sinds 3 mnd een abonnement bij 02 als je verbinding hebt dan ruist het of echo of de verbinding wordt gewoon verbroken.
ik heb nu al een dag of 3 helemaal geen toegang zendmast kapot in de buurt als ik in de auto stap en 2 a 3 km rijd dan heb ik gewoon weer verbinding andere paal dus die wel werkt.
nou dan bel je de klanten service en die mensen hebben niets anders dan onzin praat er is geen storing we weten het niet ik kan nu niks voor u doen ik zal een dekkingsklacht voor u maken bel je 3 dagen later ja meneer de klacht is nog niet in behandeling dit kan 5 a 10 dagen duren ALS ER MEER KLACHTEN ZIJN VAN ANDERE BELLERS WORD ER WEL IETS AANGEDAAN NOU DAN RIJZEN JE HAREN TOT AAN HET DAK .
WAT EEN SERVICE ( ZE VERGELIJKEN ZICH AL MET DE N.S DAAR IS ER OOK WEL EENS VERTRAGING ZEIDEN ZE WAAROP IK REAGEERDE JA DAT IS ZO MAAR DAAR WORDT WEL GELIJK IETS AAN GEDAAN OP DAT MOMENT)
O2 ZET JE GEWOON EEN WEEK OF 2 IN DE KOELKAST MET JE KLACHT EN ZE STUREN GEWOON DE REKENING VOOR DIE FANTASTISCHE SERVICE.
NOU IK BEN HET ECHT SPUGZAT O2 JULLIE ZIJN ECHT DE ZWAKSTE SCHAKEL.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 02 abonnement ECHT WAARDELOOS
Re: 02 abonnement ECHT WAARDELOOS
Beste Leen.
Heb je wel eens aan de klantenservice gevraagd of je voldoende dekking in jouw postcode gebied hebt?
Zo ja, dan zou ik je een zo genoemde cross-check aanraden.
Dit is een simwissel. Dus als je jouw O2/Telfort simkaart in een ander toestel plaatst, misschien dat het daar aan ligt
Ik moet je wel mededelen dat Telfort geen dekking binnenshuis kan garanderen. Net zoals ieder andere provider.
Voor klachten kun je een brief onder vermelding van je 06nummer en/of klantnummer schrijven naar:
Telfort B.V.
t.a.v. Customer Relations
Antwoordnummer 574
1100 VD Amsterdam Zuid Oost.
Je krijgt dan binnen 30 dagen telefonisch of schriftelijk een bericht van Telfort.
Succes.
Heb je wel eens aan de klantenservice gevraagd of je voldoende dekking in jouw postcode gebied hebt?
Zo ja, dan zou ik je een zo genoemde cross-check aanraden.
Dit is een simwissel. Dus als je jouw O2/Telfort simkaart in een ander toestel plaatst, misschien dat het daar aan ligt
Ik moet je wel mededelen dat Telfort geen dekking binnenshuis kan garanderen. Net zoals ieder andere provider.
Voor klachten kun je een brief onder vermelding van je 06nummer en/of klantnummer schrijven naar:
Telfort B.V.
t.a.v. Customer Relations
Antwoordnummer 574
1100 VD Amsterdam Zuid Oost.
Je krijgt dan binnen 30 dagen telefonisch of schriftelijk een bericht van Telfort.
Succes.
Re: 02 abonnement ECHT WAARDELOOS
ja de klantenservice van o2
daar kun je wel een uurtje voor uitrekken als je die wilt bereiken
daar kun je wel een uurtje voor uitrekken als je die wilt bereiken