LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Voordeelnummers O2

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Pietje

Voordeelnummers O2

Ongelezen bericht door Pietje »

Dag,

Ik kreeg van O2 een rekening en de voordeelnummers zijn niet van de kosten afgetrokken.
Daarom betaal ik nu teveel. Moet ik bij de bank zijn om de teveel kosgten terug te boeken of moet dat via O2?

Groetjes van Pietje

marieke

Re: Voordeelnummers O2

Ongelezen bericht door marieke »

Ik denk bij o2, heb deze maand ook zoiets gehad heb toen gebeld en het zou met de volgende nota worden verrekend
Marieke

niet te geloven

Ongelezen bericht door niet te geloven »

Niet te geloven!!!
voordeel nummers bij O2????????

je hebt het over KPN stelletje sukkels!!

voordeel nummers? Ja zeggggggggg

Van Zoelen

Ongelezen bericht door Van Zoelen »

Bij mij is het dus ook verkeerd gegaan met de voordeelnummers. Ik had er 5 opgegeven bij O2 en de korting die ik zou krijgen...? Op mijn laatste rekening blijkt niet dat er een korting is berekend. Dus gebeld met hun klantenservice en goed geholpen door een jongen die er voor zorgen gaat dat ik de volgende keer wél de korting krijg. Kijk, dat is nou O2: er gaat wel eens wat fout, maar dat wordt dan wel op een correcte manier rechtgezet.

Prettig weekend allemaal,

Van Zoelen

Ben Slimmer

Ongelezen bericht door Ben Slimmer »

dag dames en heren van het goede leven,

even uw aandacht. O2 biedt een geweldig spectaculair abonnement dat zijn gelijke niet kent. 500 belminuten voor een bespottelijk laag bedrag. verder een goede mogelijkheid voor klachtenbrieven die allemaal naar een gratis antwoordnummer kunnen. en voor diegenen met een abonnement bij O2: u wordt gratis en zeer professioneel door uiterst deskundige medewerkers te woord gestaan. het is gewoon geweldig bij O2: maar helaas pindakaas...voor Pietje, Marieke en meneer of mevrouw Van Zoelen: O2 kent geen voordeelnummers voor zover ik weet. wel kennen wij piek- en daltarief bij prepay-telefoons, maar dat is niet vergelijkbaar met het KPN-concept van voordeelnummers. dus ik weet niet waar deze informatie nou weer vandaan komt, maar luister goed naar mij, want ik Ben slimmer!

hasta la pasta hocus pocus pilatus pazzzz!

Huub en Sanne

Ongelezen bericht door Huub en Sanne »

Best forum,

Wij zijn Hilbert en Sanne en wonen net over de Belgische grens, waar wij met een beetje geluk het signaal van O2 kunnen oppikken. Voor ons een enorm financieel voordeel, want wij hoeven geen dure aansluiting op het netwerk van Belgacom te nemen.
Toch hebben wij ook een probleem met O2, want de voordeelnummers die wij vorig jaar (toen wij nog in Nederland woonden) hadden opgegeven, zouden we kunnen meenemen van de KPN (onze oude huistelefoon) naar O2. Dat is ons verteld door iemand van O2 en later door de Primafoonwinkel in Breda bevestigt.
Voor ons wel interessant, want stel je voor dat je in het buitenland bent en gebruik kunt maken van de voordeelnummers-buitenland, dat scheelt gewoon vele euro's!
Maar O2 laat het afweten. Wij krijgen nog steeds geen korting op onze gesprekskosten. Vele telefoontjes en brieven later betalen we nog steeds te veel. Wie weet wat we hiermee kunnen doen? Rechtsbijstand?

Huub en Sanne

Tanja

Ongelezen bericht door Tanja »

Voordeelnummers bij O2?
Zal wel weer een nieuwe actie van die wonderboys zijn. Ik heb er nog niets van gehoordt. Ik ben eigenlijk ook niet zo zeer geinteresseerd in hun voordeelnummers, ik wacht al een jaar op een rekening zonder fouten.
Dus O2, jullie kunnen op dit forum wel zo'n grote mond hebben tegen jullie klanten (waaraan jullie je brood te danken hebben dus graag met wat meer respect bejegenen) maar eerst maar eens die zooi bij jullie zelf op orde maken, lijkt mij zo.

Tanja

Lange Jan

Ongelezen bericht door Lange Jan »

Geachte allemaal,

Met heel veel verbazing lees ik jullie mailtjes. Er zijn toch helemaal geen voordeelnummers bij O2? Of ben ik soms seniel geworden? Kijk ook maar op hun site, want daar kan je ook geen informatie over vinden. Dus lees eerst de informatie door voordat je hier een discussie over begint.

lange Jan

m

Ongelezen bericht door m »

VOORDEELNUMMERS ? ik kan me niet herinneren dat O2 die heeft. Neem gewoon een abo met belbundel. of een debitelaansluiting zonder belbundel, alleen dan maak je onderscheid tusssen vast en mobiel.

Klantenservice O2

Ongelezen bericht door Klantenservice O2 »

Ik werk voor O2 en ik heb nog nooit meegemaakt dat O2 voordeelnummmers heeft.
Mogelijk vergist met KPN?

De klantenservice

A. Jansen

Ongelezen bericht door A. Jansen »

een iemand die zich vergist in KPN / O2? Ok.
Maar dan ook nog 5, tja, hoe zal ik het noemen: dommeriken???, die vervolgens bloedserieus op dit topic gaan reageren. Dan vraag ik me toch echt af waar ik hier ben. Waar slaat het meenemen van die voordeelnummers van de KPN naar O2 nou op???

marieke

Ongelezen bericht door marieke »

O2 heeft echt voordeelnummers, en ik en de andere vergissen zich echt niet, maar het zijn de oudere abo's die dat hebben

joopmaf

Ongelezen bericht door joopmaf »

dat ik daar een abonnement heb genomen dat is een vergissing.
ze bieden het beste netwerk aan en de snelste service.
email word binnen een werkdag behandeld volgens de homepage van telfort
ik heb er in twee weken 6 verstuurd en eentje terug ontvangen met een fout antwoord.die andere 5 geen reactie op gehad.
callcenter gebeld met de zelfde vraag over verlengen,20 minuten is de geschatte wachttijd
daar word ik niet knap van

Gesloten