LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bex reizen voor € 79,00 naar Kreta

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
bllond
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 feb 2008 20:45

Re: bex reizen voor € 79,00 naar Kreta

Ongelezen bericht door bllond »

suusjuh1985 tot nooit meer ziens!!!! :evil:

Bukkis
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 feb 2008 14:29

Re: bex reizen voor € 79,00 naar Kreta

Ongelezen bericht door Bukkis »

Ook ik probeer al 3 weken gebruik te maken van de aanbieding, helaas zonder succes. Het lijkt er sterk op dat Bex de aanbieding gebruikt om mensen naar hun site te lokken. Wellicht dat ze elke dag 1 of 2 nieuwe aanbiedingen hebben, zodat ze de reclame ongegeneerd kunnen blijven voeren. Dit vind ik gewoon oplichting!
Bex doet net alsof de enorme interesse ze overvallen heeft.
Bex weet donders goed wat voor een toeloop er op een dergelijke aanbieding heeft. Als Bex echt zo onschuldig is, dan was er wel een wachtlijst waarop je je kan inschrijven, zodat de nieuwe aanbiedingen gelijk naar de mensen op de wachtlijst gaan.
Nee, hoor, in plaats daarvan wil Bex dat de consument weken lang elk uur op hun site gaat kijken of er toevallig een plekje is en dit terwijl de grootschalige reclame campagne ongegeneerd door gaat.

Ik raad dan ook iedereen aan om Bex te boycotten en de slechte nieuws te verspreiden!

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: bex reizen voor € 79,00 naar Kreta

Ongelezen bericht door sprookje »

Oh wat erg!!bukkis heeft niet kunnen boeken en daarom wil hij heel bex boycotten,alsof iemand een goedkope reis laat schieten omdat jij niet hebt kunnen boeken. :roll:
Blijkbaar hebben sommige mensen geluk en de rest pech so what thats live.
Zoek toch gewoon iets anders in plaats van zo belachelijk te reageren.

Bukkis
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 feb 2008 14:29

Re: bex reizen voor € 79,00 naar Kreta

Ongelezen bericht door Bukkis »

He Sprookje,
Werk je ook bij Bex?

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: bex reizen voor € 79,00 naar Kreta

Ongelezen bericht door eeliane »

t gekke is dat bex een jaar of 20 ook al van die slechte goedkope reisjes verkocht, tijden niks gehoord en he dar zijn ze weer.
Bex had een zeer slechte naam toendertijd, nu andere eigenaar maarja met die lage prijzen hoef je weer niks te verwachten, soort peter langhout groepje

famke81
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 jan 2008 20:45

Re: bex reizen voor € 79,00 naar Kreta

Ongelezen bericht door famke81 »

Wellicht ben ik dan heel lucky want ik wilde ook voor mijn ouders boeken en dat kon namelijk ook, uiteindelijk is de boeking niet doorgevoerd omdat mijn ouders op de zondag de 8e van juni een andere familiaire afspraak hadden staan (en daarvoor een vakantie voor 79 euro laten schieten). Dus ik heb sowieso 2x kunnen boeken
(dit was overigens in de eerste week van de actie, daarna niet meer geprobeerd)

Met Bex.nl heb ik dus geen problemen. Ik blijf de site mooi in de gaten houden of er nog andere mooie aanbiedingen voorbij komen.

gerhardina
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 jan 2008 12:28

Re: bex reizen voor € 79,00 naar Kreta

Ongelezen bericht door gerhardina »

Hebben jullie het programma kassa vanavond nog gezien.
Zelfs kassa lukte het niet 4 dagen lang een boeking te kunnen doen op de website van bex.
Bex wilde ook niet in de uitzending komen, dat zegt wat over Bex.
De mensen die deze reis hebben kunnen boeken werken hoogstwaarschijnlijk bij Bex want die willen ook wel zo'n leuk goedkoop reisje hebben. En zijn bang na zo'n slechte reclame hun baantje te verliezen.

rene117
Berichten: 698
Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

Re: bex reizen voor € 79,00 naar Kreta

Ongelezen bericht door rene117 »

tja vind ik wel raar ik heb vanmorgen om 05:00 uur
een reis naar kreta geboekt voor ja wel let op 79 euro pp
en krijg net een telefoontje van bex dat het is geregeld
kortom wij gaan in juni lekker naar kreta en nee ik werk niet bij bex
maar gewoon bij een beveilegins bedrijf

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: bex reizen voor € 79,00 naar Kreta

Ongelezen bericht door sprookje »

Fijn voor jou rene.
En voor bukkis nee ik werk niet bij bex en ik wil zelfs geen vakantie boeken bij hen omdat ik niet geintreseerd ben in hun aanbieding.

gerhardina
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 jan 2008 12:28

Re: bex reizen voor € 79,00 naar Kreta

Ongelezen bericht door gerhardina »

Wat is het stil na de uitzending van Kassa over Bex???
Nadat kassa 4 dagen lang ook geprobeerd heeft te boeken.

gerhardina
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 jan 2008 12:28

Re: bex reizen voor € 79,00 naar Kreta

Ongelezen bericht door gerhardina »

Ja ja nu kan je voor €99 ook naar Spanje evenals voor €79 naar Kreta
Bex gaat gewoon door heeft een bord voor zijn kop.
Boeken lukt natuurlijk nu ook nog niet.

