....
Hoi Hoi,
Ikzelf heb heel ergens anders last van; colitis ulcerosa; soort broertje van ziekte van crohn; darmonstekingen.
Sinds een half jaar ongeveer gebruik ik een algje. Chlorella; dat is al onderhand 1000 jaar bekend, maar niemand gebruikt het. Het zorgt voor een heldere kijk op het leven; je wordt alerter. en het helpt enorm tegen zweten althans de geur wordt neutraal, omdat het allerlei metalen aan zich bindt, zorgt het voor een goeie afvalstoffenafvoer.
Ik krijg er weer energie van; levenslust zelfs. Ik wil je niet helemaal blij maken, maar het geeft mij echt een boost!
op www.vitaminebom.nl wordt het verkocht. begin rustig; je darmpjes kennen het niet, dus moeten wennen, daarna opbouwen tot 10-12 tabletjes per dag; na een week weer terug naar 6-8 per dag.
groeten en succes,
simpson
Ikzelf heb heel ergens anders last van; colitis ulcerosa; soort broertje van ziekte van crohn; darmonstekingen.
Sinds een half jaar ongeveer gebruik ik een algje. Chlorella; dat is al onderhand 1000 jaar bekend, maar niemand gebruikt het. Het zorgt voor een heldere kijk op het leven; je wordt alerter. en het helpt enorm tegen zweten althans de geur wordt neutraal, omdat het allerlei metalen aan zich bindt, zorgt het voor een goeie afvalstoffenafvoer.
Ik krijg er weer energie van; levenslust zelfs. Ik wil je niet helemaal blij maken, maar het geeft mij echt een boost!
op www.vitaminebom.nl wordt het verkocht. begin rustig; je darmpjes kennen het niet, dus moeten wennen, daarna opbouwen tot 10-12 tabletjes per dag; na een week weer terug naar 6-8 per dag.
groeten en succes,
simpson