foppe13
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 feb 2008 20:28

Re: bex reizen voor € 79,00 naar Kreta

Ongelezen bericht door foppe13 »

helaas... eerst op kreta geprobeerd en niets, nu spanje en wat denk je? weer niets op het moment dat je je verzekering afsluit is ie niet meer beschikbaar

petra84
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 feb 2008 10:47

Re: bex reizen voor € 79,00 naar Kreta

Ongelezen bericht door petra84 »

ik heb na 3 weken proberen eindelijk de reis kunnen boeken....
eerst gingen we voor kreta, toen voor spanje.
Had het al bijna opgegeven, bex al een aantal keren vervloekt maar als je maar blijft proberen kom je er vanzelf een keer door...
wij gaan eind mei lekker 8 dgn naar spanje voor 99 euro!
Het kan dus wel als je maar niet opgeeft!!!

jw1978
Berichten: 13
Lid geworden op: 01 okt 2007 17:30

Re: bex reizen voor € 79,00 naar Kreta

Ongelezen bericht door jw1978 »

Vindt het wel vreemd voor 79 euro naar Kreta. Is dit incl. vliegtickets, hotelovernachtingen e.d.? Ik zou graag de reacties van mensen lezen nadat ze terug gekomen zijn? Deze reis is bij wijze van spreke nog goedkoper als een dagje pretpark, raar... Ben ook van mening dat voor niets de zon op gaat dus volgens mij word je gewoon genaaid.

Robert002
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 jan 2008 13:52

Re: bex reizen voor € 79,00 naar Kreta

Ongelezen bericht door Robert002 »

Mensen denk eerst even na voordat je wat probeert te boeken! Ik zie hier mensen die 3 weken proberen te boeken (gaat er dan geen belletje?)

Ween vliegreis + 8 dagen kreta voor €79 all-inclusive, hier klopt iets niet.

Ik heb net mijn reis naar Corisca geboekt, wij gaan met 2 personen, 1 auto, tentje 14 dagen naar corsica.

Aleen de bootreis vanaf Nice kost mij al €278,80. Ik heb de gehele reis op €900 p.p geschat.

Een gemiddeld vliegticket naar Kreta kost alleen al €350 p.p

Je kan beter iets goeds in een keer boeken! Niet voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten, hier krijg je alleen maar spijt van (hoop tijd en moeite)

Ik ben benieuwd naar de vakantie zelf!

Michelle1974
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jun 2008 09:59

Re: bex reizen voor € 79,00 naar Kreta

Ongelezen bericht door Michelle1974 »

Ben net een paar dagen terug van een perfecte Kreta-reis (Sisi) voor 79 euro met Bex. Liep een aantal maanden geleden stomtoevallig tegen de aanbieding aan en heb meteen kunnen boeken. 't Was inderdaad nog even puzzelen met vertrekdatum en aantal personen (soms kreeg je ineens de melding dat de vlucht niet beschikbaar was op een bepaalde datum), maar binnen een half uur had ik een reis te pakken waar we met 4 personen heen konden. Heb de tip doorgegeven aan meerdere mensen en een week later hebben nog 5 anderen een Kreta-reis kunnen boeken, voor dezelfde prijs.

Kwaliteit van het hotel was prima, de vlucht en vervoer goed geregeld, ik ben erg tevreden over deze actie van Bex!

jongerenchaos
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 jul 2005 17:05

Re: bex reizen voor € 79,00 naar Kreta

Ongelezen bericht door jongerenchaos »

Ik adviseer dan ook iedereen een klacht in te dienen bij de reclamecode. De reclame code commissie kan een uitspraak doen tegen bex en boetes opleggen.

Klacht aanmelden kan via:
http://www.reclamecode.nl/pagina.asp?paginaID=72

nasil
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 jun 2008 09:26

Re: bex reizen voor € 79,00 naar Kreta

Ongelezen bericht door nasil »

Ik ben altijd beetje huiverig voor dit soort acties omdat het mij iets te goedkoop lijkt...maar wel prettig om te horen dat er toch een leuke vakantie aan vast bleek te zitten, Michelle!

Wat betreft die goedkope prijzen; zijn inderdaad vaak lokkertjes want ze hebben maar aantal plaatsen die ze voor die prijs kunnen verkopen en voor de klant is het dan net de loterij...

Lijnvluchten werken ook zo en die goedkope klassen zitten al verdraaid vroeg vol :?

Miss M
Berichten: 177
Lid geworden op: 15 jun 2005 14:52

Re: bex reizen voor € 79,00 naar Kreta

Ongelezen bericht door Miss M »

Hoor steeds die reclame op de radio; dat kan wel... bij bex.nl. Wil nog wel een weekje weg binnenkort en voor 99 euro... Kun je je geen buil aan vallen.

Op de site staat al direct strandvakanties vanaf 99 euro. Nou, ik kan ze niet vinden. Er is een zoekfunctie, dus ik zoeken op budget, van 0 tot 200 euro. Wat denk je dat het laagste aanbod is... Een reis van 295 euro. Ja, zo kan ik ook wel adverteren.

frank2202
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jan 2009 14:50

Re: bex reizen voor € 79,00 naar Kreta

Ongelezen bericht door frank2202 »

Ook nu weer heeft Bex aanbiedingen naar Turkije voor 99 euro. Vanochtend om 09.00 uur op de site gegaan en regelamatig de site met F5 ververst. En ja hoor om 09.15 uur verscheen de actieknop in beeld. Binnen 5 minuten heb ik een reis voor 2 personen kunnen boeken voor idd 99 euro per persoon.
Dus het is wel degelijk mogelijk

Gesloten